Karolina Zych

Specjalista ds. informacji i promocji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa NCBR
Starszy specjalista ds. informacji i promocji
Odpowiadam za:
- rozmowy z przedstawicielami mediów;
- współpracę z radiem i telewizją przy realizacji audycji w Radiu PiN - "PIN do Innowacji" , "Naukowy Czwartek" oraz programu telewizyjnego "Era Wynalazków" emitowanego na antenie TVP INFO;
- przygotowywanie propozycji artykułów oraz materiałów prasowych;
- akceptacja artykułów nt. projektów dofinansowywanych ze środków NCBR, w tym również PO IG, przeznaczonych do publikacji w miesięczniku "The Polish Science Voice";
- przygotowanie tekstów do folderów informacyjnych poświęconych programom realizowanym w Centrum;
- opracowywanie materiałów informacyjnych na stronę Centrum oraz do materiałów prasowych, z zakresu bieżącej działalności NCBR, w tym PO IG;
- organizowanie i sprawne przeprowadzenie udziału NCBR w targach branżowych, tym również przeprowadzenie procedury przetargowej związanej z wyłonieniem wykonawcy odpowiedzialnego za budowę stoisk;
- współorganizację spotkań okolicznościowych związanych z działalnością NCBR, zapewnienie właściwej oprawy oraz sprawnego ich przebiegu;
- opiniowanie wniosków o patronat NCBR;
- udzielanie informacji oraz pomoc beneficjentom oraz potencjalnym beneficjentom Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
- organizację szkoleń i spotkań informacyjnych dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;
- przygotowywanie sprawozdań okresowych i wniosków o płatność z zakresu realizacji założeń PO IG;
- przygotowywanie projektów umów oraz negocjowanie ich warunków w ramach realizowanego zamówienia publicznego, w tym także udział w komisjach przetargowych.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Specjalista ds. komunikacji i promocji
-opracowywanie strategii, realizacja zaplanowanych działań oraz ich ewaluacja;
-przygotowywanie planów, sprawozdań z zakresu działań informacyjno-promocyjnych Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Innowacyjna Gospodarka;
-zapewnie beneficjentom oraz opinii publicznej dostępu do informacji dotyczących możliwości realizowania projektów i przedstawienie korzyści płynących z ich realizacji poprzez zamieszczanie informacji na stronie internetowej urzędu, w wydanych publikacjach oraz w mediach;
-organizacja targów, szkoleń, konferencji, seminariów oraz warsztatów o charakterze informacyjnym i promocyjnych dla beneficjentów PO KL, PO IG, kreatorów opinii publicznej we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
-współpraca z mediami oraz innymi instytucjami odpowiedzialnymi za komunikację ze społeczeństwem w zakresie realizacji polityki informacyjnej, w tych organizacja konferencji prasowych;
-realizacja zakupów materiałów promocyjnych i wizualizacyjnych na potrzeby promocji PO KL, PO IG.

