Katarzyna Chrobotowicz

Asystent Dyrektora, Emuge-Franken Technik Maciej Kotlarski– Asystent Dyrektora
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie kluczowymi klientami Odporność na stres Bankowość Obsługa klienta Zarządzanie umowami asertywność Sumienność Umiejętności analityczne Zarządzanie klientami Umiejętności komunikacyjne Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan dobra organizacja pracy Angielski odpowiedzialność za powierzone zadania Wytrwałość w dążeniu do celu odpowiedzialność za powierzone stanowisko, doświadczenie we współpracy z klientem Kredyty hipoteczne Szybkość uczenia się i chęci do nauki Bardzo dobre wyniki we współpracy z klientami umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian Administracja biura DORADZTWO FINANSOWE Asystent

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystent Dyrektora
Emuge-Franken Technik Maciej Kotlarski– Asystent Dyrektora
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacji,
• przygotowywanie oraz nadzór nad terminowością harmonogramów kontraktów rocznych z klientami,
• przygotowywanie raportów i zestawień,
• prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi,
• przygotowywanie ofert sprzedaży oraz stały kontakt z klientami,
• realizacja zamówień klientów,
• wprowadzanie dokumentów zakupu do systemu,
• wystawianie faktur sprzedaży,
• przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością zestawień dotyczących wszystkich kontraktów rocznych z klientami,
• tłumaczenie dokumentów
mBank S.A.
Specjalista d/s sprzedaży
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla osób fizycznych, głównie kredytów hipotecznych, ubezpieczeń oraz realizacja planów sprzedażowych w zakresie koordynowanej linii produktowej,
• wspieranie innych pracowników Centrum Usług Finansowych przy realizacji ich zadań,
• rozliczanie i koordynacja pracy kasjerów w ramach dziennych księgowań,
• kontrola dokumentacji księgowej,
• dotrzymywanie zobowiązań, odpowiedzialności za terminową
i poprawną merytorycznie realizację powierzonych zadań,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych oraz utrzymywanie kontaktów handlowych,
• rozwiązywanie reklamacji klientów,
• działania windykacyjne (telefonicznie),
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A. oraz przestrzeganie standardów w zakresie wizualizacji, merchandisingu, wyglądu pracownika i zachowań obowiązujących w Centrach Usług Finansowych,
• obsługa kasowa
• archiwizacja dokumentów oraz dbałość o terminową ich wysyłkę
Multibank
Referent ds. wsparcia sieci placówek oraz Inspektor bankowy
• zastępowanie innych stanowisk w Centrach Usług Finansowych na terenie Polski,
• aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• edukowanie Klientów z zakresu korzystania z kanałów samoobsługowych,
• dbałość o jakość obsługi Klientów według obowiązujących standardów bankowości detalicznej BRE Banku S.A.;
Bank BNP Paribas
referent ds. kredytów
• realizacja planów sprzedaży,
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z zasadami określonymi przez Cetelem Bank S.A.,
• przygotowywanie umów kredytowych,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania handlowe na terenie placówki handlowej (np. poprzez dbałość o czytelne oznakowanie towarów objętych ofertą kredytową,
Lukas Bank S.A.
referent ds. kredytów
Lukas Bank S.A
• realizacja planów sprzedaży,
• przyjmowanie i wypełnianie wniosków kredytowych oraz dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• przygotowywanie umów kredytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• pozyskiwanie nowych kredytobiorców poprzez aktywne działania,
w szczególności proponowanie formy zakupu ratalnego klientom hipermarketu,
• utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami;

Szkolenia i kursy

- Szkolenie „Komunikacja i współpraca w zespole” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie „Ocena zabezpieczeń kredytów” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie „Finansowanie nieruchomości przez Bank – zasady i praktyka” organizowane przez Warszawski Instytut Bankowości
- Szkolenie ze Standardów Jakości w Multibanku S.A.
- Szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy w Multibanku S.A.
- Szkolenie w zakresie rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów publicznych w Multibanku S.A.;

Edukacja

Logo
Ekonomiczny ,specjalność: zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego Wydział Ekonomiczny
Logo
Ekonomia, specjalność: finanse, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego
Logo
Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu w Radomiu
Logo
Ekonomia, średnie
Liceum Ekonomiczne przy Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Radomiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

Muzyka popularna, sport, film, podróże, literatura fachowa oraz powszechna, aspekty prawa, Internet, teatr