Umiejętności
Amadeus
B2C
Call Center
Sprzedaż bezpośrednia
Szkolenia pracowników
Obsługa kluczowych klientów
Sabre
Turystyka
Biuro Podróży
Dobra organizacja pracy
koordynowanie działem
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż B2B
Umiejętność pracy z zespole
turystyka i rekreacja
rozliczenia sprzedaży
Hotele
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rezerwacji hotelowych i samochodowych
-obsługa rezerwacji hotelowych oraz samochodowych w systemach:
sabre, amadeus, travco, transhotel, merigo
sabre, amadeus, travco, transhotel, merigo
Koordynator działu rezerwacji hotelowych i tanich linii lotniczych oraz działu obsługi telefonicznej
- obsługa kontaktów firmowych
- prowadzenie szkoleń dla kasjerów oraz Call Center w zakresie sprzedaży miejsc hotelowych, tanich linii lotniczych, samochodów, projektów partnerskich i innych, szkolenie nowych pracowników
- obsługa skrzynek pocztowych związanych z działalnością Działu Rezerwacji Hoteli
- koordynacja rozliczeń finansowych działu w zakresie fakturowania, rozliczania finansowego z klientami, rozliczania kart płatniczych-raportowanie.
- rozliczanie kasjerów i pracowników z działu hotelowego każdego miesiąca ze zrealizowanych transakcji.
- obsługa infolinii-koordynowanie grafika osób obsługujących infolinię
- współpraca z przełożonym w zakresie wprowadzania nowych produktów do oferty, zwiększających zyski działu
- obsługa rezerwacji hotelowych i internetowych dla klientów biznesowych oraz indywidualnych
-obsługa rezerwacji samochodowych (współpraca z AVIS, rezerwacje przez system amadeus)
-obsługa rezerwacji Low-Cost Carrier
- przygotowywanie materiałów do aktualizowania i wzbogacania stron internetowych działu.
- angażowanie się w tworzenie konkursów oraz innych akcji promocyjnych
- przygotowywanie ofert oraz materiałów promocyjnych i reklamowych
- działania w zakresie publikacji informacji na kanałach mediów społecznościowych
- prowadzenie szkoleń dla kasjerów oraz Call Center w zakresie sprzedaży miejsc hotelowych, tanich linii lotniczych, samochodów, projektów partnerskich i innych, szkolenie nowych pracowników
- obsługa skrzynek pocztowych związanych z działalnością Działu Rezerwacji Hoteli
- koordynacja rozliczeń finansowych działu w zakresie fakturowania, rozliczania finansowego z klientami, rozliczania kart płatniczych-raportowanie.
- rozliczanie kasjerów i pracowników z działu hotelowego każdego miesiąca ze zrealizowanych transakcji.
- obsługa infolinii-koordynowanie grafika osób obsługujących infolinię
- współpraca z przełożonym w zakresie wprowadzania nowych produktów do oferty, zwiększających zyski działu
- obsługa rezerwacji hotelowych i internetowych dla klientów biznesowych oraz indywidualnych
-obsługa rezerwacji samochodowych (współpraca z AVIS, rezerwacje przez system amadeus)
-obsługa rezerwacji Low-Cost Carrier
- przygotowywanie materiałów do aktualizowania i wzbogacania stron internetowych działu.
- angażowanie się w tworzenie konkursów oraz innych akcji promocyjnych
- przygotowywanie ofert oraz materiałów promocyjnych i reklamowych
- działania w zakresie publikacji informacji na kanałach mediów społecznościowych
wystawiono
Współpracowałam z Kasią wiele lat i jej pracę oceniam bardzo pozytywnie. Kasia jest zorganizowana, pracowita i zaangażowana nie tylko w koordynowanie codziennych rezerwacji hotelowych, ale również we wszystkie projekty całego działu hotelowego.
wystawiono
Katarzyna wzorowo wykonuje swoje obowiązki. Jest osobą zorganizowaną, samodzielną, rzeczową i rzetelną. Potrafi nawiązywać i utrzymywać doskonałe relacje z klientami. Świetnie radzi sobie także w trudnych i stresowych sytuacjach, ponieważ potrafi działać rozważnie. Posiada szeroką wiedzę z zakresu turystyki, którą potrafi się dzielić.
Kasjer lotniczy
-sprzedaż biletów lotniczych w systemie GALILEO
-sprzedaż biletów Low-Cost Carrier
-sprzedaż miejsc noclegowych (Octopustravel, Transhotel)
-przygotowywanie raportów sprzedaży raz w miesiącu (Low-Cost Carrier, Hotele)
-szkolenie i wdrażanie nowych pracowników w zakresie hoteli i biletów tanich linii lotniczych
-przygotowywanie kompleksowych ofert (hotel + przelot) dla klienta biznesowego oraz indywidualnego)
-bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
-utrzymywanie kontaktów z klientem biznesowym
-sprzedaż biletów Low-Cost Carrier
-sprzedaż miejsc noclegowych (Octopustravel, Transhotel)
-przygotowywanie raportów sprzedaży raz w miesiącu (Low-Cost Carrier, Hotele)
-szkolenie i wdrażanie nowych pracowników w zakresie hoteli i biletów tanich linii lotniczych
-przygotowywanie kompleksowych ofert (hotel + przelot) dla klienta biznesowego oraz indywidualnego)
-bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
-utrzymywanie kontaktów z klientem biznesowym
wystawiono
Kasia jest osoba, której można powierzyć odpowiedzialnie zadania. Dobrze organizuje swoją pracę, potrafi jednoczenie prowadzić wiele spraw nie gubiąc się w nich. Umie podejmować samodzielne trafne decyzje . Znajduje wyjście w trudnych sytuacjach. Można bez obawy powierzyć jej cześć działalności firmy. W kwestii relacji ze współpracownikami jest osobą bezkonfliktową, komunikatywną i chętnie współpracującą. W stosunku do klientów elokwentna i profesjonalna.
Specjalista ds. Turystyki
- kompleksowa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa obsługa klienta
- zakładanie i obsługa rezerwacji
- prace biurowe (prowadzenie korespondencji, sporządzanie raportów i statystyk)
- dbanie o wygląd witryny okiennej i aktualność ofert
- przygotowanie i realizacja zamówień w systemie merlin
- sprzedaż wycieczek Kreta, Egipt, Tunezja
- zakładanie i obsługa rezerwacji
- prace biurowe (prowadzenie korespondencji, sporządzanie raportów i statystyk)
- dbanie o wygląd witryny okiennej i aktualność ofert
- przygotowanie i realizacja zamówień w systemie merlin
- sprzedaż wycieczek Kreta, Egipt, Tunezja
Szkolenia i kursy
Certyfikaty z zakresu sprzedaży biletów lotniczych:
GALILEO:
Galileo Basic
Galileo Professional
Document Production
AMADEUS:
Reservation Fundamentals Training
Ticketing Fundamentals Training
Car Rental Cryptic Mode Fundamentals Training
Ukończone szkolenia w zakresie sprzedaży miejsc noclegowych:
Transhotel
Contentinn
Expedia
Travco
Merigo
Sabre
GALILEO:
Galileo Basic
Galileo Professional
Document Production
AMADEUS:
Reservation Fundamentals Training
Ticketing Fundamentals Training
Car Rental Cryptic Mode Fundamentals Training
Ukończone szkolenia w zakresie sprzedaży miejsc noclegowych:
Transhotel
Contentinn
Expedia
Travco
Merigo
Sabre
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Zainteresowania
rower, pływanie, muzyka
Grupy
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.