Katarzyna Walkiewicz (Baranowska)

Katarzyna Walkiewicz (Baranowska)

Account Manager, BASES (The Nielsen Company)
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Account Manager, Client Consulting
Account Manager, Dział Client Consulting (od XII 2011)
Associate Manager, Dział Client Consulting (XII 2009 - XI 2011)
Starszy Analityk, Dział Client Consulting (VI 2008 - XI 2009)
Analityk, Dział Client Consulting (VII 2007 - V 2008)

• Kontakty z klientami nt. potrzeb diagnostycznych, kształtu i realizacji badań w regionie CEE (w tym samodzielna obsługa jednego z największych klientów)
• Uzgadnianie z klientami szczegółów wsparcia marketingowego dla testowanych inicjatyw i określanie ich potencjału rynkowego na podstawie wyników badań konsumenckich
• Analiza wolumetryczna (volume forecasting) i diagnostyczna danych
• Analiza trendów rynkowych i konkurencji na podstawie danych wewnętrznych (Nielsen) i zewnętrznych (klient, firmy monitorujące rynek)
• Przygotowanie i prezentacja raportów podsumowujących wyniki badań
• Koordynacja współpracy z działami operacyjnymi
• Szkolenie i nadzór nad pracą analityków
The Nielsen Company
Field Specialist, Dział Operacji
• Kontakty z podwykonawcami nt. prowadzenia badań rynkowych w regionie EMEA, negocjacje dotyczące kosztów i czasu realizacji projektów
• Doradztwo dotyczące prowadzenia fieldworku w regionie na rzecz działu Client Service (współpraca z innymi oddziałami firmy na świecie)
• Project management - koordynowanie realizacji badań, rozwiązywanie problemów z poddostawcami
Initiative Media
Media Assistant
• Planowanie kampanii marketingowych z zastosowaniem różnych mediów (telewizja, radio, prasa, outdoor)
• Analiza efektywności kampanii marketingowych
• Research, przygotowanie prezentacji (analiza grup docelowych klienta)
Logo
Asystentka w dziale marketingu
Bosch Rexroth, Centrala region CEE
• Organizacja uczestnictwa firmy w targach i wystawach w krajach Europy Środkowej i Wschodniej
• Przygotowanie materiałów promocyjnych
• Kontakty z krajami regionu odnośnie krajowych inicjatyw marketingowych

Edukacja

Logo
CIM Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
BPP Professional Education
Logo
Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Grupy

CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Ełk
Ełk
grupa miasta Ełk
Izrael
Izrael
Cool facts about Israel
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Praca dla trenera.
Praca dla trenera.
Grupa dla trenerów, coache'ów poszukujących zatrudnienia. Zapraszamy tylko ludzi z twarzą. Bez zdjęcia usuwam.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie