Umiejętności
Event Management
Project Management
Sprzedaż
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
manager do spraw rozwoju i budowania wizerunku firmy
Komikslandia
- pozyskiwanie nowego klienta biznesowego,
- koordynat nad wyjazdami na targi i ekspozycje w kraju i europie,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych,
- organizowanie eventów.
Osiągnięcia:
- wzrost like'ów w social media z 1350 do 9200,
- wzrost ilości klientów z 11 000 do 19 000,
- wzrost obrotu rocznego o 270%m
- koordynat nad wyjazdami na targi i ekspozycje w kraju i europie,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych,
- organizowanie eventów.
Osiągnięcia:
- wzrost like'ów w social media z 1350 do 9200,
- wzrost ilości klientów z 11 000 do 19 000,
- wzrost obrotu rocznego o 270%m
Organizator
III Dni Fantastyki
Stworzenie od podstaw eventu promującego region. Zorganizowanie firm sponsorskich. Zaplanowanie programy. Dopięcie wszelkich spraw związanych z miejscem i pozwoleniami. Zajęcie się reklamą. Zdobycie teamu potrzebnego w przebiegu samej imprezy.
Koordynat nad 10 osobowym teamem.
Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.
Rozpoczęcie współpracy z Dziennikiem Zachodnim i Antyradio Katowice
Ilość osób odwiedzających: 275+
Koordynat nad 10 osobowym teamem.
Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.
Rozpoczęcie współpracy z Dziennikiem Zachodnim i Antyradio Katowice
Ilość osób odwiedzających: 275+
manager ds. marketingu
Agencja Reklamowa Ars Vestis
Handlowiec, specjalista ds. szukania kontrahentów, tworzenie haseł reklamowych, przygotowywanie i promocja produktu, rozmowy biznesowe, komunikacja między serwisowa/ firmowa, śledzenie konkurencji, badanie rynku. Rozmowy z drukarniami, ustalanie szczegółów projektów, ciągły kontakt z drukarniami odzieży reklamowej, z drukarniami offsetowymi oraz cyfrowymi.
Organizator
II Dni Fantastyki
Stworzenie od podstaw eventu promującego region. Zorganizowanie firm sponsorskich. Zaplanowanie programy. Dopięcie wszelkich spraw związanych z miejscem i pozwoleniami. Zajęcie się reklamą. Zdobycie teamu potrzebnego w przebiegu samej imprezy.
Koordynat nad 12 osobowym teamem.
Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.
Ilość osób odwiedzających: 250+
Koordynat nad 12 osobowym teamem.
Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.
Ilość osób odwiedzających: 250+
Pr/Event manager - koordynator/organizator
Piknik u Bartaza II
Pierwsza edycja zlotu samochodowego w Mysłowicach/Imielinie.
Liczba osób odwiedzających przekroczyła 1200.
Koordynacja i organizacja: 2 osoby.
Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów
Liczba osób odwiedzających przekroczyła 1200.
Koordynacja i organizacja: 2 osoby.
Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów
PR/Event Manager - koordynator/organizator
Piknik u Bartaza I
Pierwsza edycja zlotu samochodowego w Mysłowicach/Imielinie.
Liczba osób odwiedzających przekroczyła 500.
Koordynacja i organizacja: 2 osoby.
Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów
Liczba osób odwiedzających przekroczyła 500.
Koordynacja i organizacja: 2 osoby.
Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Kultura Japonii, szeroko pojęta fantastyka, prowadzenie portalu,
Organizacje
Inicjatywa Fantastyczna Kłamcy - event manager
International Budo Federation - członek zarządu, międzynarodowy sędzia dalekowschodnich sztuk walki kat. c
International Budo Federation - członek zarządu, międzynarodowy sędzia dalekowschodnich sztuk walki kat. c
Inne
Dodatkowe umiejętności:
Obsługa Adobe PhotoShop na poziomie b.dobrym
Prawo jazdy kat. B
Cenychy charakteru:
Ambitny, Komunikatywny, Otwarty, Zawzięty, Pracowity
Rozmowy biznesowe, prowadzenie projektów, egzekwowanie od teamu, samo uczestnictwo w projektach, przygotowywanie ofert, rozmowy z klientami, nawiązywanie stałych kontraktów to tylko niektóre z funkcji jakie pełniłem podczas prowadzenia własnej agencji reklamowej oraz pracy dla takich firm jak KartaPostaci czy Avalton Inc.
Obsługa Adobe PhotoShop na poziomie b.dobrym
Prawo jazdy kat. B
Cenychy charakteru:
Ambitny, Komunikatywny, Otwarty, Zawzięty, Pracowity
Rozmowy biznesowe, prowadzenie projektów, egzekwowanie od teamu, samo uczestnictwo w projektach, przygotowywanie ofert, rozmowy z klientami, nawiązywanie stałych kontraktów to tylko niektóre z funkcji jakie pełniłem podczas prowadzenia własnej agencji reklamowej oraz pracy dla takich firm jak KartaPostaci czy Avalton Inc.
Grupy
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.