Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
RUCH Marketing Sp. z o.o. (RUCH S.A.)
- Przygotowanie badań marketingowych, współpraca z agencjami badawczymi dla RUCH S.A.,
− Wyszukiwanie informacji rynkowych,
− Komunikacja zewnętrzna – przygotowanie informacji prasowych, prezentacji biznesowych np. XXII Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Gospodarcze w Katowicach - współpraca z agencją PR (obsługa RUCH S.A.),
− Komunikacja wewnętrzna – redakcja merytoryczna i techniczna biuletynów pracowniczych, przygotowywanie komunikatów dla RUCH S.A.
− Wyszukiwanie informacji rynkowych,
− Komunikacja zewnętrzna – przygotowanie informacji prasowych, prezentacji biznesowych np. XXII Forum Ekonomiczne w Krynicy, Europejskie Forum Gospodarcze w Katowicach - współpraca z agencją PR (obsługa RUCH S.A.),
− Komunikacja wewnętrzna – redakcja merytoryczna i techniczna biuletynów pracowniczych, przygotowywanie komunikatów dla RUCH S.A.
specjalista ds. badań
- Spotkania z klientami oraz przygotowywanie ofert w oparciu o zebrane wymagania,
- Ustalanie metodologii badawczych, opracowywanie narzędzi badawczych,
- Analiza danych jakościowych, przygotowywanie raportów z badań jakościowych i ilościowych,
- Samodzielne prowadzenie projektów on-line,
- Moderacja wywiadów pogłębionych (bezpośrednich) i on-line (przez panel GG Network),
- Prezentacja przed klientami raportów zawierających wnioski i rekomendacje.
- Ustalanie metodologii badawczych, opracowywanie narzędzi badawczych,
- Analiza danych jakościowych, przygotowywanie raportów z badań jakościowych i ilościowych,
- Samodzielne prowadzenie projektów on-line,
- Moderacja wywiadów pogłębionych (bezpośrednich) i on-line (przez panel GG Network),
- Prezentacja przed klientami raportów zawierających wnioski i rekomendacje.
dyrektor ds. marketingu
GIB Optyk Sp. z o.o. (Konstancin-Jeziorna)
- Kreowanie wizerunku marek oprawek okularów plastikowych przez działania marketingowe,
- Przygotowanie unijnej dokumentacji patentowej,
- Przygotowanie oraz aktualizacja strony internetowej,
- Współpraca z dostawcami zagranicznymi w tym z Chin i Włoch,
- Nadzór nad działem handlowym, wspieranie sprzedaży od strony marketingowej.
- Przygotowanie unijnej dokumentacji patentowej,
- Przygotowanie oraz aktualizacja strony internetowej,
- Współpraca z dostawcami zagranicznymi w tym z Chin i Włoch,
- Nadzór nad działem handlowym, wspieranie sprzedaży od strony marketingowej.
wystawiono
Pracę wyżej wymienionego pracownika charakteryzowała sumienność i zaangażowanie w realizowane projekty. Przejawiała ona inicjatywę i kreatywność w nowych rozwiązaniach. Bardzo dobrze reagowała na sytuacje stresowe i pracę wymagającą dużego wysiłku psychicznego zachowując systematyczność i obowiązkowość. Praca indywidualna czy zespołowa nie stanowiła żadnej przeszkody. Pracownik wdrażał nowatorskie rozwiązania kierując się dobrem firmy. Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanego.
Wojciech Grzybowski
Wiceprezes GIB Optyk sp z o.o.
Wojciech Grzybowski
Wiceprezes GIB Optyk sp z o.o.
Inspektor w Biurze Prasowym i Promocji
– Planowanie i realizacja działań promocyjnych (imprezy masowe, publikacje, gadżety itp.),
- Organizacja promocji miasta na targach w Polsce i za granicą (Berlin, Monachium, Amsterdam),
- Współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
- Przygotowywanie i realizacja przetargów publicznych,
- Zarządzanie budżetem biura,
- Raportowanie przed Prezydentem Miasta i komisjami Rady Miasta,
- Obsługa stron internetowych www.piotrkow.pl oraz www.bip.piotrkow.pl
- Organizacja promocji miasta na targach w Polsce i za granicą (Berlin, Monachium, Amsterdam),
- Współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
- Przygotowywanie i realizacja przetargów publicznych,
- Zarządzanie budżetem biura,
- Raportowanie przed Prezydentem Miasta i komisjami Rady Miasta,
- Obsługa stron internetowych www.piotrkow.pl oraz www.bip.piotrkow.pl
przełożony
wystawiono
Znakomity współpracownik, cechujący się nie tylko zaangażowaniem w realizacji powierzonych obowiązków ale i kreatywnie myśląca osoba. Katarzyna potrafi pracować w zespole, szybko nawiązuje relacje i co ważne w obecnych realiach biznesowych potrafi te relacje podtrzymywać by skutecznie prowadzić dany projekt. Czteroletnia współpraca z Katarzyną w zespole promocji miasta dała mi niewątpliwą satysfakcję z posiadania osoby, na którą zawsze mogę liczyć, także w sytuacjach kryzysowych. Polecam do współpracy ....
Marcin Pampuch
Dyrektor Handlowy
Grupa INWEMER
Marcin Pampuch
Dyrektor Handlowy
Grupa INWEMER
organizator eventów
Towarzystwo Inicjatyw Gospodarczych i Edukacyjnych (Warszawa/Tomaszów Maz.)
- organizacja: Dożynek Prezydenckich w Spale, Hubertusa Spalskiego, Święta Kawalerii Polskiej
- Współpraca z Kancelarią Prezydenta RP,
- Organizacja wystaw sponsorskich i imprez towarzyszących,
- Opieka nad firmami będącymi mecenasami i sponsorami,
- Realizacja działań promocyjnych,
- Współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
- Przygotowywanie publikacji, redakcja techniczna, współpraca z agencjami DTP i drukarniami.
- Współpraca z Kancelarią Prezydenta RP,
- Organizacja wystaw sponsorskich i imprez towarzyszących,
- Opieka nad firmami będącymi mecenasami i sponsorami,
- Realizacja działań promocyjnych,
- Współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi,
- Przygotowywanie publikacji, redakcja techniczna, współpraca z agencjami DTP i drukarniami.
właściciel
INF-ART (Tomaszów Mazowiecki)
- Usługi dziennikarskie (Radio Manhattan, Trybuna Łódzka, Region to my...),
- Szef programowy Tomaszowskiej Telewizji Kablowej MVM,
- Organizacja targów spożywczych w Tomaszowie Mazowieckim (2 edycje),
- Organizacja sympozjum „Promocja regionu i strukturalne dostosowanie do standardów UE”.
- Szef programowy Tomaszowskiej Telewizji Kablowej MVM,
- Organizacja targów spożywczych w Tomaszowie Mazowieckim (2 edycje),
- Organizacja sympozjum „Promocja regionu i strukturalne dostosowanie do standardów UE”.
wydawca, redaktor, dziennikarz
Radio Piotrków, Tydzień Trybunalski
Radio Piotrków
- Nadzór merytoryczny nad programem informacyjnym (wydawca),
- Współtworzenie serwisów informacyjnych,
- Produkcja reportaży z zakresu polityki i gospodarki lokalnej oraz spraw społecznych.
Tydzień Trybunalski
- Korespondent terenowy i reporter.
- Nadzór merytoryczny nad programem informacyjnym (wydawca),
- Współtworzenie serwisów informacyjnych,
- Produkcja reportaży z zakresu polityki i gospodarki lokalnej oraz spraw społecznych.
Tydzień Trybunalski
- Korespondent terenowy i reporter.
Szkolenia i kursy
- Projektowanie planu marketingowego od A do Z (certyfikat ESKADRA);
- Procedury zamówień publicznych (certyfikat IMC Consulting);
- Etykieta i protokół dyplomatyczny w biznesie (Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu
i Administracji, szkolenie prowadzone przez pracowników Zespołu Protokolarnego MSZ);
- Techniki negocjacyjne i autoprezentacja; Wystąpienia publiczne (dyplomy Instytutu NAO
i ESKADRA);
- Marketing a publikacje – praktyka realizacji i ochrona własności intelektualnej (certyfikat FORUM);
- Warsztaty pracy z głosem (certyfikat ESKADRA);
- Zarządzanie sobą w czasie (dyplom Instytutu NAO);
- Promocja regionów - szkolenia i konferencje (Polska Organizacja Turystyczna, Regionalna Organizacja Turystyczna)
- Procedury zamówień publicznych (certyfikat IMC Consulting);
- Etykieta i protokół dyplomatyczny w biznesie (Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu
i Administracji, szkolenie prowadzone przez pracowników Zespołu Protokolarnego MSZ);
- Techniki negocjacyjne i autoprezentacja; Wystąpienia publiczne (dyplomy Instytutu NAO
i ESKADRA);
- Marketing a publikacje – praktyka realizacji i ochrona własności intelektualnej (certyfikat FORUM);
- Warsztaty pracy z głosem (certyfikat ESKADRA);
- Zarządzanie sobą w czasie (dyplom Instytutu NAO);
- Promocja regionów - szkolenia i konferencje (Polska Organizacja Turystyczna, Regionalna Organizacja Turystyczna)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
podróże rowerowe - małe i duże
radio (praca głosem)
kino europejskie
malowanie kotów na otoczakach
radio (praca głosem)
kino europejskie
malowanie kotów na otoczakach
Inne
- Autorka raportów dotyczących danych rynkowych dla magazynu „Poradnik handlowca” w 2008 r.
- Korektor i redaktor techniczny dwóch publikacji:
- Dariusz R. Potocki, Kto jest Kim? Tomaszowianie końca XX wieku, Tomaszów Mazowiecki 2000,
- Tadeusz Kawka; Szkoła, która przeszła do historii. Encyklopedyczny słownik znanych absolwentów, nauczycieli i rodziców uczniów I LO w Tomaszowie Mazowieckim 1901-2001
- Lektorka w reklamach i prezentacjach. Powiem Ci jak jechać z MapaMap.
- Korektor i redaktor techniczny dwóch publikacji:
- Dariusz R. Potocki, Kto jest Kim? Tomaszowianie końca XX wieku, Tomaszów Mazowiecki 2000,
- Tadeusz Kawka; Szkoła, która przeszła do historii. Encyklopedyczny słownik znanych absolwentów, nauczycieli i rodziców uczniów I LO w Tomaszowie Mazowieckim 1901-2001
- Lektorka w reklamach i prezentacjach. Powiem Ci jak jechać z MapaMap.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
GANESH, kiedyś Amnesia Too, dawniej Envy
Grupa miłośników klubowego parkietu , Sounbuco i nie tylko . . .
DAVID LYNCH
Dla tych którzy wiedzą, o co chodzi w filmach Davida Lyncha i chcą się podzielić tą wiedzą z resztą :)