Kamil Górecki

Public Relations, Event Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Event Management Project Management Sprzedaż

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO
FantasyEXPO sp. z o. o.
Zarządzanie,
Kreowanie nowych projektów,
Kontakt z kluczowymi firmami,
Wdrażanie kluczowych projektów,
Management gwiazd
Logo
manager do spraw rozwoju i budowania wizerunku firmy
Komikslandia
- pozyskiwanie nowego klienta biznesowego,
- koordynat nad wyjazdami na targi i ekspozycje w kraju i europie,
- nawiązywanie kontaktów biznesowych,
- organizowanie eventów.
Osiągnięcia:
- wzrost like'ów w social media z 1350 do 9200,
- wzrost ilości klientów z 11 000 do 19 000,
- wzrost obrotu rocznego o 270%m
Logo
Organizator
III Dni Fantastyki
Stworzenie od podstaw eventu promującego region. Zorganizowanie firm sponsorskich. Zaplanowanie programy. Dopięcie wszelkich spraw związanych z miejscem i pozwoleniami. Zajęcie się reklamą. Zdobycie teamu potrzebnego w przebiegu samej imprezy.

Koordynat nad 10 osobowym teamem.

Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.
Rozpoczęcie współpracy z Dziennikiem Zachodnim i Antyradio Katowice

Ilość osób odwiedzających: 275+
Logo
manager ds. marketingu
Agencja Reklamowa Ars Vestis
Handlowiec, specjalista ds. szukania kontrahentów, tworzenie haseł reklamowych, przygotowywanie i promocja produktu, rozmowy biznesowe, komunikacja między serwisowa/ firmowa, śledzenie konkurencji, badanie rynku. Rozmowy z drukarniami, ustalanie szczegółów projektów, ciągły kontakt z drukarniami odzieży reklamowej, z drukarniami offsetowymi oraz cyfrowymi.
Logo
PR, Manager ds. marketingu
Karta Postaci
Projektant, handlowiec, komunikacja między serwisowa, poszukiwanie klientów, prowadzenie fanpage, prowadzenie strony, nawiązywanie współpracy, redagowanie tekstów, prowadzenie portalu, pisanie recenzji, przeprowadzanie wywiadów
Logo
Organizator
II Dni Fantastyki
Stworzenie od podstaw eventu promującego region. Zorganizowanie firm sponsorskich. Zaplanowanie programy. Dopięcie wszelkich spraw związanych z miejscem i pozwoleniami. Zajęcie się reklamą. Zdobycie teamu potrzebnego w przebiegu samej imprezy.

Koordynat nad 12 osobowym teamem.

Dodatkowo reklama eventu + kontant z mediami.

Ilość osób odwiedzających: 250+
Logo
Pr/Event manager - koordynator/organizator
Piknik u Bartaza II
Pierwsza edycja zlotu samochodowego w Mysłowicach/Imielinie.

Liczba osób odwiedzających przekroczyła 1200.

Koordynacja i organizacja: 2 osoby.

Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów
Logo
PR/Event Manager - koordynator/organizator
Piknik u Bartaza I
Pierwsza edycja zlotu samochodowego w Mysłowicach/Imielinie.

Liczba osób odwiedzających przekroczyła 500.

Koordynacja i organizacja: 2 osoby.

Zakres obowiązków:
Reklama imprezy, rozplanowanie miejsca, zdobycie zezwoleń, koordynowanie zespołem, zorganizowanie sponsorów

Edukacja

Logo
Geoinformatyka, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Informatyka, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

Kultura Japonii, szeroko pojęta fantastyka, prowadzenie portalu,

Organizacje

Inicjatywa Fantastyczna Kłamcy - event manager
International Budo Federation - członek zarządu, międzynarodowy sędzia dalekowschodnich sztuk walki kat. c

Inne

Dodatkowe umiejętności:
Obsługa Adobe PhotoShop na poziomie b.dobrym
Prawo jazdy kat. B

Cenychy charakteru:
Ambitny, Komunikatywny, Otwarty, Zawzięty, Pracowity

Rozmowy biznesowe, prowadzenie projektów, egzekwowanie od teamu, samo uczestnictwo w projektach, przygotowywanie ofert, rozmowy z klientami, nawiązywanie stałych kontraktów to tylko niektóre z funkcji jakie pełniłem podczas prowadzenia własnej agencji reklamowej oraz pracy dla takich firm jak KartaPostaci czy Avalton Inc.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe bez tajemnic. Dochodowe, profesjonalne, nowoczesne.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.