Karolina Drażniowska

Karolina Drażniowska

Starszy Specjalista ds Obsługi Klienta Kluczowego, KRD BIG SA
Oleśnica, dolnośląskie

Umiejętności

Outlook Pawo jazdy B Obsługi komputera - środowiska MS Office Kontakty z klientami, dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
starszy specjalista ds obslugi klienta kluczowego
- obsługa posprzedażowa, utrzymanie dobrych relacji z klientem,
- wdrażanie klientów w wykorzystaniu produktów oferowanych prze firmę,
- negocjacje cenowe ( sporządzanie umów, aneksów, porozumień) , co pozwala mi na utrzymanie klienta w dalszej współpracy,
- pomoc w poruszaniu się po panelu klienta, wdrażanie w obsługę programów oferowanych przez firmę,
- pomoc w aspektach prawnych, technicznych
- współpraca z innymi departamentami firmy,
- rzetelne wykonywanie powierzonych mi zadań,
- reprezentowanie firmy na konferencjach,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikację.

Edukacja

Logo
Technik Ekonomista, średnie
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci