Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Export Manager CIS,Baltics
09.2010 – obecnie Ustronianka Sp. z o.o. (polska spółka, obroty powyżej 100 mln rocznie, jeden z
pięciu największych producentów wody i napojów w Polsce), Ustroń
Export Manager CIS, Baltics
-Planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
-Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe raportowanie
i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą zarządzającą,
finalizowanie kontraktów;
- Bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi agencjami
reklamowymi.
Osiągnięcia:
Zainicjowanie współpracy z dystrybutorami, zbudowanie silnej sieci dystrybucji, wprowadzenie na
rynki zagraniczne produktów:1) Litwa, Łotwa, Bułgaria - ekskluzywny dystrybutor - Maxima Grupe,
2) Białoruś – Enix 3)Estonia – Severi 4) Ukraina – Energy Ocean 5) Kaliningrad – Koeningtrade.
Wzrost sprzedaży eksportowej firmy Ustronianka o 57% (2010/2011).
pięciu największych producentów wody i napojów w Polsce), Ustroń
Export Manager CIS, Baltics
-Planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
-Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe raportowanie
i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą zarządzającą,
finalizowanie kontraktów;
- Bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi agencjami
reklamowymi.
Osiągnięcia:
Zainicjowanie współpracy z dystrybutorami, zbudowanie silnej sieci dystrybucji, wprowadzenie na
rynki zagraniczne produktów:1) Litwa, Łotwa, Bułgaria - ekskluzywny dystrybutor - Maxima Grupe,
2) Białoruś – Enix 3)Estonia – Severi 4) Ukraina – Energy Ocean 5) Kaliningrad – Koeningtrade.
Wzrost sprzedaży eksportowej firmy Ustronianka o 57% (2010/2011).
Business Development Manager, Kijów
09.2009 – 06.2010 MarketShare agencja reklamy (firma polska, P&A, obroty powyżej10 mln
rocznie , jedyna krajowa agencja reklamowa działająca na terytorium Ukrainy), Kijów
Business Development Manager
- Aktywny udział w planowaniu strategii, kampanii marketingowej dla klientów;
- Nadzór nad planowaniem, wykonaniem oraz monitorowaniem efektywności przeprowadzanych
promocji w kanałach ATL/BTL;
- Nadzór nad przygotowaniem i adaptacją reklam ATL dla klientów;
- Zarządzanie, finalizacja , nadzór oraz weryfikacja dokumentów finansowych wewnątrz i na zewnątrz
Firmy, bieżący kontakt z klientami oraz personelem agencji.
Osiągnięcia:
Nadzór nad „below-the-line” promo akcjami dla Seat Ukraine, Alfa Insurance Ukraine, SV Vodka,
Bacardi-Martini w latach 2009 – 2010. Współpraca z klientem oraz nadzór nad przeprowadzeniem
ATL media kampanii dla PZU Ukraina. W 2009 – 30% wzrost sprzedaży polis
rocznie , jedyna krajowa agencja reklamowa działająca na terytorium Ukrainy), Kijów
Business Development Manager
- Aktywny udział w planowaniu strategii, kampanii marketingowej dla klientów;
- Nadzór nad planowaniem, wykonaniem oraz monitorowaniem efektywności przeprowadzanych
promocji w kanałach ATL/BTL;
- Nadzór nad przygotowaniem i adaptacją reklam ATL dla klientów;
- Zarządzanie, finalizacja , nadzór oraz weryfikacja dokumentów finansowych wewnątrz i na zewnątrz
Firmy, bieżący kontakt z klientami oraz personelem agencji.
Osiągnięcia:
Nadzór nad „below-the-line” promo akcjami dla Seat Ukraine, Alfa Insurance Ukraine, SV Vodka,
Bacardi-Martini w latach 2009 – 2010. Współpraca z klientem oraz nadzór nad przeprowadzeniem
ATL media kampanii dla PZU Ukraina. W 2009 – 30% wzrost sprzedaży polis
Brand Development Manager, CIS ,Baltics - Biuro w Kijowie ( Ukraina )
Bacardi LTD ( Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. )
07.2001 – 08.2009 Bacardi – Martini , Tradall Group (firma z kapitałem włoskim, obroty powyżej 3-4
mld $ rocznie, jeden z trzech największych producentów spirytusowych na świecie), Kijów,
Warszawa
12.2006 – 08.2009 Brand Development Manager- Białoruś, Mołdawia, Gruzja, Kazachstan, Ukraina
- Wdrażanie, nadzór oraz analiza strategii marketingowo-merchandising -owej w kanałach on/off
trade implementowanej przez kadrę zarządzającą dystrybutorów;
- Planowanie, opracowanie, wdrażanie polityki sprzedażowo-marketingowej poprzez efektywne
zarządzanie wydzieloną grupą menedżerską u lokalnych dystrybutorów oraz pracownikami agencji
reklamowych przydzielonych do poszczególnych projektów;
- Planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
- Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe
raportowanie i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą
zarządzającą , finalizowanie kontraktów;
- Współpraca oraz codzienny kontakt z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi
agencjami reklamowymi.
