Karolina Tyrańska-Łudzik

specjalista ds umów i zleceń; specjalista ds marketingu
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Prawo pracy Organizacja imprez znajomość MS Office / OpenOffice Biegła znajomość języka angielskiego umowy handlowe Prawo Zamówień Publiczynych podstawy księgowości i kadr Enova,

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka Kierownika Serwisu
TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Spółka Jawna
- wsparcie kierownika oraz pomoc w nadzorowaniu i koordynowaniu prac pozostałych pracowników Działu Serwisu,
- prowadzenie kalendarza spotkań serwisowych,
- nadzór nad procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesu zamówień i koordynacji zleceń serwisowych,
- współpraca z innymi działami firmy,
- budowanie i utrzymywanie stałej relacji z klientami,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń,
- negocjowanie warunków umów serwisowych.
Logo
Specjalista ds. Umów i Zleceń; Specjalista ds. Marketingu
TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Sp.J.
W zakresie umów i zleceń:
-przygotowywanie wzorów umów , porozumień o współpracy w imieniu pracodawcy,
- negocjowanie warunków umów z klientami i poddostawcami,
- przegląd i analiza dokumentacji przetargowej i umów,
- nadzorowanie realizacji umów w zakresie przestrzegania zobowiązań formalnych oraz finansowych umowy (np. zabezpieczeń należytego wykonania umowy, kaucji gwarancyjnych, gwarancji bankowych),
- ścisła współpraca z w imieniu pracodawcy z radcą prawnym, doradcami bankowymi oraz ubezpieczeniowymi,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń.

W zakresie marketingu i ofertowania:
- przygotowywanie ofert dotyczących produktów i usług firmy,
- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych i reklamowych,
projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
- organizacja i udział w targach międzynarodowych i krajowych,
- współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy,
udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR.

W zakresie obsługi sekretariatu:
- prowadzenie korespondencji biurowej,
- prowadzenie kalendarza Zarządu,
- przygotowywanie materiałów na spotkania i prezentacje związane z działalnością firmy,
- obsługa telefoniczna biura,
- koordynacja, organizacja i obsługa posiedzeń i spotkań Zarządu.

Szkolenia i kursy

Studia podyplomowe Akademii Dziedzictwa - szkolenie z zakresu metod ochrony dziedzictwa kulturowego i zarządzania jego zasobami, warsztaty terenowe prowadzone przy obiektach zabytkowych, wyjazdowe warsztaty poświęcone zarządzaniu instytucjami kultury oraz końcowy objazd studyjny, będący sprawdzianem wiedzy zdobytej podczas studiów.

"Ochrona danych osobowych" - szkolenie w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych

"Umowy handlowe w praktyce" - szkolenie w zakresie konstruowania umów handlowych oraz skutków naruszenia istotnych postanowień umowy, pozyskanie umiejętności poprawnego kształtowania treści umów ze szczególnym uwzględnieniem elementów zabezpieczających wykonanie zobowiązania, zapoznanie się z formami oświadczeń woli oraz skutkami niedochowania tych form, poznanie zasad odstąpienia od umowy wg przyjętych przepisów prawa

Edukacja

Logo
Zarządzanie kulturą, studia podyplomowe
Akademia Dziedzictwa przy MCK w Krakowie i Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Logo
Pedagogika Animacja Kultury, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

ogród, kuchnia, film, taniec, muzyka

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..