Katarzyna Bil

Katarzyna Bil

Kierownik oddziału, Trenkwalder
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B TETA 2000 Szkolenia BHP Teta HR HRLINK

Doświadczenie zawodowe

Trenkwalder
Kierownik oddziału
•operacyjne wspieranie Dyrektora Regionu w zakresie projektów realizowanych przez Dział Operacyjny poprzez zarządzanie realizacją budżetu GP oraz kierowanie zespołami;
•organizacja pracy dwóch podległych biur poprzez przydzielanie zadań poszczególnych pracownikom oraz monitoring i kontrolę ich wykonania;
•monitoring i kontrola realizacji zamówień pracowników tymczasowych i projektów rekrutacji stałych;
•udzielanie merytorycznego wsparcia podległym pracownikom w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracownika tymczasowego;
•naliczanie premii podległym pracownikom ;
•ustalanie z podległymi pracownikami planów urlopowych ;
•akceptowanie zaliczek i delegacji podległych pracowników;
•organizowanie i prowadzenie comiesięcznych spotkań roboczych z powierzonymi klientami;
•komunikacja z klientami oraz dbałość o poprawność rozliczeń z klientami;
•rekrutacja pracowników wewnętrznych.
Trenkwalder
Kierownik Biura
•zarządzanie zespołem pracowników;
•komunikacja z klientami zgodnie ze strategią ustaloną z Dyrektorem Regionu oraz dbałość o poprawność rozliczeń z klientami;
•zarządzanie powierzonym biurem w zakresie administracyjnym, realizacji budżetu GP oraz zapewnienia prawidłowej obsługi klientów;
•organizacja pracy podległych biur poprzez przydzielanie zadań poszczególnych pracownikom oraz monitoring i kontrolę ich wykonania;
•monitoring i kontrola realizacji zamówień pracowników tymczasowych i projektów rekrutacji stałych
•udzielanie merytorycznego wsparcia podległym pracownikom w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracownika tymczasowego;
•naliczanie premii podległym pracownikom;
•akceptowanie zaliczek i delegacji podległych pracowników;
•wsparcie Dyrektora Regionu oraz Działu HR w rekrutacji pracowników wewnętrznych.
Trenkwalder
Specjalista ds. rekrutacji i kadr
•rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych – terminowa oraz jakościowa realizacja; projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla.
•realizacja procesu zatrudnienia oraz obsługi pracowników tymczasowych – zgodnie z umową współpracy i w oparciu o najwyższy standard obsługi;
•komunikacja z klientem w zakresie realizowanego projektu – bieżąca wymiana informacji z osobą odpowiedzialną po stronie klienta za realizację projektu;
•opracowywanie planu realizacji projektu z zakresu pracy tymczasowej;
•określanie metod oraz źródeł pozyskiwania kandydatów;
•przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami;
•przekazywanie informacji zwrotnych kandydatom;
•rozbudowa oraz aktualizacja bazy danych kandydatów zgodnie z Procedurą Bezpieczeństwa Przetwarzania Danych Osobowych;
•zgłaszanie ofert pracy do właściwych Urzędów Pracy;
•poszukiwanie i wdrażanie alternatywnych metod poszukiwania kandydatów oraz realizacji projektów rekrutacyjnych.
Axell Holandia Sp. z o.o.
Rekruter
•wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów;
•przygotowywanie profili zawodowych kandydatów pod kątem szerokiego zakresu ofert m.in;
prace ogólnomagazynowe/produkcyjne, administracyjne, a także typowo techniczne jak spawacz, operator maszyn, elektromonter, elektryk itp.;
•budowanie bazy kandydatów;
•bieżąca komunikacja z pracownikami i kandydatami (poczta elektroniczna, telefon, rozmowa bezpośrednia);
•obsługa i utrzymywanie pozytywnych kontaktów z pracownikami już pracującymi dla agencji;
•codzienna komunikacja z polskimi koordynatorami pracującymi w siedzibie Axell biura w Tilburgu- delegacje;
•prace administracyjno-biurowe;
•funkcjonowanie pod telefonem alarmowym w czasie godzin pracy jak i poza nią;
•uczestniczenie w targach pracy.
Logo
Pracownik biurowy
Areszt Śledczy
•wprowadzanie danych do systemu informatycznego NOE;
•prowadzenie rejestru orzeczeń oczekujących;
•współpraca z sądami, prokuraturą i policją;
•podział prac kancelaryjnych i obieg dokumentacji;
•postępowanie z dokumentacją: przyjmowanie,sprawdzanie, ewidencjonowanie i doręczanie wpływów;
•gromadzenie i przechowywanie informacji w teczkach osobowych;
•ewidencjonowanie pieczęci urzędowych.
Logo
obsługa klienta
VTV Zakład Usługowo Handlowy, Gliwice
•obsługa i pozyskiwanie klientów,
•zawieranie umów z klientami,
•sprzedaż telefonii, telewizji, internetu,
•promowanie i reklama ofert telewizji,
•prace administracyjno-biurowe.

Edukacja

Logo
Starszy inspektor ds. BHP, studia podyplomowe
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Logo
Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój