Umiejętności
Prawo pracy
Organizacja imprez
znajomość MS Office / OpenOffice
Biegła znajomość języka angielskiego
umowy handlowe
Prawo Zamówień Publiczynych
podstawy księgowości i kadr
Enova,
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Kierownika Serwisu
TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Spółka Jawna
- wsparcie kierownika oraz pomoc w nadzorowaniu i koordynowaniu prac pozostałych pracowników Działu Serwisu,
- prowadzenie kalendarza spotkań serwisowych,
- nadzór nad procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesu zamówień i koordynacji zleceń serwisowych,
- współpraca z innymi działami firmy,
- budowanie i utrzymywanie stałej relacji z klientami,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń,
- negocjowanie warunków umów serwisowych.
- prowadzenie kalendarza spotkań serwisowych,
- nadzór nad procedurami i technikami efektywnej obsługi klienta, procesu zamówień i koordynacji zleceń serwisowych,
- współpraca z innymi działami firmy,
- budowanie i utrzymywanie stałej relacji z klientami,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń,
- negocjowanie warunków umów serwisowych.
Specjalista ds. Umów i Zleceń; Specjalista ds. Marketingu
TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Sp.J.
W zakresie umów i zleceń:
-przygotowywanie wzorów umów , porozumień o współpracy w imieniu pracodawcy,
- negocjowanie warunków umów z klientami i poddostawcami,
- przegląd i analiza dokumentacji przetargowej i umów,
- nadzorowanie realizacji umów w zakresie przestrzegania zobowiązań formalnych oraz finansowych umowy (np. zabezpieczeń należytego wykonania umowy, kaucji gwarancyjnych, gwarancji bankowych),
- ścisła współpraca z w imieniu pracodawcy z radcą prawnym, doradcami bankowymi oraz ubezpieczeniowymi,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń.
W zakresie marketingu i ofertowania:
- przygotowywanie ofert dotyczących produktów i usług firmy,
- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych i reklamowych,
projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
- organizacja i udział w targach międzynarodowych i krajowych,
- współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy,
udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR.
W zakresie obsługi sekretariatu:
- prowadzenie korespondencji biurowej,
- prowadzenie kalendarza Zarządu,
- przygotowywanie materiałów na spotkania i prezentacje związane z działalnością firmy,
- obsługa telefoniczna biura,
- koordynacja, organizacja i obsługa posiedzeń i spotkań Zarządu.
-przygotowywanie wzorów umów , porozumień o współpracy w imieniu pracodawcy,
- negocjowanie warunków umów z klientami i poddostawcami,
- przegląd i analiza dokumentacji przetargowej i umów,
- nadzorowanie realizacji umów w zakresie przestrzegania zobowiązań formalnych oraz finansowych umowy (np. zabezpieczeń należytego wykonania umowy, kaucji gwarancyjnych, gwarancji bankowych),
- ścisła współpraca z w imieniu pracodawcy z radcą prawnym, doradcami bankowymi oraz ubezpieczeniowymi,
- prowadzenie ewidencji (rejestru) umów i zleceń.
W zakresie marketingu i ofertowania:
- przygotowywanie ofert dotyczących produktów i usług firmy,
- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych i reklamowych,
projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
- organizacja i udział w targach międzynarodowych i krajowych,
- współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy,
udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR.
W zakresie obsługi sekretariatu:
- prowadzenie korespondencji biurowej,
- prowadzenie kalendarza Zarządu,
- przygotowywanie materiałów na spotkania i prezentacje związane z działalnością firmy,
- obsługa telefoniczna biura,
- koordynacja, organizacja i obsługa posiedzeń i spotkań Zarządu.
Szkolenia i kursy
Studia podyplomowe Akademii Dziedzictwa - szkolenie z zakresu metod ochrony dziedzictwa kulturowego i zarządzania jego zasobami, warsztaty terenowe prowadzone przy obiektach zabytkowych, wyjazdowe warsztaty poświęcone zarządzaniu instytucjami kultury oraz końcowy objazd studyjny, będący sprawdzianem wiedzy zdobytej podczas studiów.
"Ochrona danych osobowych" - szkolenie w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych
"Umowy handlowe w praktyce" - szkolenie w zakresie konstruowania umów handlowych oraz skutków naruszenia istotnych postanowień umowy, pozyskanie umiejętności poprawnego kształtowania treści umów ze szczególnym uwzględnieniem elementów zabezpieczających wykonanie zobowiązania, zapoznanie się z formami oświadczeń woli oraz skutkami niedochowania tych form, poznanie zasad odstąpienia od umowy wg przyjętych przepisów prawa
"Ochrona danych osobowych" - szkolenie w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych
"Umowy handlowe w praktyce" - szkolenie w zakresie konstruowania umów handlowych oraz skutków naruszenia istotnych postanowień umowy, pozyskanie umiejętności poprawnego kształtowania treści umów ze szczególnym uwzględnieniem elementów zabezpieczających wykonanie zobowiązania, zapoznanie się z formami oświadczeń woli oraz skutkami niedochowania tych form, poznanie zasad odstąpienia od umowy wg przyjętych przepisów prawa
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
ogród, kuchnia, film, taniec, muzyka