Katarzyna Walkiewicz (Baranowska)
Account Manager, BASES (The Nielsen Company)
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Account Manager, Client Consulting
Account Manager, Dział Client Consulting (od XII 2011)
Associate Manager, Dział Client Consulting (XII 2009 - XI 2011)
Starszy Analityk, Dział Client Consulting (VI 2008 - XI 2009)
Analityk, Dział Client Consulting (VII 2007 - V 2008)
• Kontakty z klientami nt. potrzeb diagnostycznych, kształtu i realizacji badań w regionie CEE (w tym samodzielna obsługa jednego z największych klientów)
• Uzgadnianie z klientami szczegółów wsparcia marketingowego dla testowanych inicjatyw i określanie ich potencjału rynkowego na podstawie wyników badań konsumenckich
• Analiza wolumetryczna (volume forecasting) i diagnostyczna danych
• Analiza trendów rynkowych i konkurencji na podstawie danych wewnętrznych (Nielsen) i zewnętrznych (klient, firmy monitorujące rynek)
• Przygotowanie i prezentacja raportów podsumowujących wyniki badań
• Koordynacja współpracy z działami operacyjnymi
• Szkolenie i nadzór nad pracą analityków
Associate Manager, Dział Client Consulting (XII 2009 - XI 2011)
Starszy Analityk, Dział Client Consulting (VI 2008 - XI 2009)
Analityk, Dział Client Consulting (VII 2007 - V 2008)
• Kontakty z klientami nt. potrzeb diagnostycznych, kształtu i realizacji badań w regionie CEE (w tym samodzielna obsługa jednego z największych klientów)
• Uzgadnianie z klientami szczegółów wsparcia marketingowego dla testowanych inicjatyw i określanie ich potencjału rynkowego na podstawie wyników badań konsumenckich
• Analiza wolumetryczna (volume forecasting) i diagnostyczna danych
• Analiza trendów rynkowych i konkurencji na podstawie danych wewnętrznych (Nielsen) i zewnętrznych (klient, firmy monitorujące rynek)
• Przygotowanie i prezentacja raportów podsumowujących wyniki badań
• Koordynacja współpracy z działami operacyjnymi
• Szkolenie i nadzór nad pracą analityków
Field Specialist, Dział Operacji
• Kontakty z podwykonawcami nt. prowadzenia badań rynkowych w regionie EMEA, negocjacje dotyczące kosztów i czasu realizacji projektów
• Doradztwo dotyczące prowadzenia fieldworku w regionie na rzecz działu Client Service (współpraca z innymi oddziałami firmy na świecie)
• Project management - koordynowanie realizacji badań, rozwiązywanie problemów z poddostawcami
• Doradztwo dotyczące prowadzenia fieldworku w regionie na rzecz działu Client Service (współpraca z innymi oddziałami firmy na świecie)
• Project management - koordynowanie realizacji badań, rozwiązywanie problemów z poddostawcami
Media Assistant
• Planowanie kampanii marketingowych z zastosowaniem różnych mediów (telewizja, radio, prasa, outdoor)
• Analiza efektywności kampanii marketingowych
• Research, przygotowanie prezentacji (analiza grup docelowych klienta)
• Analiza efektywności kampanii marketingowych
• Research, przygotowanie prezentacji (analiza grup docelowych klienta)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Praca dla trenera.
Grupa dla trenerów, coache'ów poszukujących zatrudnienia. Zapraszamy tylko ludzi z twarzą. Bez zdjęcia usuwam.