Umiejętności
Identyfikacja i branding
Copywriting
Rozwój sprzedaży
Planowanie Rozwoju
E-commerce
Ekonomika
Finanse
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Managing Key Accounts
Negocjacje
Zarządzanie produktem
Public Relations
Publikacje
Sprzedaż
import z Chin,
zakupy międzynarodowe
Elektronika Samochodowa
Branża IT
Dystrybucja - Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Pełnione obowiązki:
1. Kontakt z fabrykami: Nawiązanie współpracy z dostawcami, negocjacja cen i warunków produkcji, wybór produktów, nadzorowanie produkcji produktów na zasadzie OEM.
2. Wdrożenie produktów na rynek: Analiza produktów konkurencji, Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B, Pozyskiwanie nowych partnerów w celu rozszerzenia sieci dystrybucji.
3. Współpraca z firmami usługowymi: Graficy, programiści mobilni, webmasterzy, fotografia produktowa, agencje PR.
Sukcesy:
♠ Stworzenie od postaw markę Legato - identyfikacja wizualna, firmowa strona www, nadanie numerów EAN, wizja marki, wybór produktów do produkcji, projektowanie pudełek konkretnych produktów
♠ Zbudowanie bogatego portfolio sprawdzonych zagranicznych dostawców (głownie z Azji) oraz firm usługowych.
1. Kontakt z fabrykami: Nawiązanie współpracy z dostawcami, negocjacja cen i warunków produkcji, wybór produktów, nadzorowanie produkcji produktów na zasadzie OEM.
2. Wdrożenie produktów na rynek: Analiza produktów konkurencji, Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B, Pozyskiwanie nowych partnerów w celu rozszerzenia sieci dystrybucji.
3. Współpraca z firmami usługowymi: Graficy, programiści mobilni, webmasterzy, fotografia produktowa, agencje PR.
Sukcesy:
♠ Stworzenie od postaw markę Legato - identyfikacja wizualna, firmowa strona www, nadanie numerów EAN, wizja marki, wybór produktów do produkcji, projektowanie pudełek konkretnych produktów
♠ Zbudowanie bogatego portfolio sprawdzonych zagranicznych dostawców (głownie z Azji) oraz firm usługowych.
Product Manager
Pełnione obowiązki w zarządzaniu marką Prestigio Health Care i iHealth:
1. Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B
2. Analiza konkurencji na tle zarządzanych przeze mnie produktów
3. Zamawianie produktów z centralnego magazynu w Czechach
4. Współpraca z handlowcami - szkolenia produktowe i ustalanie celów sprzedażowych
5. Pozyskiwanie klientów z całkowicie nowej branży i rozszerzanie oferty wśród aktualnych
Sukcesy:
♣ Pozyskanie 10 nowych klientów jako zespół handlowy
♣ Rozszerzenie oferty wśród 5 aktualnych klientów jako zespół handlowy
1. Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B
2. Analiza konkurencji na tle zarządzanych przeze mnie produktów
3. Zamawianie produktów z centralnego magazynu w Czechach
4. Współpraca z handlowcami - szkolenia produktowe i ustalanie celów sprzedażowych
5. Pozyskiwanie klientów z całkowicie nowej branży i rozszerzanie oferty wśród aktualnych
Sukcesy:
♣ Pozyskanie 10 nowych klientów jako zespół handlowy
♣ Rozszerzenie oferty wśród 5 aktualnych klientów jako zespół handlowy
Sales Manager
Pełnione obowiązki:
1. Realizacja celów sprzedażowych poprzez maksymalizacje sprzedaży oraz utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami.
2. Nawiązywanie współpracy z klientami biznesowymi i instytucjonalnymi na wybranych grupach produktowych.
3. Dopasowanie grup produktowych do potencjału i potrzeb klienta.
4. Bieżące monitorowanie rynku, raportowanie zgodne ze standardami firmy.
5. Wyjazdy służbowe po terenie całego kraju do kluczowych klientów biznesowych.
Sukcesy:
♣ Pozyskanie 15 firm stale odsprzedającej rejestratory trasy Prestigio
♣ Wygenerowanie 250 000 złotych przychodu na markach własnych
♣ Nawiązanie współpracy z sieciami, które nigdy wcześniej nie współpracowały z firmą Asbis jak Foto Joker, Nowy Elektronik, Azstudio
1. Realizacja celów sprzedażowych poprzez maksymalizacje sprzedaży oraz utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami.