Osiągnięcia:
Zaplanowanie oraz wdrożenie strategii marketingowych i merchandisingowych (ATL/BTL) dla
kluczowych marek (Martini i Bacardi) – 1,5 wzrost sprzedaży kluczowych marek w latach 2006-2009,
Wprowadzenie na rynki dystrybutorów nowego portfolio produktowego z segmentu Top Premium –
Bombay Gin, Dewar’s Whisky, Grey Goose Vodka. Inicjacja oraz koordynowanie działań Bacardi
Bartenders Academy w latach 2006-2009, projekt został oficjalnie zatwierdzony jako benchmark
dla pozostałych rynków dystrybucyjnych nadzorowanych przez koncern Bacardi Ltd. Tworzenie oraz
implementacja media kampanii dla marki Bacardi (ATL) – Bacardi zdobyło 2 pozycję w rankingu
świadomości marki wśród klientów ( segment alkoholi Premium ) w latach 06-00., Zaangażowanie w
pracę nad globalną strategią marketingową dla kluczowych marek w krajów CIS w ramach grupy
Bacardi Europe.
10.2005 – 11.2006 Horeca Manager, Region Wschód - Olsztyn, Białystok, Lublin, Bacardi-Martini Polska
07.2001 – 09.2005 Merchandising and Promotion Manager – Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Ukraina
- Wdrażanie, nadzór oraz analiza strategii marketingowo-merchandising -owej w kanałach on/off
trade implementowanej przez kadrę managerską dystrybutorów
- Planowanie, opracowanie oraz wdrażanie polityki sprzedażowo-marketingowej dla dystrybutorów
oraz agencji reklamowych;
- Planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
- Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe
raportowanie i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą
zarządzającą , finalizowanie kontraktów;
- Współpraca oraz codzienny kontakt z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi
agencjami reklamowymi;
Osiągnięcia: Zaplanowanie oraz wdrożenie strategii marketingowych i merchandisingowych
dla kluczowych marek (Martini i Bacardi) – 2 wzrost sprzedaży kluczowych marek w latach 03-06
Inicjacja oraz koordynowanie działań Martini Bartenders Academy w latach 02-06. Projekt został
oficjalnie zatwierdzony jako benchmark dla pozostałych rynków dystrybucyjnych nadzorowanych
przez grupę Bacardi-Martini, tworzenie oraz implementacja media kampanii dla marki Martini oraz
Bacardi (ATL) – Martini zdobyło 1 pozycję w rankingu świadomości marki wśród klientów ( segment
alkoholi Premium ) w latach 02-06, Nadzór nad innowacyjnym programem sponsoringu dla marki
Martini w latach 03-06 – patronat Projektu “Adeaters Night” ( jedno z bardzo znaczących wydarzeń
dla ukraińskiej branży reklamowej – 6 godzinny pokaz najlepszych reklam w danym roku ,
Zaangażowanie w pracę nad globalną strategią marketingową dla kluczowych marek w krajach CIS w
ramach grupy Bacardi – Martini.
mld $ rocznie, jeden z trzech największych producentów spirytusowych na świecie), Kijów,
Warszawa
12.2006 – 08.2009 Brand Development Manager- Białoruś, Mołdawia, Gruzja, Kazachstan, Ukraina
- Wdrażanie, nadzór oraz analiza strategii marketingowo-merchandising -owej w kanałach on/off
trade implementowanej przez kadrę zarządzającą dystrybutorów;
- Planowanie, opracowanie, wdrażanie polityki sprzedażowo-marketingowej poprzez efektywne
zarządzanie wydzieloną grupą menedżerską u lokalnych dystrybutorów oraz pracownikami agencji
reklamowych przydzielonych do poszczególnych projektów;
- Planowanie, wdrażanie, monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
- Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe
raportowanie i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą
zarządzającą , finalizowanie kontraktów;
- Współpraca oraz codzienny kontakt z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi
agencjami reklamowymi.
