Karol Kotowski

Karol Kotowski

Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Founder and CEO
Marketing Prewencyjny Sp. z o.o.
Logo
Twórca i właściciel
Profifile.pl
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Karol jest nie tylko wspaniałym człowiekiem, jest dobrym szefem i przyjacielem. Dla niego nie ma rzeczy niemozliwych. Wiele potrafi i wiele może z siebie dać. Dla mnie to zaszczyt, ze mogłam go poznać...Jest wyjątkowy :)
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Kompetentny, konkretny, rzetelny, działający zadaniowo, a przy tym miły i serdeczny .Taki Jest Karol.
Dla Niego nie ma rzeczy niemożliwych, nie ma problemów - są tylko sytuacje do rozwiązania. Zdecydowanie polecam!
Logo
Social Media Specialist
Smart & Alternative - Marketing Communication
•Launch/wprowadzanie nowych produktów na Polski rynek
•Re-launch/odświeżenie wizerunku marki

•Ustalanie strategii, sposobów komunikowania, doboru oraz powiązania narzędzi oraz mediów w zależności od celu kampanii
•Realizacja kompleksowych, ogólnopolskich kampanii w social media z zakresu marketingu farmaceutycznego (promocja leków Rx oraz OTC) i nie tylko
•Analiza rynku oraz konkurencji
•Współpraca z branżowymi serwisami dla lekarzy (Konsylium24, Medycyna Praktyczna)
•Koordynacja oraz szkolenie 8 osobowego zespołu realizującego kampanie w Internecie
•Nadzór merytoryczny oraz komunikacyjny nad projektami
•Ocena skuteczności prowadzonych kampanii


Informacje dodatkowe:

•Profile kampanii, które koordynowałem zawsze znajdowały się w czołówkach rankingów ogólnopolskich na najlepiej prowadzone fanpage na Facebooku
•Wszystkie realizowane przeze mnie kampanie skutkowały zwiększeniem sprzedaży oraz udziału w rynku. W przypadku jednego z produktów nastąpiła zmiana tendencji rynku – po kilku latach systematycznego spadku nastąpił wzrost sprzedaży
Klaudia Lewandowska
Klaudia Lewandowska · współpracownik
wystawiono
Karol jest prawdziwym pasjonatem, jeśli chodzi o media społecznościowe. Potrafi analizować to, jak marki są postrzegane w Internecie i zaproponować odpowiednią strategię. Zwyczajnie lubi to, czym się zajmuje i to widać w jego pracy.
Michał Dziadura
Michał Dziadura · usługodawca
wystawiono
Karol dał się poznać jako profesjonalista w zakresie działań marketingowych, social media i komunikacji. Karol posiada dużą wiedzę zagadnień z obszaru e-marketingu, public relations, analityki internetowej oraz efektywnego wykorzystywania nowych mediów w komunikacji biznesowej marek, produktów i usług. Bardzo sobie cenię współpracę z Karolem.
GG Network S.A.
Product Owner
Odpowiedzialność za rozwój oraz funkcjonowanie platform społecznościowych:

- MojaGeneracja.pl
- Biliziutko.pl
- GaduFoto.pl
- zRodzinka.pl

•Wdrażanie pomysłów oraz nowych funkcjonalności, określanie ich skuteczności na tle wykorzystania w komunikacji marketingowej
•Ustalanie strategii, procedur oraz sposobów komunikacji z użytkownikami w sytuacjach kryzysowych – zarządzanie kryzysami o wielomilionowym zasięgu
•Analizowanie funkcji serwisu pod kątem wykorzystania ich potencjału marketingowego
•Współtworzenie ogólnopolskich kampanii marketingowych z wykorzystaniem funkcji serwisów Spółki
•Tworzenie oraz inicjowanie powstawania grup tematycznych
•Monitoring komunikacji produktowej prowadzonej na platformach
•Nadzór nad procesami komunikacyjnymi między użytkownikami oraz między użytkownikami a Spółką
•Koordynowanie pracy 6 osobowego zespołu
•Współpraca z działami kreacji, marketingu, reklamy, QA, IT i PR
GG Network S.A.
Community Manager
•Koordynacja i nadzór rozwoju serwisów społecznościowych;
- zgłaszanie błędów
- kontakt z użytkownikami
- koncepcje kreatywne oraz funkcjonalne wpływające na optymalizację serwisów
- testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności
- koordynacja pracy grafików i programistów
- współpraca z działem bezpieczeństwa
- współpraca z działem reklamy w tworzeniu kampanii reklamowych

•Prowadzenie profili oraz grup administracyjnych na serwisie MojaGeneracja.pl
•Tworzenie największych społeczności dyskusyjnych na serwisach Spółki (dziesiątki tysięcy użytkowników; wiele milionów wpisów), w tym stworzenie od podstaw oraz administrowanie najpoczytniejszą społecznością w Polskim Internecie – „Wolność słowa i poglądów”
•Szkolenie moderatorów serwisowych oraz osób, które pomagały użytkownikom rozwiązywać problemy techniczne
Beata Grądalska-Hyziak
Beata Grądalska-Hyziak · podwładny
wystawiono
Wspaniały nauczyciel, mentor i koordynator. Internet oraz sfera social media, w tym w szczególności portale społecznościowe nie mają przed nim tajemnic. Potrafi porwać za sobą tłumy, to wręcz niezwykłe i przypomina magię (jak jeden człowiek może porwać miliony? A takie sytuacje miały miejsce w GG, gdy prowadził MojąGenerację). Bardzo uparty, zawsze dąży do celu, który prędzej lub później osiąga.

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe

Grupy

B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem