Karolina Smalarz (Bryndal)
Doradca Faktoringowy
Gdańsk,
pomorskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca Faktoringowy
- Osiąganie uzgodnionych celów biznesowych w zakresie wolumenów sprzedaży, zarządzania kanałami dystrybucji, promocji produktu i działań aktywizujących sprzedaż,
- Obsługa procesu sprzedaży (pozyskanie i identyfikacja potrzeb klienta, negocjacje warunków współpracy, sporządzenie raportów, kompletowanie dokumentacji do podjęcia decyzji i zawarcia umowy, obsługa po-sprzedażowa),
- Ścisła współpraca z bankowością oddziałową oraz z jednostkami Faktora na etapie całego procesu sprzedaży usług faktoringowych,
- Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów,
- Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń, treningów i prezentacji,
- Gromadzenie i przekazywanie informacji nt. lokalnej specyfiki rynku faktoringowego.
- Obsługa procesu sprzedaży (pozyskanie i identyfikacja potrzeb klienta, negocjacje warunków współpracy, sporządzenie raportów, kompletowanie dokumentacji do podjęcia decyzji i zawarcia umowy, obsługa po-sprzedażowa),
- Ścisła współpraca z bankowością oddziałową oraz z jednostkami Faktora na etapie całego procesu sprzedaży usług faktoringowych,
- Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów,
- Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń, treningów i prezentacji,
- Gromadzenie i przekazywanie informacji nt. lokalnej specyfiki rynku faktoringowego.
Doradca Klienta
Dominet Bank Grupa Fortis Bank Polska S.A.
Centrum Kredytowe – Doradca Klienta
Sprzedaż produktów Bankowych
Dbanie o wizerunek firmy
Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
Kształtowanie relacji z Partnerami sieci zewnętrznej w odniesieniu do rynku samochodowego
Analiza ofert konkurencji i stosowanych przez konkurencję zasad wynagradzania i motywowania Partnerów celem inicjowania zmian wpływających na rozwój współpracy Banku z Parterami
Pozyskiwanie do współpracy nowych Partnerów
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Znajomość rynku ubezpieczeniowego
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Sprzedaż produktów Bankowych
Dbanie o wizerunek firmy
Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
Kształtowanie relacji z Partnerami sieci zewnętrznej w odniesieniu do rynku samochodowego
Analiza ofert konkurencji i stosowanych przez konkurencję zasad wynagradzania i motywowania Partnerów celem inicjowania zmian wpływających na rozwój współpracy Banku z Parterami
Pozyskiwanie do współpracy nowych Partnerów
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Znajomość rynku ubezpieczeniowego
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Doradca Klienta
Sprzedaż produktów Bankowych
Dbanie o wizerunek firmy
Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
Przygotowanie i archiwizacja dokumentów bankowych
Obsługa systemu komputerowego
Dbanie o wizerunek firmy
Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami
Przygotowanie i archiwizacja dokumentów bankowych
Obsługa systemu komputerowego
Lider Oddziału Bankowego EuroBanku S.A.
Organizacja pracy Oddziału Bankowego
Realizacja planów sprzedaży w placówce bankowej
Motywowanie pracowników do realizacji zadań
Organizacja i realizacja działań promocyjnych
Dbanie o wizerunek firmy
Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
Obsługa klientów i budowanie pozytywnych relacji
Przygotowanie i archiwizacja dokumentów bankowych
Obsługa systemu komputerowego
Zarządzanie budżetem ( materiały marketingowe, materiały biurowe)
Realizacja planów sprzedaży
Realizacja planów sprzedaży w placówce bankowej
Motywowanie pracowników do realizacji zadań
Organizacja i realizacja działań promocyjnych
Dbanie o wizerunek firmy
Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
Obsługa klientów i budowanie pozytywnych relacji
Przygotowanie i archiwizacja dokumentów bankowych
Obsługa systemu komputerowego
Zarządzanie budżetem ( materiały marketingowe, materiały biurowe)
Realizacja planów sprzedaży
Szkolenia i kursy
- "Szkolenie z zakresu rozpoznawalności autentyczności znaków pienięznych"
- "Jak radzić sobie z trudnym klientem"
- "Jak radzić sobie z trudnym klientem"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
- Prawo jazdy kategorii B – jazda czynna.
- Biegła obsługa komputera. Znajomość systemów operacyjnych Windows 98 i xp (Office, Word, Excel, Power Point) także programów Płatnik oraz Symfonia.
Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wytyczania sobie celów i ich realizacji oraz umiejętność pracy w grupie i kierowania zespołem ludzi.
- Biegła obsługa komputera. Znajomość systemów operacyjnych Windows 98 i xp (Office, Word, Excel, Power Point) także programów Płatnik oraz Symfonia.
Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wytyczania sobie celów i ich realizacji oraz umiejętność pracy w grupie i kierowania zespołem ludzi.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy FORTIS
UWAGA: wyłącznie dla pracowników grupy FORTIS
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Piękny Umysł
Kiedy ostatnio zastanawiałeś, lub zastanawiałaś się nad tym w jaki sposób działa Twój umysł? Czy wiesz, że przeciętny człowiek rozprasza swą uwagę średnio co 10 sekund? Czy wiesz, czym jest i jak dzia
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.