Osiągnięcia:
Zaplanowanie oraz wdrożenie strategii marketingowych i merchandisingowych (ATL/BTL) dla
kluczowych marek (Martini i Bacardi) – 1,5 wzrost sprzedaży kluczowych marek w latach 2006-2009,
Wprowadzenie na rynki dystrybutorów nowego portfolio produktowego z segmentu Top Premium –
Bombay Gin, Dewar’s Whisky, Grey Goose Vodka. Inicjacja oraz koordynowanie działań Bacardi
Bartenders Academy w latach 2006-2009, projekt został oficjalnie zatwierdzony jako benchmark
dla pozostałych rynków dystrybucyjnych nadzorowanych przez koncern Bacardi Ltd. Tworzenie oraz
implementacja media kampanii dla marki Bacardi (ATL) – Bacardi zdobyło 2 pozycję w rankingu
świadomości marki wśród klientów ( segment alkoholi Premium ) w latach 06-00., Zaangażowanie w
pracę nad globalną strategią marketingową dla kluczowych marek w krajów CIS w ramach grupy
Bacardi Europe.
10.2005 – 11.2006 Horeca Manager, Region Wschód - Olsztyn, Białystok, Lublin, Bacardi-Martini Polska
07.2001 – 09.2005 Merchandising and Promotion Manager – Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Ukraina
- Wdrażanie, nadzór oraz analiza strategii marketingowo-merchandising -owej w kanałach on/off
trade implementowanej przez kadrę managerską dystrybutorów
- Planowanie, opracowanie oraz wdrażanie polityki sprzedażowo-marketingowej dla dystrybutorów
oraz agencji reklamowych;
- Planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie efektywności przeprowadzanych działań ATL/BTL;
- Organizacja przepływu dokumentów finansowych pomiędzy partnerami, cotygodniowe
raportowanie i analizowanie rynku pomiędzy kadrą firm dystrybucyjnych oraz własną kadrą
zarządzającą , finalizowanie kontraktów;
- Współpraca oraz codzienny kontakt z kadrą zarządzającą dystrybutorów krajowych oraz lokalnymi
agencjami reklamowymi;
Osiągnięcia: Zaplanowanie oraz wdrożenie strategii marketingowych i merchandisingowych
dla kluczowych marek (Martini i Bacardi) – 2 wzrost sprzedaży kluczowych marek w latach 03-06
Inicjacja oraz koordynowanie działań Martini Bartenders Academy w latach 02-06. Projekt został
oficjalnie zatwierdzony jako benchmark dla pozostałych rynków dystrybucyjnych nadzorowanych
przez grupę Bacardi-Martini, tworzenie oraz implementacja media kampanii dla marki Martini oraz
Bacardi (ATL) – Martini zdobyło 1 pozycję w rankingu świadomości marki wśród klientów ( segment
alkoholi Premium ) w latach 02-06, Nadzór nad innowacyjnym programem sponsoringu dla marki
Martini w latach 03-06 – patronat Projektu “Adeaters Night” ( jedno z bardzo znaczących wydarzeń
dla ukraińskiej branży reklamowej – 6 godzinny pokaz najlepszych reklam w danym roku ,
Zaangażowanie w pracę nad globalną strategią marketingową dla kluczowych marek w krajach CIS w
ramach grupy Bacardi – Martini.
Szkolenia i kursy
Bacardi Rus, Moskwa - Techniki Negocjacyjne.
Bacardi GB, Londyn - Bacardi Marketing Way.
Bacardi GB, Londyn - Bacardi Marketing Way.
Edukacja
Inne
Obsługa komputera: zaawansowana znajomość Microsoft Windows, MS Office, Lotus Notes
Czynne prawo jazdy kat A, B, T (od 1989)
Czynne prawo jazdy kat A, B, T (od 1989)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
Na tym forum nie zamieszczamy ogloszen businessowych. Jest przeznaczone do dyskusji najlepszych sposobow prowadzenia businessu na skale co najmniej hurtowa, lacznie z expansja na teren Unii. Wspolprac
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker