Karolina Drażniowska
Starszy Specjalista ds Obsługi Klienta Kluczowego, KRD BIG SA
Oleśnica,
dolnośląskie
Umiejętności
Outlook
Pawo jazdy B
Obsługi komputera - środowiska MS Office
Kontakty z klientami,
dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds obslugi klienta kluczowego
- obsługa posprzedażowa, utrzymanie dobrych relacji z klientem,
- wdrażanie klientów w wykorzystaniu produktów oferowanych prze firmę,
- negocjacje cenowe ( sporządzanie umów, aneksów, porozumień) , co pozwala mi na utrzymanie klienta w dalszej współpracy,
- pomoc w poruszaniu się po panelu klienta, wdrażanie w obsługę programów oferowanych przez firmę,
- pomoc w aspektach prawnych, technicznych
- współpraca z innymi departamentami firmy,
- rzetelne wykonywanie powierzonych mi zadań,
- reprezentowanie firmy na konferencjach,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikację.
- wdrażanie klientów w wykorzystaniu produktów oferowanych prze firmę,
- negocjacje cenowe ( sporządzanie umów, aneksów, porozumień) , co pozwala mi na utrzymanie klienta w dalszej współpracy,
- pomoc w poruszaniu się po panelu klienta, wdrażanie w obsługę programów oferowanych przez firmę,
- pomoc w aspektach prawnych, technicznych
- współpraca z innymi departamentami firmy,
- rzetelne wykonywanie powierzonych mi zadań,
- reprezentowanie firmy na konferencjach,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikację.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci