Katarzyna Fabjaniak

Managing Director, Hill+Knowlton Strategies
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Komunikacja wewnętrzna New Business Development Strategic Communications

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hill+Knowlton Strategies
Managing Director
24/7 Communication
Group Account Manager
Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za realizację projektów dla bieżących klientów agencji. Koordynacja i nadzór działań prowadzonych dla klientów, ewaluacja i rozwój prowadzonych projektów. Koordynacja przetargów New Biz oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Uczestniczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju agencji, prowadzenie zewnętrznych i wewnętrznych szkoleń dla pracowników.

Doświadczenie w pracy dla takich Klientów jak: McDonald's, Procter & Gmble, LIDL Polska, GlaxoSmithKline, Grupa LUX MED, LOTTE Wedel, Wizz Air, Grupa Żywiec (Heineken), Groupe SEB (TEFAL, Roventa, KRUPS, Moulinex), Robert BOSCH, Gazprom, Deezer, Ambasada Holandii, Stowarzyszenie Woda w Domu i Biurze.
Logo
Wykładowca
Wyższa Szkoła Promocji
Prowadzenie zajęć z obszaru public relations dla studentów studiów magisterskich
Hill+Knowlton Strategies
Account Manager
Zarządzanie i koordynacja projektów PR z obszaru komunikacji marketingowej oraz healthcare. Rozwój i wdrażanie strategii New Business development.

Praca dla takich klientów, jak:
- Procter & Gamble: kampania "Dziękuję Ci, Mamo!" (koordynacja i egzekucja projektu na 9 rynkach CE tj. Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Estonia)
- GlaxoSmithKline: Ogólnopolski Program dla młodzieży "Mam Haka na Raka",
- GlaxoSmithKline i Wrigley Poland: kampania "Uśmiechnij się Polsko!",
- Diageo: marka Baileys
- Biogen Idec
- Gedeon Richter
On Board PR
PR Consultant - Project Leader
Praca dla klientów z branży Real Estate,IT/Telecom, Media, Przemysł i Healthcare. Prowadzenie działań w zakresie Corporate PR, Brand PR, Merchandising and Acquisition, Crisis Management, komunikacji wewnętrznej oraz kampanii informacyjno-edukacyjnych.

Uczestniczenie i koordynacja projektów New Biz, prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń w zakresie budowania strategii komunikacji w Social Media.

Praca dla takich Klientów jak: ATAL S.A., Grupa PHN S.A., SGI Baltis, SEGECE, Firma Budowlana "Marek Antczak", Gaspol, Ericpol Telecom, UPC Polska, Telekomunikacja Polska, Canal+ Cyfrowy, Disney Channels EMEA, Unilever (marka Flora), SCA Hygiene Products (marka TENA), Grunenthal, Baxter Polska, Adamed.
Mediarun
Dziennikarz/Redaktor
Redagowanie informacji prasowych z zakresu reklamy, marketingu, public relations i outdoor, uczestniczenie w konferencjach prasowych i relacjonowanie ich przebiegu, zamieszczanie informacji prasowych w serwisach www.mediarun.pl i www.medialink.pl, utrzymywanie kontaktów z PR managerami i media plannerami
Tomorrow
Intern
Public Relations, Media Relations, współpraca przy kampaniach reklamowych i marketingowych dla firm: Leki Natury, Kompania Piwowarska, Ariston, Olympus, Kristensen Group
Dorota Bochyńska
Dorota Bochyńska · przełożony
wystawiono
Kasia jest bardzo sumienna, pomysłowa, zorganizowana i lubiąca wyzwania, potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji - zawsze z uśmiechem i w dobrym nastroju.
Praca z Nią to prawdziwa przyjemność :)
IBM Polska
Intern
Public Relations, Corporate Social Responsibility, komunikacja wewnętrzna, redagowanie informacji prasowych w języku polskim i angielskim, przygotowanie prezentacji dotyczących międzynarodowych strategii komunikacyjnych IBM

Szkolenia i kursy

Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm (2010)

Cannes Lions 2009 56th International Advertising Festival 21-27 June

2nd Warsaw ROI Conference: Cunsumer orientated marketing & communications (2007)

Konferencja "PR w biznesie" organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej (21-22.04.2007)

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna/ specjalizacja Public Relations i Marketing Medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, specjalność Rytmika, magisterskie
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

Muzyka klasyczna: słuchanie, analizowanie i interpretowanie
Dance Modern
Tango argentyńskie
Kuchnia śródziemnomorska
Sport: szczególnie narciarstwo, żeglarstwo i jazda konna

Organizacje

Inne

Publikacje:
1. Social media manual (2011), http://www.socialmediamanual.pl/docs/Social-Media-Manual-2010.pdf
2. Rzeczpospolita (2010), http://www.rp.pl/artykul/528962.html
3. PRoto (2010), http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=90120&rob=Social_Media_w_sluzbie_PR:_#8222;Juz_nie_rozrywka,_jeszcze_nie_biznes#8221
4. E-pr (2009), http://www.epr.pl/pr-dobro-podstawowe-czy-wciaz-luksusowe,felietony,1071,1.html

Zwyciężczyni konkursu Young Creatives PR na najbardziej kreatywny młody zespół PR w Polsce (2009)

Dyplom magistra dziennikarstwa i komunikacji społecznej - ocena bardzo dobra
Praca na temat: "Internetowe media społecznościowe jako narzędzie public relations"

Dyplom magistra sztuki - ocena celująca
Praca na temat: "Artystyczny wyraz ekspresji ruchowej w metodzie rytmiki Emila Jaques-Dalcorze'a"

Laureat uczelniany konkursu Primus Inter Pares Student Roku 2008

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A niech to !
A niech to !
Zadaniem grupy jest dać możliwość wypowiedzi uczestnikom na tematy wkurzające !
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Content Marketing
Content Marketing
If You’re Not Content Marketing You’re Not Marketing
KULTURA I SZTUKA
KULTURA I SZTUKA
Kwestie związane z kulturą i sztuką szeroko rozumianą. Stan faktyczny kultury oraz perspektywy na przyszłość. Grupa dyskusyjna tylko i wyłącznie dla osób posiadających poglądy w temacie.
Piękną być
Piękną być
Kosmetyki, dermokosmetyki, kosmeceutyki - czyli jak być piękną w dzisiejszych czasach
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Ryby. Zodiak
Ryby. Zodiak
Grupa dla zodiakalnych Ryb.
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Tango
Tango
Zapraszam wszystkich którzy tańczą tango, uczą się i ... myślą, że chcieliby kiedyś spróbować. Namawiam do wymiany myśli:) Zapraszam na moją stronę: www.milonguero.pl
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW