Kamil Walczak

.
Lublin, lubelskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PEPSICO FRITO LAY POLAND
Przedstawiciel Handlowy Top End
prezentacja oferty i produktów firmy, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o wizerunek firmy oraz odpowiednią prezentację asortymentu, zgodnie ze standardami Frito Lay, negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola terminów przydatności do spożycia, dbałość o wysoką jakość obsługi oraz opieka posprzedażowa.

Grupa docelowa - duże sklepy spożywcze oraz sieci
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Przedstawiciel handlowy ds. pozyskiwania nowych klientów / Customer representative new openings DTS
poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi klientami, prowadzenie negocjacji i ustaleń handlowych z klientami, obsługa zapytań ofertowych, budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.


Grupa docelowa - małe i średnie sklepy spożywcze

Rejon pracy - lubelskie oraz podkarpackie
PEPSICO FRITO LAY POLAND
Przedstawiciel handlowy / Vanseller
prezentacja oferty i produktów firmy, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o wizerunek firmy oraz odpowiednią prezentację asortymentu, zgodnie ze standardami Frito Lay, negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola terminów przydatności do spożycia, dbałość o wysoką jakość obsługi oraz opieka posprzedażowa.

Grupa docelowa - małe i średnie sklepy spożywcze
Logo
Właściciel
Własna działalność gospodarcza
Logo
Handlowiec
Skip
kontakt z klientami detalicznymi w zakresie sprzedaży telefonów komórkowych, akcesoriów oraz obsługi serwisowej. Udzielanie informacji o ofertach sieci GSM;

Szkolenia i kursy

2005 - Podstawy biznesu z obsługa komputera
2006 - Dobra praktyka higieniczna z elementami HACCP
2006 - Barman z językiem Angielskim
2009 - Obrót środkami ochrony roślin
2009 - Kolektor Lotto
2015 - Pepsico University:
---------" Być efektywnym członkiem zespołu"
---------" Budowanie długotrwałej relacji z klientem "
---------" Efektywne komunikowanie się w zespole "
---------" Podstawy obsługi klienta: Nawiązywanie dobrych stosunków w relacjach z klientami "
---------" Obsługa klienta na miejscu "
---------" Podejmowanie decyzji: Podejmowanie trudnych decyzji "
---------" Konfrontacje i konflikty w obsłudze klienta"
2016 - Pepsico University:
---------" Metoda współpracy z klientem strategicznym "

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
UMCS Lublin

Inne

2013 - PepsiCo Star - doskonałe wyniki w pracy zespołowej
2014 - PepsiCo Star - doskonałe wyniki sprzedażowe
2014 - PepsiCo Star - najlepsze wyniki sprzedażowe II kwartału
2015 - PepsiCo Star - doskonałe wyniki sprzedażowe