2. Nawiązywanie współpracy z klientami biznesowymi i instytucjonalnymi na wybranych grupach produktowych.
3. Dopasowanie grup produktowych do potencjału i potrzeb klienta.
4. Bieżące monitorowanie rynku, raportowanie zgodne ze standardami firmy.
5. Wyjazdy służbowe po terenie całego kraju do kluczowych klientów biznesowych.
Sukcesy:
♣ Pozyskanie 15 firm stale odsprzedającej rejestratory trasy Prestigio
♣ Wygenerowanie 250 000 złotych przychodu na markach własnych
♣ Nawiązanie współpracy z sieciami, które nigdy wcześniej nie współpracowały z firmą Asbis jak Foto Joker, Nowy Elektronik, Azstudio
wystawiono
Przez dosyć krótki czas Karol był moim podwładnym i muszę szczerze przyznać, że kiedy awansował bardzo brakowało mi jego aktywności. Jest bardzo efektywnym handlowcem i jeżeli uda się "kupić" jego zaangażowanie wystarczy zostawić mu wolną rękę i tylko wspierać w krytycznych momentach, gdzie potrzebuje bardzo szczegółowych informacji.
Menadżer ds. sprzedaży internetowej
Tonery-warszawa.pl
Pełnione obowiązki:
1. Zaprojektowanie wyglądu oraz działania sklepu internetowego oraz skupu tonerów.
2. Stworzenie spójnej identyfikacja wizualnej sklepu internetowego ze sklepami stacjonarnymi.
3. Opracowanie strategii marketingowej i wybór najskuteczniejszych kanałów sprzedaży.
4. Zarządzenia budżetem na marketing i rozwój sprzedaży internetowej.
5. Współpraca z grafikami, programistami oraz pozycjonerami.
Sukcesy:
♦ Stworzenie sklepu internetowego ztonerami.pl oraz skupu tonerów takitoner.pl
♦ Wygenerowanie sprzedaży w sklepie internetowym ztonerami.pl oraz ofert sprzedaży pustych tonerów.
1. Zaprojektowanie wyglądu oraz działania sklepu internetowego oraz skupu tonerów.
2. Stworzenie spójnej identyfikacja wizualnej sklepu internetowego ze sklepami stacjonarnymi.
3. Opracowanie strategii marketingowej i wybór najskuteczniejszych kanałów sprzedaży.
4. Zarządzenia budżetem na marketing i rozwój sprzedaży internetowej.
5. Współpraca z grafikami, programistami oraz pozycjonerami.
Sukcesy:
♦ Stworzenie sklepu internetowego ztonerami.pl oraz skupu tonerów takitoner.pl
♦ Wygenerowanie sprzedaży w sklepie internetowym ztonerami.pl oraz ofert sprzedaży pustych tonerów.
Własna działalność gospodarcza
Cetlin
Prowadzenie działalności usługowej z zakresu zwiększenia sprzedaży wśród klientów prowadzących sklepy internetowe, bądź chcących je założyć.
Pełnione usługi:
1. Tworzenie identyfikacji wizualnej sklepów internetowych.
2. Wybór kanałów zwiększających sprzedaż w sklepie.
3. Projektowanie użyteczności stron internetowych
4. Pisanie perswazyjnych opisów produktów.
5. Tworzenie marki sklepu internetowego w oczach klienta.
6. Zakładanie sklepów internetowych od początku do końca.
Pełnione usługi:
1. Tworzenie identyfikacji wizualnej sklepów internetowych.
2. Wybór kanałów zwiększających sprzedaż w sklepie.
3. Projektowanie użyteczności stron internetowych
4. Pisanie perswazyjnych opisów produktów.
5. Tworzenie marki sklepu internetowego w oczach klienta.
6. Zakładanie sklepów internetowych od początku do końca.
Szkolenia i kursy
Uczestnictwo w ponad 100 godzinach kursów, szkoleń stacjonarnych i online. Uczyłem się miedzy innymi u: Mateusza Grzesiaka, Łukasza Bielińskiego, Darrena Chong czy Tomasza Oracza.
Najważniejsze szkolenia w latach 2015 - 2011 r.
Zawodowe
♠ „Chinese Negotiation Skills” - Connect Asia - Darren Chong
♠ „Massive Sales System” - Łukasz Bieliński
♠ „Techniki profesjonalnej sprzedaż” - Door - Tomasz Oracz. Szkolenie całoroczne od Października 2012,
♠ „LeaderShip XXII wieku” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♠ „10 strategii sprzedaży” – kluby Eddu – Łukasz Bieliński
♠ „7 Najważniejszych trendów przyszłości w psychologii sprzedaży” - McNewton.pl - - Mateusz Grzesiak
Ogólnorozwojowe
♣ „6 wyjątkowych dni z rozwojem osobistym” - Futuro Camp Lato 2014
♣ „Formuła Sukcesu” - szybkanauka.pro - Katarzyna Szafranowska
♣ „Jak się skutecznie motywować” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♣ „Jak skutecznie pomagać innym – podstawy coachingu” – kluby Eddu – Mateusz Grzesiak, Przemysław Huminiecki, Tomasz Kwieciński
♣„7 Najważniejszych Zasad Efektywnej Komunikacji” - McNewton.pl - Mateusz Grzesiak
Najważniejsze szkolenia w latach 2015 - 2011 r.
Zawodowe
♠ „Chinese Negotiation Skills” - Connect Asia - Darren Chong
♠ „Massive Sales System” - Łukasz Bieliński
♠ „Techniki profesjonalnej sprzedaż” - Door - Tomasz Oracz. Szkolenie całoroczne od Października 2012,
♠ „LeaderShip XXII wieku” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♠ „10 strategii sprzedaży” – kluby Eddu – Łukasz Bieliński
♠ „7 Najważniejszych trendów przyszłości w psychologii sprzedaży” - McNewton.pl - - Mateusz Grzesiak
Ogólnorozwojowe
♣ „6 wyjątkowych dni z rozwojem osobistym” - Futuro Camp Lato 2014
♣ „Formuła Sukcesu” - szybkanauka.pro - Katarzyna Szafranowska
♣ „Jak się skutecznie motywować” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♣ „Jak skutecznie pomagać innym – podstawy coachingu” – kluby Eddu – Mateusz Grzesiak, Przemysław Huminiecki, Tomasz Kwieciński
♣„7 Najważniejszych Zasad Efektywnej Komunikacji” - McNewton.pl - Mateusz Grzesiak
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- Kursy biznesowe, książki, warsztaty, szkolenia, seminaria dotyczące rozwoju zawodowego oraz osobistego.
- Pasjonat gier planszowych
- Kultura Chin i zwyczaje chińczyków.
- Pasjonat gier planszowych
- Kultura Chin i zwyczaje chińczyków.
Organizacje
Od 2004 do 2009 - Członek stowarzyszenia Ligi Obrony Kraju (sekcja strzelecka).
♠ Lider drużyny strzeleckiej
♠ Najmłodszy członek zarządu Warszawa - Mokotów
2007 rok
♣ Skończenie kursu na licencje sędziego strzelectwa sportowego i otrzymanie licencji sędziego trzeciej klasy
♠ Lider drużyny strzeleckiej
♠ Najmłodszy członek zarządu Warszawa - Mokotów
2007 rok
♣ Skończenie kursu na licencje sędziego strzelectwa sportowego i otrzymanie licencji sędziego trzeciej klasy
Inne
- Prawo jazdy kat. B i własny samochód.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo!
Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!
Kontakty i kontaktowi ...
MaSter kontakt, Dobre kontakty, Współpraca, Elitarność, Otwartość, Dobra komunikacja, Zdrowe relacje, Inteligencja, Kompromis i Zgoda .... Zapraszamy.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Pomoc Biznesowa
Przedsiębiorcy dla Przedsiębiorców.
Forum wymiany doświadczeń, opinii, kontaktów biznesowych i nie tylko.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Strzelectwo rekreacyjne
Strzelanie z broni krótkiej, długiej, na śrut i ostrą amunicję, strzelnice, zawody, imprezy strzeleckie itd. Ogólnie grupa dla wszystkich, którzy lubią strzelać rekreacyjnie i sportowo.