Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Współtworzenie strategii marketingowej i realizacja kampanii marketingowych/komunikacyjnych firmy.
Opracowywanie koncepcji wydarzeń wizerunkowych – w myśl zasady: ”każdy event musi opowiadać ciekawą historię, spójną z założeniami strategii komunikacji marketingowej danej firmy”.
Project Manager najważniejszych i największych eventów wizerunkowych ERGO Hestia, kongresów, konferencji (planowanie, organizacja, realizacja i koordynacja wszystkich działań, tworzenie szczegółowych scenariuszy wydarzeń, produkcja materiałów marketingowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac całego zespołu projektowego, agencji oraz podwykonawców, zapewnienie oprawy multimedialnej, etc.).
Project Manager wyjazdów typu incentive ERGO Hestia dla Zarządu i najważniejszych agentów/brokerów/partnerów biznesowych firmy: wyjazdy zagraniczne (koncept wyjazdu, wizja lokalna, realizacja i nadzór na miejscu).
Project Manager obszaru marketingu w segmencie B2B: budowanie strategii komunikacji i wsparcia marketingowego dla całego segmentu korporacyjnego i jego produktów (komunikacja wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna, działania online, materiały BTL, etc.), realizacja tych działań.
Przygotowywanie briefów, komunikatów prasowych i umów sponsoringowych/wizerunkowych, etc.
Realizacja i zarządzanie projektami sponsorskimi i CSR Spółki m.in.: ERGO Arena, Sopocki Klub Żeglarski ERGO Hestia.
Współpraca z Zarządem, Biurem Zarządzania Sprzedażą, Partnerami Strategicznymi firmy (najważniejsi agenci, brokerzy) w ramach prowadzonych działań.
Zarządzanie dużymi zespołami projektowymi.
Współpraca z agencjami i dostawcami, nadzór ich prac.
Bieżące określanie budżetu w zakresie prowadzonych projektów, monitoring wszystkich wydatków w celu optymalizacji kosztów.
Przygotowywanie prezentacji, raportów dotyczących prowadzonych działań.
Analiza rynku pod kątem aktualnych trendów i wdrażanie optymalnych rozwiązań.
Opracowywanie koncepcji wydarzeń wizerunkowych – w myśl zasady: ”każdy event musi opowiadać ciekawą historię, spójną z założeniami strategii komunikacji marketingowej danej firmy”.
Project Manager najważniejszych i największych eventów wizerunkowych ERGO Hestia, kongresów, konferencji (planowanie, organizacja, realizacja i koordynacja wszystkich działań, tworzenie szczegółowych scenariuszy wydarzeń, produkcja materiałów marketingowych, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac całego zespołu projektowego, agencji oraz podwykonawców, zapewnienie oprawy multimedialnej, etc.).
Project Manager wyjazdów typu incentive ERGO Hestia dla Zarządu i najważniejszych agentów/brokerów/partnerów biznesowych firmy: wyjazdy zagraniczne (koncept wyjazdu, wizja lokalna, realizacja i nadzór na miejscu).
Project Manager obszaru marketingu w segmencie B2B: budowanie strategii komunikacji i wsparcia marketingowego dla całego segmentu korporacyjnego i jego produktów (komunikacja wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna, działania online, materiały BTL, etc.), realizacja tych działań.
Przygotowywanie briefów, komunikatów prasowych i umów sponsoringowych/wizerunkowych, etc.
Realizacja i zarządzanie projektami sponsorskimi i CSR Spółki m.in.: ERGO Arena, Sopocki Klub Żeglarski ERGO Hestia.
Współpraca z Zarządem, Biurem Zarządzania Sprzedażą, Partnerami Strategicznymi firmy (najważniejsi agenci, brokerzy) w ramach prowadzonych działań.
Zarządzanie dużymi zespołami projektowymi.
Współpraca z agencjami i dostawcami, nadzór ich prac.
Bieżące określanie budżetu w zakresie prowadzonych projektów, monitoring wszystkich wydatków w celu optymalizacji kosztów.
Przygotowywanie prezentacji, raportów dotyczących prowadzonych działań.
Analiza rynku pod kątem aktualnych trendów i wdrażanie optymalnych rozwiązań.
Kierownik Zespołu ds. Marketingu i Promocji
Organizowanie wydarzeń wizerunkowych w Muzeum Łazienki Królewskie (Noc Muzeów, Koncerty Chopinowskie, Piknik Europejski z udziałem Prezydenta RP, wernisaże)
Opracowywanie treści i nadzór nad produkcją wszystkich materiałów marketingowych Muzeum (ulotki, foldery, katalogi, plakaty, etc.)
Tworzenie i redagowanie tekstów komunikatów prasowych, opracowywanie scenariuszy projektów wizerunkowych, przygotowywanie umów sponsoringowych, etc.
Organizowanie konferencji prasowych, sesji zdjęciowych, oficjalnych wizyt zagranicznych delegatów w Muzeum Łazienki Królewskie
Komunikacja działań wizerunkowo-promocyjnych w Internecie
(redagowanie treści, aktualizacja i wizualizacja)
Kontakty z mediami i instytucjami zewnętrznymi (m.in. podwykonawcy, Mecenasi Muzeum, Partnerzy Strategiczni)
Bieżące monitorowanie wydatków w ramach wyznaczonego budżetu marketingowego
Opracowywanie raportów/prezentacji dot. prowadzonych projektów marketingowych, analiza i optymalizacja działań
Opracowywanie treści i nadzór nad produkcją wszystkich materiałów marketingowych Muzeum (ulotki, foldery, katalogi, plakaty, etc.)