Najważniejsze osiągnięcia:
-przygotowanie oraz druk dwóch pierwszych edycji katalogu projektów innowacyjnych pt. „PROJEKT INNOWACYJNI niekonwencjonalne, pionierskie, nowatorskie” oraz „INNOWACYJNI 2011”, prezentującego najciekawsze działania realizowane ze środków trzech programów operacyjnych: PO IG, PO KL, PO IiŚ (w polskiej i angielskiej wersji językowej);
-koordynacja działań związanych z przygotowaniem i publikacją we współpracy z wydawnictwem AGORA S.A. „Spacerownika Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”;
-organizacja Study Tour dla dziennikarzy lokalnych mediów w Poznaniu, z udziałem red. Edwina Bendyka oraz w Lublinie i Gdańsku, z udziałem red. Tomasza Rożka.
Prokuratura Okręgowa
Inspektor
Prokuratura Okręgowa w Warszawie
-merytoryczne potwierdzanie realizacji zamówień (opisywanie faktur VAT);
-realizacja umów z firmami zewnętrznymi w zakresie dzierżawy i konserwacji rzeczowych składników majątku;
-prowadzenie rejestru umów z zakresu odpowiedzialności merytorycznej;
-przeprowadzanie badania rynku, celem wybrania najkorzystniejszej oferty;
-sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówień;
-przygotowywanie rocznych planów zamówień;
-prowadzenie całości spraw związanych z ruchem rzeczowych składników majątku, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji księgowej, z wykorzystaniem programu księgowego e-nova;
Logo
Doradca ds. ubezpieczeń i inwestycji
AVIVA Commercial Union
- pozyskiwanie klientów (budowanie portfela klientów)
- sprzedaż produktów finansowo-ubezezpieczeniowo-inwestycyjnych
- sprzedaż OFE
- opieka nad pozyskanymi klientami
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
dodatkowe stanowisko - sekretarz Podyplomowych Studiów Analiz Makroekonomicznych
Odpowiedzialność za: promocję studiów podyplomowych, zamieszczanie ogłoszeń w prasie, pozyskiwanie kandydatów,
-przekazywanie informacji nt. zakresu studiów i wiążących się z ich zakończeniem umiejętności;
-przyjmowanie i archiwizację dokumentacji słuchaczy;
-wydawanie odpowiednich zaświadczeń i świadectw ukończenia studium,
-przygotowywanie rocznego planu finansowego.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Samodzielny referent
Asystentka prof. Marka Rockiego-Dziekana Kolegium Analiz Ekonomicznych.

-przekazywanie propozycji oraz pozyskiwanie informacji z zakresu współpracy podległych jednostek z UE, udziału w projektach ramowych i innych projektach zagranicznych;
-koordynacja prace jednostek wchodzących w skład Kolegium (3 instytuty, 5 katedr);
-przygotowywanie szablonów, tabel, formularzy, ułatwiających usystematyzowanie wg określonego porządku informacji z podległych jednostek koniecznych do przygotowania raportów zbiorczych służących do zarządzania B+R, instruowanie/szkolenie wykonawców;
-sporządzanie rocznych raportów i sprawozdań z działalności naukowo-badawczej, współpracy z zagranicą, działalności publikacyjnej Kolegium, których celem jest ocena tejże jednostki;
-sporządzanie rocznych planów zakupów materiałów promocyjnych, planów wydatkowana środków finansowych;
-sporządzanie komputerowych bazy danych oraz ich stała aktualizacja, co umożliwia szybkie odszukanie koniecznych informacji;
-organizowanie/potwierdzanie spotkań, wywiadów medialnych Dziekana Kolegium, których celem jest promocja SGH na tle innych uczelni- prowadzenie kalendarza spotkań Dziekana, ustalanie miejsca i terminów spotkań, potwierdzanie obecności, w efekcie koordynacja i dbałość o bezkolizyjność działań osoby reprezentującej na zewnątrz Uczelnię;
-szkolenie nowoprzyjętych pracowników administracyjnych, przygotowywanie nowozatrudnionych osób do pracy w specyficznym środowisku, zapoznawanie z procedurami, w efekcie czego następuje szybsza adaptacja pracownika, zwiększa się jego pewność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, lepsza jest też współpraca na linii jednostka podrzędna-jednostka nadrzędna;
-przygotowywanie dokumentacji dot. awansów, zatrudniania pracowników naukowych, stałe monitorowanie postępów młodych pracowników jednostki, pilnowanie terminów zatrudnień, przygotowywanie wniosków awansowych, w przypadku podnoszenia kwalifikacji zawodowych (stopień doktora, doktora habilitowanego), zmiana charakteru zatrudnienia, zgodnie ze statutem Uczelni oraz uchwałami Senatu (stała kontrola przepisów prawnych w tym zakresie);
-przekazywanie informacji nt. zakresu studiów podyplomowych i wiążących się z ich zakończeniem umiejętności, bieżące informowanie kandydatów o zakresie prowadzonej działalności, udzielanie odpowiedzi na kłopotliwe pytania.
Logo
referent
Warszawskie Zakłady Fotochemiczne WZF "FOTON" SA
Pracownik Działu Sprzedaży.

Odpowiedzialność za: obsługę klientów;
- przyjmowanie i realizowanie zamówień;
- fakturowanie;
- planowanie tras przewozu towarów;
- wysyłanie przesyłek;
- przygotowywanie raportów dziennych i zbiorczych długoterminowych.

Szkolenia i kursy

Dyplom uczestnictwa w intensywnym szkoleniu zakresu STRATEGII WYNIKÓW: "WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE";
Certyfikat ukończenia szkolenia „Prawo autorskie I – autorskie prawa osobiste, majątkowe i dozwolony użytek”;
Certyfikat ukończenia szkolenia „Prawo autorskie II – eksploatacja utworów w Internecie, ochrona praw autorskich, ochrona prawna wizerunku”;
Certyfikat ukończenia szkolenia „Realizacja kampanii społecznych w Programie Innowacyjna Gospodarka”;
Certyfikat ukończenia kursu komputerowego MS Word i PowerPoint na poziomie zaawansowanym;
Certyfikat ukończenia szkolenia "Język promocji Funduszy Europejskich";
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Skuteczna komunikacja z mediami";
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Skuteczna komunikacja w Organizacji w kontekście PR";
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Komunikacja administracji publicznej z partnerami zewnętrznymi"
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Social Media w komunikacji i budowaniu wizerunku organizacji";
Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu "Z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania dokumentacji przetargowej - przygotowanie dokumentacji na realizację usług priorytetowych i niepriorytetowych";
Certyfikat ukończenia seminarium biznesowego;
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu "Obsługa klienta/Praca z trudnym klientem";
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu "Interaktywna prezentacja";
Certyfikat ukończenie seminarium horyzontalnego dla pracowników instytucji NSRO;
Certyfikat ukończenia szkolenia "Profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o realizację działań informacyjno-promocyjnych";
Certyfikat ukończenie szkolenia z zakresu finansów publicznych "System płatności w programach operacyjnych w świetle nowej ustawy o finansach publicznych";
Akademia Młodych Talentów (AVIVA CU);
Szkolenie na doradcę ds. ubezpieczeń i inwestycji;
Certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania ryzykiem;
Kurs ratownictwa medycznego zakończony otrzymaniem certyfikatu wykwalifikowanego ratownika przedmedycznego;
Kurs komputerowo-księgowej obsługi firm z wykorzystaniem specjalistycznych programów księgowych.

Edukacja

Logo
Kolegium Zarządzania i Finansów; kierunek: zarządzanie, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Nauk Politycznych; specjalność: studia europejskie, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Wydział Administracji; specjalność: administracja publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne

Zainteresowania

Capoeira, tai-chi, sport, motocykle, medycyna, książki, kino, prawo, zarządzanie, marketing, innowacyjność.

Inne

Inne doświadczenia:
-maj 2013r. Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów w Warszawie - współpraca przy organizacji II Nocy Robotów PIAP organizowanej pod hasłem "Odkryj Nieznane";
-marzec-październik 2011r. Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów w Warszawie - współorganizacja międzynarodowej konferencji pn. Security Research Conference SRC’11 w dniach 19-21 września 2011r.
W ramach współpracy odpowiadałam za:
 proces rekrutacji, podpisanie umów i przeszkolenie wolontariuszy zaangażowanych w obsługę gości konferencji;
 stałą opiekę nad wolontariuszami w czasie trzech dni wydarzenia;
 proces obsługi patronatów medialnych, przygotowanie materiałów konferencyjnych dla mediów;
 stały nadzór nad biurem prasowym;
 obsługę dziennikarzy w czasie trwania konferencji i podczas pokazu w Centrum Nauki Kopernik.

-maj-grudzień 2009r. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - przeprowadzenie procedury formalnej i organizacyjnej związanej z uruchomieniem nowopowstałych Studiów Podyplomowych z zakresu „Metod Ilościowych w Analizie Rynków Finansowych”.

-marzec 2009r. współpraca z CASE-Doradcy sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ocena efektywności Działania 5.1. PO KL oraz dostępności do szkoleń dofinansowywanych ze środków UE.

