Katarzyna Chojnacka

Bank Spółdzielczy w Koronowie
Lubiewo, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Linux System Administration Marketing Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Odporność na stres Umiejętność pracy w grupie negocjacje handlowe Umiejętność pracy pod presją czasu Analiza konkurencji samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy terminowość Efektywne zarządzanie czasem pracy odpowiedzialność za powierzone zadania Płatnik ZUS Sporządzanie raportów, analiza danych Umiejętności sprzedaży zarządzanie zespołem sprzedażowym Analiza kredytowa praw jazdy kat. B Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem Canva

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Spółdzielczy w Koronowie
Specjalista ds. Bankowości mobilnej i Kredytów
- działania reklamowe w zakresie bankowości mobilnej oraz kredytowej;
- wsparcie pracowników w zakresie bankowości mobilnej i kredytów;
- analizowanie poziomu nasycenia produktami i usługami mobilnymi oraz raportowanie do Zarządu w zakresie prowadzonej działalności;
-opracowanie, przegląd i analiza regulacji kredytowych klienta indywidualnego;
-projektowanie i monitorowanie polityki handlowej w zakresie działalnosci kredytowej;
- zarządzanie polityką cenową Banku, w tym proponowanie stawek prowizji i opłat za usługi bankowe oraz kształtowanie oprocentowania i marż produktów kredytowych;
bieżący monitoring oferty produktowej w zakresie kredytowym;
- współpraca z Bankiem Zrzeszającym;
Bank Spółdzielczy w Koronowie
Asystent Zarządu
- inicjowanie rozwiązań organizacyjnych usprawniających pracę Banku i obsługę klienta;
- prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Banku,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych;
- prowadzenie terminarza centralnego;
- obsługa organizacyjna posiedzeń organów statutowych;
- projektowanie i realizowanie polityki kadrowej (w tym polityki szkoleniowej).
- realizacja polityki szkoleniowej: wspieranie pracowników w zakresie realizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, kompleksowa organizacja i rozliczenie szkoleń (w tym współpraca z podmiotami zewnętrznymi) oraz badanie ich efektywności;
- przygotowanie, przeprowadzanie i analiza testów wiedzy pracowników;
- projektowanie i realizowanie polityki kadrowej (w tym polityki szkoleniowej).
Bank Millennium S.A.
Opiekun klienta
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• aktywne pozyskiwanie Klientów w tym udział w akcjach zewnętrznych banku
• rejestracja danych w systemie informatycznym, analiza, sporządzanie i weryfikacja dokumentów
oraz przekazywanie do archiwizacji
• zapewnienie prawidłowej obsługi kasowo- skarbcowej
• nadzór nad prawidłową pracą i obsługa bankomatu
• Osiągnięcia: czołowe miejsce w rankingu sprzedawców w Regionie
Alior Bank S.A.
Starszy Bankier Klienta
• Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz z segmentu MICRO, planowanie i budowanie z nimi stałej współpracy
• Aktywna realizacja zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży
• Rejestracja danych w systemie informatycznym, analiza, sporządzanie i weryfikacja dokumentów
oraz przekazywanie do archiwizacji
• Dokonywanie ocen kompletności wniosków kredytowych klientów, przygotowywanie wstępnej analizy i rekomendacji decyzji oraz przekazywanie wniosków do Zespołu Analiz Kredytowych
• Realizacja gotówkowych i bezgotówkowych dyspozycji Klienta zgodnie z obowiązującymi w Banku procedurami oraz wykonywanie czynności kasowych
• Bieżąca weryfikacja poprawności przebiegu procesu obsługi dokumentów Klientowskich w Oddziale
• Nadzór nad Oddziałem Alior Bank podczas nieobecności Dyrektora Oddziału
Logo
Doradca Klienta Indywidualnego
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa „Wesoła”
• Realizacja założonych planów sprzedażowych
• Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług finansowych
• Aktywne pozyskiwanie Klienta (telemarketing, udział w akcjach marketingowych)
• Dokonywanie operacji gotówkowych oraz bezgotówkowych
• Rejestracja danych w systemie informatycznym, sporządzanie i weryfikacja dokumentów oraz przekazywanie do archiwizacji
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Menadżera Oddziału oraz Dyrektora Sieci Sprzedaży
• Czynności związane z administracją w Oddziale SKOK Wesoła
• Nadzór nad Placówką SKOK Wesoła podczas nieobecności Menadżera Oddziału
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Referent, Starszy referent, Inspektor, Starszy Inspektor
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
• Obsługa płacowa pracowników,
• naliczanie wynagrodzeń na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych - sporządzanie list płac funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych,
• Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych pracowników oraz prowadzenie kart chorobowych,
Współpraca z ZUS i US, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT
• tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne,
• Rozliczanie egzekucji i potrąceń z wynagrodzeń
• Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacane przez pracowników i Płatnika
• Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
• Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń oraz naliczanie należnej prowizji płatnikowi z tytułu terminowego odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
• Sporządzanie rocznych informacji dla Urzędów Skarbowych,
• PIT-11,
• Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na życzenie pracowników
• Przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych
• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, NBP)
• Przygotowywanie deklaracji podatkowych
• Wsparcie i bieżąca współpraca z Kadrową Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej
Logo
Stażysta, Inspektor, Analityk, Doradca I stopnia
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Oddział 1 w Tucholi
• Kompleksowa i bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klienta oraz praca w terenie jako Doradca Klienta
• Rejestracja danych w informatycznym systemie bankowym oraz zawieranie umów oraz ich archiwizacja
• Współpraca z Agencjami PKO BP S.A.
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego oraz analiza danych

Szkolenia i kursy

Budowanie strategii komunikacji w Social Media
CANVA – PROJEKTY GRAFIK NA SOCIAL MEDIA
Skuteczna sprzedaż usług w sieci
Jak skutecznie pozycjonować strony www?
Jak rozwinąć biznes dzięki mediom społecznościowym?
Efektywne kampanie promocyjne na Facebooku
Skuteczne metody pozyskiwania klientów w sieci
Skuteczne metody pozyskiwania klientów w sieci

Jak skutecznie badać potrzeby klienta?
Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca
Trudny klient czy trudna sytuacja obsługowa?
Tworzenie skutecznej strony internetowej krok po kroku
Kompetencje sprzedażowe
Negocjacje - poznaj triki i techniki
Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I
Pytajmy się! Techniki komunikacyjne II

Jak efektywnie komunikować się w zespole?
Asertywność i życie cz.1 – Analiza potrzeb
Asertywność i życie cz.2 – Analiza wartości
Jak odzyskać spokój i czas dla siebie?
Wizerunek biznesowy - trendy w makijażu i stylizacji
Słuchajmy się! Techniki komunikacyjne I
Różne pokolenia, różne motywacje - jeden zespół
Lider wrażliwy i empatyczny
Odwaga bycia sobą
Zarządzanie informacją i emocjami
Hierarchia wartości w dobie kryzysu
Warsztaty rozwijające kreatywność
Coachingowy styl kierowania
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
Jak zrekrutować najlepszego pracownika w niepewnych czasach
Jak zwiększyć sprzedaż?
Zarządzanie konfliktem w zespole
Jak efektywnie zarządzać zespołem?
Zarządzanie rozproszonym zespołem
Analiza finansowa narzędziem do wzrostu rentowności
Jak utrzymać porządek i dobrą komunikację z poczty Outlook
Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie
Planowane zmiany w Kodeksie pracy w 2023r.
Prawo pracy w 2023 roku – zmiany od stycznia i lutego
Praca zdalna w 2023 r. – Zmiany dla pracownika i pracodawcy
Jak napisać regulamin i pozostałe dokumenty do pracy zdalnej
Potrącenia z wynagrodzenia i obowiązki
AKTA OSOBOWE I DOKUMENTACJA PRACOWNICZA W 2024 ROKU
WYNAGRODZENIE I ZASIŁEK CHOROBOWY. LICZENIE OKRESÓW ZASIŁKOWYCH
WYLICZANIE PODSTAWY WYMIARU ZASIŁKU. ŚWIADCZENIE REHABILITACYJNE
Urlopy rodzicielskie - najważniejsze aspekty
Aktualności podatkowe i składkowe
Zasiłek macierzyński. Urlopy związane z rodzicielstwem
Wynagrodzenie i zasiłek chorobowy. Liczenie okresów zasiłkowych
AKTA OSOBOWE I DOKUMENTACJA PRACOWNICZA W 2024 ROKU
KSEF CZ.1 - REWOLUCJA W FAKTUROWANIU
KSEF CZ.2 - PRZYGOTUJ SIĘ NA ZMIANY
PRACA W GODZINACH NADLICZBOWYCH W 2024 R.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, Ekonomia, magisterskie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

wyprawy wysokogórskie, psychologia, medycyna niekonwencjonalna, fotografia

Inne

Prawo jazdy Kategoria B;
Biegłość w obsłudze komputera i mediów społecznościowych, Pakiet Office; Płatnik, Linux kadrowo - płacowy, Canva;
Obsługa urządzeń biurowych.