Kamil Kukliński

Kamil Kukliński

Assistant Product Manager @ Colgate-Palmolive Poland
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Assistant Product Manager, Palmolive
Brand: Palmolive, Protex. Fully responsible for soap category: Liquid Hand Soap and Bar Soap (25 SKUs).

Key responsibilities:
- Planning & implementing marketing strategy including: assortment, communication, promotion, price and distribution strategy
- Development, planning & execution of BTL activities
- New products development (brand P&L, volume, price and margin estimations, launch potential evaluation)
- Customer and trade promo activities planning, implementing and evaluation
- Product website design
- Designing and implementing in-store advertising materials (POP)
- In-depth market, trade and competitive analysis
- Budget planning and controlling
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Assistant Product Manager, Colgate
Brand: Colgate Toothpaste (14 SKUs)

Key responsibilities:
- Customer and sales promotions planning, executing and evaluation
- BTL activities planning and implementation
- Co-responsible for new product launch: Colagte Max White (internet campaign, PR activities and events, sampling)
- Designing and implementing in-store advertising materials (POP)
- Internet website designing and development (product website, promo and viral sites), online banners designing and development
- in-depth market and competition analysis
Orange Polska S.A.
Marketing trainee, Strategy and Product Development Department
Carlsberg Polska
Intern in Marketing Dept., Carlsberg brand

Szkolenia i kursy

Implementing Commercial Practices with Excellence @ C-P, Category Management 5P Deployment @ C-P, Shopper Marketing training @ C-P (Divisional), Nielsen Nitro training @ AC Nielsen, Workshops: „New media- how to engage consumers“ (BBDO), Workshops: „Effective Public Relations“ (Mediaedge:cia), Workshops: “New Media in Marketing” (OS3 Interactive Agency), Workshop: “How to Create Effective Outdoor Advertising” (Stroer), Training “Time to Market- new product launching" (Orange), Conference “The Time of New Media” (Onet.pl and Multikino), ...

Edukacja

Logo
Szkoła Strategii Marki, studia podyplomowe
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej - SAR
Logo
Podyplomowe Studia Nowoczesnej Promocji, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing and Management, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

Marketing communication, new media, coding and graphic design, travels, basketball

Grupy

chill out wave
chill out wave
Projekt:szukanie spokojnych dźwięków, miejsc, sposobów...
ColdFusion
ColdFusion
Dla programistów ColdFusion
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
KAWA
KAWA
Grupa miłośników małej czarnej. Włoskiego espresso i nie tylko.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Viral marketing
Viral marketing
Wszystko o marketingu wirusowym. Może właśnie tu rozpocznie się Twoja kampania.