Tworzenie i redagowanie tekstów komunikatów prasowych, opracowywanie scenariuszy projektów wizerunkowych, przygotowywanie umów sponsoringowych, etc.
Organizowanie konferencji prasowych, sesji zdjęciowych, oficjalnych wizyt zagranicznych delegatów w Muzeum Łazienki Królewskie
Komunikacja działań wizerunkowo-promocyjnych w Internecie
(redagowanie treści, aktualizacja i wizualizacja)
Kontakty z mediami i instytucjami zewnętrznymi (m.in. podwykonawcy, Mecenasi Muzeum, Partnerzy Strategiczni)
Bieżące monitorowanie wydatków w ramach wyznaczonego budżetu marketingowego
Opracowywanie raportów/prezentacji dot. prowadzonych projektów marketingowych, analiza i optymalizacja działań
Specjalista ds. Marketingu i PR
Polkomtel S.A.
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki Plus
Organizowanie i koordynowanie eventów wizerunkowych Spółki
Realizacja projektów z zakresu sponsoringu sportu (m.in. Projekt „Siatkówka”, Tour de Pologne; Regaty Sopot Match Race); sponsoring kultury (m.in. współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie), działania CSR, etc.
Organizacja wszelkich aktywności skierowanych do Kluczowych Klientów Polkomtel SA = budowanie długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi/Klientami VIP (m.in. spotkania handlowe, targi branżowe, konferencje prasowe dot. najnowszych rozwiązań telekomunikacyjnych, pokazy filmowe, bankiety, etc.)
Współpraca międzydepartamentalna w zakresie realizowanych projektów (m.in. Sprzedaż, Rynek Biznesowy, etc.)
Zewnętrzna komunikacja działań Spółki (materiały marketingowe, komunikaty prasowe, konferencje, prezentacje, Internet)
Realizacja zadań z zakresu komunikacji wewnętrznej Polkomtel SA (Intranet)
Współpraca z agencjami reklamowymi, PR, eventowymi
Kontakty z mediami, publicity
Monitoring rynku, konkurencji i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
Organizowanie i koordynowanie eventów wizerunkowych Spółki
Realizacja projektów z zakresu sponsoringu sportu (m.in. Projekt „Siatkówka”, Tour de Pologne; Regaty Sopot Match Race); sponsoring kultury (m.in. współpraca z Muzeum Narodowym w Warszawie), działania CSR, etc.
Organizacja wszelkich aktywności skierowanych do Kluczowych Klientów Polkomtel SA = budowanie długofalowych relacji z Partnerami Biznesowymi/Klientami VIP (m.in. spotkania handlowe, targi branżowe, konferencje prasowe dot. najnowszych rozwiązań telekomunikacyjnych, pokazy filmowe, bankiety, etc.)
Współpraca międzydepartamentalna w zakresie realizowanych projektów (m.in. Sprzedaż, Rynek Biznesowy, etc.)
Zewnętrzna komunikacja działań Spółki (materiały marketingowe, komunikaty prasowe, konferencje, prezentacje, Internet)
Realizacja zadań z zakresu komunikacji wewnętrznej Polkomtel SA (Intranet)
Współpraca z agencjami reklamowymi, PR, eventowymi
Kontakty z mediami, publicity
Monitoring rynku, konkurencji i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
Specjalista ds. zakupów / marka Reserved
Zarządzanie produktem na etapie jego powstawania w porozumieniu z Działem Projektowym i Handlowym (wybór kolekcji Reserved na dany sezon)
Korespondencja handlowa
Negocjacje handlowe z dostawcami/fabrykami – rynek azjatycki
Nadzorowanie przebiegu i jakości produkcji oraz terminowości dostaw
Korespondencja handlowa
Negocjacje handlowe z dostawcami/fabrykami – rynek azjatycki
Nadzorowanie przebiegu i jakości produkcji oraz terminowości dostaw
Szkolenia i kursy
Profesjonalna Prezentacja;
Negocjacje;
SAP R/3
Negocjacje;
SAP R/3
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Event marketing , marketing B2B, Hiszpania, muzyka, taniec, narty, rower, gotowanie
Inne
MS Office, SAP, CMS
Czynne prawo jazdy kat. B
Dyspozycyjność
Stypendium naukowe UG za bardzo dobre wyniki w nauce przez wszystkie lata studiów
Studia ukończone z wynikiem bardzo dobrym.
Temat pracy magisterskiej: „Public relations jako skuteczny instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie operatora sieci Plus”.
Czynne prawo jazdy kat. B
Dyspozycyjność
Stypendium naukowe UG za bardzo dobre wyniki w nauce przez wszystkie lata studiów
Studia ukończone z wynikiem bardzo dobrym.
Temat pracy magisterskiej: „Public relations jako skuteczny instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie operatora sieci Plus”.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?