Karol Leopold Cetlin

Business Development Manager - Tworzę wyjątkowe produkty
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Identyfikacja i branding Copywriting Rozwój sprzedaży Planowanie Rozwoju E-commerce Ekonomika Finanse Obsługa kluczowych klientów Keying Managing Key Accounts Negocjacje Zarządzanie produktem Public Relations Publikacje Sprzedaż import z Chin, zakupy międzynarodowe Elektronika Samochodowa Branża IT Dystrybucja - Sprzedaż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nelro Data Sp. z o.o. Sp. K.
sales manager
Dystrybucja:

- Profesjonalne drony DJI
- Deski samobalansujące Go Board
- Urządzenia sieciowe Netis, HSK DATA
- Kable Madex
MMG
Business Development Manager
MMG
Pełnione obowiązki:

1. Kontakt z fabrykami: Nawiązanie współpracy z dostawcami, negocjacja cen i warunków produkcji, wybór produktów, nadzorowanie produkcji produktów na zasadzie OEM.
2. Wdrożenie produktów na rynek: Analiza produktów konkurencji, Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B, Pozyskiwanie nowych partnerów w celu rozszerzenia sieci dystrybucji.
3. Współpraca z firmami usługowymi: Graficy, programiści mobilni, webmasterzy, fotografia produktowa, agencje PR.

Sukcesy:
♠ Stworzenie od postaw markę Legato - identyfikacja wizualna, firmowa strona www, nadanie numerów EAN, wizja marki, wybór produktów do produkcji, projektowanie pudełek konkretnych produktów
♠ Zbudowanie bogatego portfolio sprawdzonych zagranicznych dostawców (głownie z Azji) oraz firm usługowych.
Leszek Rączka
Leszek Rączka · klient
wystawiono
Z usług Karola Cetlna korzystam już od dłuższego czasu. Współpracujemy w głównie przy pracach związanych z identyfikacją firmy oraz copywritingiem. Z usług oraz ich efektów jestem bardzo zadowolny i nie raz polecałem Pana Karola innym osobom czy firmom.
ASBIS PL Sp. z o.o.
Product Manager
Pełnione obowiązki w zarządzaniu marką Prestigio Health Care i iHealth:

1. Ustalanie cen SRP dla klientów końcowych oraz partnerów B2B
2. Analiza konkurencji na tle zarządzanych przeze mnie produktów
3. Zamawianie produktów z centralnego magazynu w Czechach
4. Współpraca z handlowcami - szkolenia produktowe i ustalanie celów sprzedażowych
5. Pozyskiwanie klientów z całkowicie nowej branży i rozszerzanie oferty wśród aktualnych

Sukcesy:
♣ Pozyskanie 10 nowych klientów jako zespół handlowy
♣ Rozszerzenie oferty wśród 5 aktualnych klientów jako zespół handlowy
Michał Lodzik
Michał Lodzik · współpracownik
wystawiono
Karol jest osobą bardzo zaangażowaną w realizację powierzonych mu zadań. Trwałe relację jakie nawiązywał ze swoimi klientami w perspektywie kilku miesięcy procentowały zdecydowanym wzrostem sprzedaży. Świetny specjalista i dobry kolega.
ASBIS PL Sp. z o.o.
Sales Manager
Pełnione obowiązki:
1. Realizacja celów sprzedażowych poprzez maksymalizacje sprzedaży oraz utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami.
2. Nawiązywanie współpracy z klientami biznesowymi i instytucjonalnymi na wybranych grupach produktowych.
3. Dopasowanie grup produktowych do potencjału i potrzeb klienta.
4. Bieżące monitorowanie rynku, raportowanie zgodne ze standardami firmy.
5. Wyjazdy służbowe po terenie całego kraju do kluczowych klientów biznesowych.

Sukcesy:
♣ Pozyskanie 15 firm stale odsprzedającej rejestratory trasy Prestigio
♣ Wygenerowanie 250 000 złotych przychodu na markach własnych
♣ Nawiązanie współpracy z sieciami, które nigdy wcześniej nie współpracowały z firmą Asbis jak Foto Joker, Nowy Elektronik, Azstudio
Tomasz Mąkowski
Tomasz Mąkowski · przełożony
wystawiono
Przez dosyć krótki czas Karol był moim podwładnym i muszę szczerze przyznać, że kiedy awansował bardzo brakowało mi jego aktywności. Jest bardzo efektywnym handlowcem i jeżeli uda się "kupić" jego zaangażowanie wystarczy zostawić mu wolną rękę i tylko wspierać w krytycznych momentach, gdzie potrzebuje bardzo szczegółowych informacji.
Logo
Menadżer ds. sprzedaży internetowej
Tonery-warszawa.pl
Pełnione obowiązki:

1. Zaprojektowanie wyglądu oraz działania sklepu internetowego oraz skupu tonerów.
2. Stworzenie spójnej identyfikacja wizualnej sklepu internetowego ze sklepami stacjonarnymi.
3. Opracowanie strategii marketingowej i wybór najskuteczniejszych kanałów sprzedaży.
4. Zarządzenia budżetem na marketing i rozwój sprzedaży internetowej.
5. Współpraca z grafikami, programistami oraz pozycjonerami.

Sukcesy:
♦ Stworzenie sklepu internetowego ztonerami.pl oraz skupu tonerów takitoner.pl
♦ Wygenerowanie sprzedaży w sklepie internetowym ztonerami.pl oraz ofert sprzedaży pustych tonerów.
Logo
Własna działalność gospodarcza
Cetlin
Prowadzenie działalności usługowej z zakresu zwiększenia sprzedaży wśród klientów prowadzących sklepy internetowe, bądź chcących je założyć.

Pełnione usługi:
1. Tworzenie identyfikacji wizualnej sklepów internetowych.
2. Wybór kanałów zwiększających sprzedaż w sklepie.
3. Projektowanie użyteczności stron internetowych
4. Pisanie perswazyjnych opisów produktów.
5. Tworzenie marki sklepu internetowego w oczach klienta.
6. Zakładanie sklepów internetowych od początku do końca.

Szkolenia i kursy

Uczestnictwo w ponad 100 godzinach kursów, szkoleń stacjonarnych i online. Uczyłem się miedzy innymi u: Mateusza Grzesiaka, Łukasza Bielińskiego, Darrena Chong czy Tomasza Oracza.

Najważniejsze szkolenia w latach 2015 - 2011 r.

Zawodowe
♠ „Chinese Negotiation Skills” - Connect Asia - Darren Chong
♠ „Massive Sales System” - Łukasz Bieliński
♠ „Techniki profesjonalnej sprzedaż” - Door - Tomasz Oracz. Szkolenie całoroczne od Października 2012,
♠ „LeaderShip XXII wieku” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♠ „10 strategii sprzedaży” – kluby Eddu – Łukasz Bieliński
♠ „7 Najważniejszych trendów przyszłości w psychologii sprzedaży” - McNewton.pl - - Mateusz Grzesiak

Ogólnorozwojowe
♣ „6 wyjątkowych dni z rozwojem osobistym” - Futuro Camp Lato 2014
♣ „Formuła Sukcesu” - szybkanauka.pro - Katarzyna Szafranowska
♣ „Jak się skutecznie motywować” – kluby Eddu – Przemysław Huminiecki
♣ „Jak skutecznie pomagać innym – podstawy coachingu” – kluby Eddu – Mateusz Grzesiak, Przemysław Huminiecki, Tomasz Kwieciński
♣„7 Najważniejszych Zasad Efektywnej Komunikacji” - McNewton.pl - Mateusz Grzesiak

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zakupy
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- Kursy biznesowe, książki, warsztaty, szkolenia, seminaria dotyczące rozwoju zawodowego oraz osobistego.
- Pasjonat gier planszowych
- Kultura Chin i zwyczaje chińczyków.

Organizacje

Od 2004 do 2009 - Członek stowarzyszenia Ligi Obrony Kraju (sekcja strzelecka).
♠ Lider drużyny strzeleckiej
♠ Najmłodszy członek zarządu Warszawa - Mokotów

2007 rok
♣ Skończenie kursu na licencje sędziego strzelectwa sportowego i otrzymanie licencji sędziego trzeciej klasy

Inne

- Prawo jazdy kat. B i własny samochód.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Careerdesign
Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
Cyfrowa Szkoła
Cyfrowa Szkoła
Cyfrowa szkoła - nowoczesna edukacja w praktyce i w przyszłości.
Elektronika Technologia
Elektronika Technologia
Grupa Ludzi związanych z produkcją elektroniki
Freebie
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo! Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
Intuicja  i  rozwój ...
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!
Kontakty i kontaktowi ...
Kontakty i kontaktowi ...
MaSter kontakt, Dobre kontakty, Współpraca, Elitarność, Otwartość, Dobra komunikacja, Zdrowe relacje, Inteligencja, Kompromis i Zgoda .... Zapraszamy.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Pomoc Biznesowa
Pomoc Biznesowa
Przedsiębiorcy dla Przedsiębiorców. Forum wymiany doświadczeń, opinii, kontaktów biznesowych i nie tylko.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Strzelectwo rekreacyjne
Strzelectwo rekreacyjne
Strzelanie z broni krótkiej, długiej, na śrut i ostrą amunicję, strzelnice, zawody, imprezy strzeleckie itd. Ogólnie grupa dla wszystkich, którzy lubią strzelać rekreacyjnie i sportowo.