Karolina Gonet

Team Leder Personal Assistant
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Objectivity
Induction & Sourcing Specialist
Objectivity
Security & Quality Coordinator
Objectivity
Learning & Development Specialist
Objectivity
Training Coordinator
Objectivity
Team Leader Personal Assisstant
Objectivity
personal assistant
· managing calendar and e-mails management, including e.g. prioritizing of information
· coordinating and handling the logistics of business meetings, conference-calls, business trips,
· preparing and distributing presentations, reports and materials for business meetings,
· keeping minutes,
· following up on official business correspondence,
· translating documents (Polish-English and vice versa),
· direct cooperation with PL and UK management - including standing in for the managers in their absence
· organizational support, e.g.: looking after visitors, internal and external meetings

My skills in this role:
· experience in a Personal Assistant role or similar - in an IT company preferable
· strong command of English
· MS Office literate
· excellent communication skills, that you can use e.g. in building strong relationships
· perfect planning and organizational skills with ability to multitask and work under time pressure
AIG Bank Polska SA
Asystentka Członka Zarządu Banku
Wspieranie Człnka Zarządu Banku w codziennej pracy (przygotowywanie prezentacji, update materiałów). Prowadzenie kalendarza; współpraca z podległymi mu Dyrektorami; realizacja wszelkih zadań administracyjno-biurowych (kontakty z Kadrami itp)wspierających pracę Pionu; organizowanie spotkań służbowych.
W związku z zajmowanym stanowiskiem, wykonuję szereg różnorodnych zadań zlecanych mi przez przełożonego.
AIG Bank Polska SA
Sekretarka Zarządu Banku
Wspieranie Członków zarządu Banku oraz Biura zarządu w codziennej pracy administracyjno - biurowej.
Logo
Asystentka Prezesa Zarządu
"Best Point Polska" Sp. z o.o.
Koordynowanie pracy sekretariatu. Dbałość o sprawny obieg dokumentów w firmie; prowadzenie oraz nadzór nad korespondencją. Organizacja i koordynowanie bieżących spraw Zarządu. Kontakty z klientem oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
Jacqueline Riu
Merchandiser, Sprzedawcz, Tłumacz ,organizowanie pokazów mody
Opinia Kierownika Sklepu "Jacqueline Riu" we Wrocławiu (posiadam oryginał):
"Początkowo zajmowała stanowisko Sprzedawcy/Doradcy Klienta, które pozwoliło jej na poznanie technik profesjonalnej i kompletnej sprezdaży. Aktywny sposób pracy skłonił Dyrekcję firmy do zaoferowania jej stanowiska Merchandisera, które wymaga poczucia smaku,niezwykłej precyzji, znajomości trendów i krojów,ale przede wszystkim klientów. Brała ona udział w profesjonalnym szkoleniu na Dekoratora sklepu prowadzonym przez Głównego Merchandisera i Stylistkę firmy "Jacqueline Riu". Podczas tej pracy,Pani Karolina wykazała się doskonałą znajomością kolekcji firmy oraz umiejętnością intrygowania klientów poprzez odpowiednie ułożenie produktów marki oraz wystrój sklepu. Jej nowatorskie działania niejednokrotnie wywieraływpływ na wzrost obrotów wrocławskiego butiku. Ponadto, współuczestniczyła ona w prawidłowym tworzeniu merchandisingu w innych butikach marki - Galeria Dominikańska we Wrocławiu. Zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów pozwoliły Pani Karolinie na zdobycie zaufania wielu klientek butiku. Podczas trzykrotnego pokazu mody (tzw. "Wieczór Vipów"), realizowanego w Galerii Dominikańskiej oraz w C.H.Korona we Wrocławiu, Pani Karolina wykazała się zdolnościami organizacyjnymi, dyspozycyjnością oraz pomysłowością. Ponadto,dzięki biegłej znajomości języka francuskiego uczestniczyła w konferencjach z Dyrekcją "Jacqueline Riu" oraz tłumaczyła dokumentację, przez co aktywnie brała udział w funkcjoniwaniu firmy." Katarzyna Bożyk (Kierownik Sklepu "Jacqueline Riu" we Wrocławiu
Logo
Asystentka i Tłumaczka symultaniczna
"Leclerc" Wrocław
Nadzór pobytu Dyrektora Głównego hipermarketu Leclerc (tłumaczenie symultaniczne, aranżowanie spotkań-j.francuski).
Logo
Asystentka i tłumaczka Prezesa Zarządu
"Anderland Sp z o.o."
Aranżowanie i organizowanie spotkań biznesowych dotyczących kontraktów międzynarodowych z zagranicznymi przedsiębiorcami; planowanie rozwoju firmy; zdobywanie nowych klientów na terenie krajów francuskojęzycznych oraz utrzymywanie stałych kontaktów z dotychczasowymi klientami; przygotowywanie dokumentacji oraz organizowanie jej sprawnego obiegu.
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
Wolontariat podczas współorganizowania wizyt francuskich stażystów w Polsce
Organizowanie, aranżowanie pobytu stażystów z Poitiers (Voneuil sur Vienne - Francja), tłumaczenie symultanizne podczas spotkań z Pracownikami Urzędów.
Organizowanie wymiany uczniów Gimnazjum nr 27we Wrocławiu z College Camille z Poitiers (Francja)- nadzór nad ich pobytem w Polsce.

Szkolenia i kursy

Profesjonalna Asystentka
Kurs Excel - poziom II
Obsługa klienta - szkolenie
Dekorator sklepu (Merchandiser) - szkolenie

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu
Logo
Filologia romańska, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Język Francuski, licencjackie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Dekorowanie wnętrz; organizowanie imprez, jazda na rowerze miejskim;
Moim głównym atutem jest umiejętność organizowania wszelkiego rodzaju imprez - przede wszystkim fascynuje mnie planowanie wesel, eventów. Jestem estetką i mam wyobraźnię dzięki czemu wielu znajomych i obcych osób pyta mnie o radę w kwestiach organizacyjnych. Mam zmysł artystyczny i uwielbiam tworzyć klimat i atmosferę otoczenia, w którym ludzie czują się dobrze, potrafią się zreaksować i zapomnieć o codziennych troskach. Lubię tak kreować wnętrza, ogrody, otoczenie aby stały się one miejscami do wypoczynku i aby każdy poczuł się wyjątkowo - i to jest moja najwieksza życiowa pasja!.