Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Odporność na stres
Bankowość
Obsługa klienta
Zarządzanie umowami
asertywność
Sumienność
Umiejętności analityczne
Zarządzanie klientami
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
dobra organizacja pracy
Angielski
odpowiedzialność za powierzone zadania
Wytrwałość w dążeniu do celu
odpowiedzialność za powierzone stanowisko,
doświadczenie we współpracy z klientem
Kredyty hipoteczne
Szybkość uczenia się i chęci do nauki
Bardzo dobre wyniki we współpracy z klientami
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Administracja biura
DORADZTWO FINANSOWE
Asystent
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent Dyrektora
Emuge-Franken Technik Maciej Kotlarski– Asystent Dyrektora
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacji,
• przygotowywanie oraz nadzór nad terminowością harmonogramów kontraktów rocznych z klientami,
• przygotowywanie raportów i zestawień,
• prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi,
• przygotowywanie ofert sprzedaży oraz stały kontakt z klientami,
• realizacja zamówień klientów,
• wprowadzanie dokumentów zakupu do systemu,
• wystawianie faktur sprzedaży,
• przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością zestawień dotyczących wszystkich kontraktów rocznych z klientami,
• tłumaczenie dokumentów
• przygotowywanie oraz nadzór nad terminowością harmonogramów kontraktów rocznych z klientami,
• przygotowywanie raportów i zestawień,
• prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi,
• przygotowywanie ofert sprzedaży oraz stały kontakt z klientami,
• realizacja zamówień klientów,
• wprowadzanie dokumentów zakupu do systemu,
• wystawianie faktur sprzedaży,
• przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością zestawień dotyczących wszystkich kontraktów rocznych z klientami,
• tłumaczenie dokumentów
Specjalista d/s sprzedaży
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla osób fizycznych, głównie kredytów hipotecznych, ubezpieczeń oraz realizacja planów sprzedażowych w zakresie koordynowanej linii produktowej,
• wspieranie innych pracowników Centrum Usług Finansowych przy realizacji ich zadań,
• rozliczanie i koordynacja pracy kasjerów w ramach dziennych księgowań,
• kontrola dokumentacji księgowej,
• dotrzymywanie zobowiązań, odpowiedzialności za terminową
i poprawną merytorycznie realizację powierzonych zadań,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych oraz utrzymywanie kontaktów handlowych,
• rozwiązywanie reklamacji klientów,
• działania windykacyjne (telefonicznie),
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A. oraz przestrzeganie standardów w zakresie wizualizacji, merchandisingu, wyglądu pracownika i zachowań obowiązujących w Centrach Usług Finansowych,
• obsługa kasowa
• archiwizacja dokumentów oraz dbałość o terminową ich wysyłkę
• wspieranie innych pracowników Centrum Usług Finansowych przy realizacji ich zadań,
• rozliczanie i koordynacja pracy kasjerów w ramach dziennych księgowań,
• kontrola dokumentacji księgowej,
• dotrzymywanie zobowiązań, odpowiedzialności za terminową
i poprawną merytorycznie realizację powierzonych zadań,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych oraz utrzymywanie kontaktów handlowych,
• rozwiązywanie reklamacji klientów,
• działania windykacyjne (telefonicznie),
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A. oraz przestrzeganie standardów w zakresie wizualizacji, merchandisingu, wyglądu pracownika i zachowań obowiązujących w Centrach Usług Finansowych,
• obsługa kasowa
• archiwizacja dokumentów oraz dbałość o terminową ich wysyłkę
Referent ds. wsparcia sieci placówek oraz Inspektor bankowy
• zastępowanie innych stanowisk w Centrach Usług Finansowych na terenie Polski,
• aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych,
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A.;
• aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych,
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A.;
referent ds. kredytów
• realizacja planów sprzedaży,
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z zasadami określonymi przez Cetelem Bank S.A.,
• przygotowywanie umów kredytowych,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania handlowe na terenie placówki handlowej (np. poprzez dbałość o czytelne oznakowanie towarów objętych ofertą kredytową,
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z zasadami określonymi przez Cetelem Bank S.A.,
• przygotowywanie umów kredytowych,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania handlowe na terenie placówki handlowej (np. poprzez dbałość o czytelne oznakowanie towarów objętych ofertą kredytową,
referent ds. kredytów
Lukas Bank S.A
• realizacja planów sprzedaży,
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• przygotowywanie umów kredytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania,
w szczególności proponowanie formy zakupu ratalnego klientom hipermarketu,
• utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami;
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• przygotowywanie umów kredytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania,
w szczególności proponowanie formy zakupu ratalnego klientom hipermarketu,
• utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami;
Szkolenia i kursy
- Szkolenie „Komunikacja i współpraca w zespole” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie „Ocena zabezpieczeń kredytów” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie „Finansowanie nieruchomości przez Bank – zasady i praktyka” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie ze Standardów Jakości w Multibanku S.A.
- Szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy w Multibanku S.A.
- Szkolenie w zakresie rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów publicznych w Multibanku S.A.;
- Szkolenie „Ocena zabezpieczeń kredytów” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie „Finansowanie nieruchomości przez Bank – zasady i praktyka” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie ze Standardów Jakości w Multibanku S.A.
- Szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy w Multibanku S.A.
- Szkolenie w zakresie rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów publicznych w Multibanku S.A.;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Muzyka popularna, sport, film, podróże, literatura fachowa oraz powszechna, aspekty prawa, Internet, teatr