Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Prezes Zarządu
Vattenfall Business Services Poland Sp. z o.o
- Opracowanie koncepcji i wdrożenie Centrum Usług Wspólnych dla Business Unitów Heat, Distribution, Sales w Polsce
- Całościowe zarządzanie spółką VBSP wraz z raportowaniem do Klientów biznesowych
- Nadzór i kontrola nad budżetem VBSP
- Zarządzanie kadrą spółki
- Usprawnianie procesów biznesowych w współpracy z Klientami biznesowymi poprzez opracowanie wspólnej umowy SLA oraz katalogu produktów wraz z KPI
- Całościowe zarządzanie spółką VBSP wraz z raportowaniem do Klientów biznesowych
- Nadzór i kontrola nad budżetem VBSP
- Zarządzanie kadrą spółki
- Usprawnianie procesów biznesowych w współpracy z Klientami biznesowymi poprzez opracowanie wspólnej umowy SLA oraz katalogu produktów wraz z KPI
Prezes Zarządu
Vattenfall Customer Services Poland Sp. z o.o.
- Opracowanie strategii Centrum Usług Obsługi Klientów spełniającej wymagania unbundlingu pomiędzy BU Distribution/VDP a BU Sales/VSP
- Utworzenie spółki VCSP oraz wdrożenie biznesowe dla BU Unitów w Polsce
- Utworzenie i wdrożenie SLA wraz z KPI
- Odpowiedzialność za budżet VCSP
- Zarządzanie kadrą spółki
- Wdrożenie nowego systemu bilingowego dla segmentu Small Business
- Opracowanie i wdrożenie outsourcingu działalności obejmującej: masowy wydruk i doręczania korespondencji, kolekcji płatności poprzez banki i Pocztę Polską
- Utworzenie spółki VCSP oraz wdrożenie biznesowe dla BU Unitów w Polsce
- Utworzenie i wdrożenie SLA wraz z KPI
- Odpowiedzialność za budżet VCSP
- Zarządzanie kadrą spółki
- Wdrożenie nowego systemu bilingowego dla segmentu Small Business
- Opracowanie i wdrożenie outsourcingu działalności obejmującej: masowy wydruk i doręczania korespondencji, kolekcji płatności poprzez banki i Pocztę Polską
Członek Zarządu Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Obrót Gliwice Sp. z o.o. Gliwice
- Opracowanie strategii sprzedaży dla segmentów B2B przed deregulacją rynku energii
- Opracowanie i wdrożenie nowych produktów wraz z nowymi kanałami sprzedaży i obsługi klientów dla segmentu B2B przed deregulacją rynku energii
- Restrukturyzacja obszaru sprzedaży i obsługi klientów
- Rozpoczęcie outsourcingu działalności obsługi klientów B2C
- Restrukturyzacja biur obsługi klientów indywidualnych – redukcja ilości lokalizacji
- Utworzenie i wdrożenie nowych procesów windykacji klientów skutkujący znaczącą redukcją zadłużenia
- Opracowanie i wdrożenie nowych produktów wraz z nowymi kanałami sprzedaży i obsługi klientów dla segmentu B2B przed deregulacją rynku energii
- Restrukturyzacja obszaru sprzedaży i obsługi klientów
- Rozpoczęcie outsourcingu działalności obsługi klientów B2C
- Restrukturyzacja biur obsługi klientów indywidualnych – redukcja ilości lokalizacji
- Utworzenie i wdrożenie nowych procesów windykacji klientów skutkujący znaczącą redukcją zadłużenia
Kierownik Wydziału Utrzymania– z-pca Kierownika Rejonu
GZE S.A. RE Wodzisław, Wodzisław Śląski
- Zarządzanie i nadzór nad urządzeniami elektroenergetycznymi średnich i niskich na terenie Rejonu Energetycznego Wodzisław Śląski
- Zarządzanie i nadzór pracy dyspozycji ruchu i brygad pogotowia energetycznego
- Nadzór nad tworzeniem i realizacją planu inwestycyjno-remontowego urządzeń energetycznych na terenie rejon
- Zarządzanie i nadzór pracy dyspozycji ruchu i brygad pogotowia energetycznego
- Nadzór nad tworzeniem i realizacją planu inwestycyjno-remontowego urządzeń energetycznych na terenie rejon
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Organizacje
Zaangażowanie na rzecz społeczności lokalnej przez 3 kadencje radny i członek zarządu w Gminie Gorzyce
Grupy
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
HORYZONTY zespół muzyczny
HORYZONTY - Zespół muzyczny grający muzykę pop.
Na wiosnę 2010 roku wychodzi singiel wraz z teledyskiem.
Proszę o komentarze.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
ROI z projektów wdrożeniowych
Jeśli uzyskanie zwrotu z wdrożenia innowacji jest dla Ciebie wyzwaniem, zmartwieniem, koniecznością lub... kolejnym wykonanym zadaniem, zapraszam - ta grupa jest dla Ciebie.