-październik 2008r. współpraca z CASE-Doradcy sp. z o.o. w ramach projektów „2006/018-180.05-01 Wzmocnienie polskich działań antykorupcyjnych” i „2006/018-180-05-03 Walka z przestępczością” – przeprowadzenie okresowej ewaluacji wybranych projektów realizowanych w ramach Programu Środki Przejściowe (ang. Transition Facility); zaprojektowanie i utworzenie ankiety, przeprowadzenie wywiadów oraz opracowanie wyników badań;

-wrzesień-październik 2008r. współpraca z CASE-Doradcy sp. z o.o. w ramach projektu „Ocena systemu kryteriów wyboru projektów w ramach RPO Woj. Podlaskiego na lata 2007-2013” – zaprojektowanie i utworzenie ankiety, przeprowadzenie wywiadów oraz opracowanie wyników badań;
-maj 2008r. współpraca z CASE-Doradcy sp. z o.o. w ramach projektu „Innowacyjność polskich przedsiębiorstw” – przeprowadzenie badania na zlecenie firmy CASE-Doradcy i Infovide-Matrix, których celem było określenie poziomu polskich przedsiębiorstw oraz barier przeszkadzających w rozwoju;

-od stycznia do września 2007 r. współpraca z Biurem Senatora Marka Rockiego; stała współpraca z mediami, instytucjami finansowymi, ambasadami, Akademickim Związkiem Sportowym; współpraca przy przygotowaniu nowej kampanii przedwyborczej, dystrybucja materiałów promujących kandydata, dbałość o zaplecze techniczne;

-lipiec 2007 r. współpraca z CASE-Doradcy sp. z o.o. w ramach projektu „Wzmocnienie zdolności monitoringowych i ewaluacyjnych – przeprowadzenie ewaluacji projektów w ramach Programu Środki Przejściowe 2004-2006 (ang. Transition Facility)”; przeprowadzenie badania nt. efektywności i organizacji szkoleń z zakresu Wzmocnienia ochrony praw własności intelektualnej i przemysłowej, wywiad z ok. 40 uczestnikami szkoleń z ww. zakresu (służba cywilna, urzędy celne, rzecznicy patentowi);

-19 czerwca 2007r. (termin konferencji), współorganizacja operacyjna oraz materiałów pokonferencyjnych, konferencji Triple Dose w ramach VI Programu Ramowego UE;

-27 marca 2007 r., referat nt. Konkurencyjność mazowieckiej gospodarki w dobie globalizacji, wygłoszony na konferencji „Innowacyjność województwa mazowieckiego w świetne badań i praktyki gospodarczej”, organizowanej w ramach projektu „Kółka i Fora Technologiczne – instrumenty promowania innowacyjności i współpracy technologicznej firm”; projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu 2 Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionie, Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy – konferencja organizowana przez CASE-Doradcy sp. z o.o. we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą;

-publikacja referatu w ramach ww. konferencji w nr 12-13 (22 marca 2007 r.) w tygodniku eksporterów i importerów pt. „Rynki Zagraniczne”;

-publikacja artykułu pt. Konkurencyjność mazowieckiej gospodarki w dobie globalizacji, w materiałach pokonferencyjnych;

Dodatkowe umiejętności:
-biegła obsługa komputera: Internet, Word, Excel, Access, PowerPoint, IrfanViev;
-znajomość przepisów prawa krajowego i międzynarodowego;
-prawo jazdy kat. A i B.

Grupy

Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Największy EVENT w Polsce!!! Dla osób lubiących mocne wrażenia, sportowców ekstremalnych i wszystkich lubiących dobra zabawę. Dla fanów akrobatyki powietrznej, dziennikarzy i zapalonych fotografów.
MonaVie www.PIJE.tv
MonaVie www.PIJE.tv
Powietrze-Tlen,Woda,Pokarm,Soki,Owoce,Warzywa,Witaminy, MonaVie blends antioxidant nutritional power with an unparalleled opportunity that can allow you to capitalize on the surging health and wellne
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tele Praca
Tele Praca
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy dotyczącą telepracy. Zostały określone między innymi sposoby zatrudniania telepracowników, ich prawa oraz obowiązki pracodawcy.
www.INDIGO.info.pl Indigo Collections from INDIA
www.INDIGO.info.pl Indigo Collections from INDIA
Sympatycy i pasjonaci stylu indyjskiego ,meble antyczne,klasyczne,produkty kolonialne www.INDIGO.info.pl
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?