Kajetan Puszek

copywriter/dyrektor kreatywny
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Accounting Management Koncepcje Copywriting Kreacja Zarządzanie zespołem NAMING naming and slogans

Doświadczenie zawodowe

freelance
Copywriter/Kreatywny
Freelance
-kreacja koncepcji kreatywnych, tekstów, body copy, haseł i claimów, namingów, strategii komunikacji dla Klientów takich jak: Mattel, Podlaski, Snickers, Twix, Mars, Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, Sanofi, Almatur, Podlaski, Minutka, Instytut Zdrowego Żywienia oraz średnich i małych firm. Współpraca m.in. z Owocni.pl, Wizard agencja kreatywna oraz Agencjamarketingowa.pl.
Zobacz portfolio: www.behance.net/kajetancopywriter
Logo
Dyrektor Kreatywny/CEO
Kreatywny Krab
- zarządzanie agencją reklamową oraz pozyskiwanie Klientów
- accounting managment
- kreacja koncepcji kreatywnych, namingu, sloganów i haseł oraz tekstów reklamowych.
- project management
- zatwierdzanie projektów od strony kreatywnej

www.kreatywnykrab.pl
VACALOCA
Copywriter/Kreatywny
- kreacja koncepcji kreatywnych, haseł i sloganów, tekstów oraz scenariuszy reklamowych
- kreacja koncepcji do przetargów
- klienci: Mattel, Instytut Zdrowego Żywienia, Dilmah, Sanofi.
Logo
Copywriter/Account Executive
Aida Polska
- kreacja tekstów, scenariuszy, haseł reklamowych oraz koncepcji kreatywnych
- współpraca z grafikami i programistami w zakresie kreacji
- redakcja tekstów BTL oraz w Internecie
- prowadzenie projektów i utrzymywanie relacji z Klientami
- pozyskiwanie nowych Klientów

Klienci: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzania, Nissan, Almatur, Eskom IT etc.
ProPharma
Copywriter
- kreacja tekstów do materiałów BTL oraz na strony internetowe, haseł reklamowych, koncepcji kreatywnych dla produktów takich jak: Miody Manuka, Smallganics, Meridian Organic
- kreacja tekstów na stronę miodymanuka.pl
Marta Malarska-Walczak
Marta Malarska-Walczak · współpracownik
wystawiono
Miałam okazję pracować z Kajetanem pół roku. Na stanowisku copywritera dał się poznać jako osoba kreatywna, potrafiąca pisać dynamicznie i ciekawie na temat produktów dystrybuowanych przez firmę (w jego przypadku głównie żywności funkcjonalnej i organicznych produktów spożywczych), tworzyć chwytliwe hasła do ulotek, folderów, czy newsletterów. Był także pomocny podczas edycji i korekty tekstów innych pracowników, w tym moich. Brał czynny udział w kreowaniu pomysłów w dziale marketingu, w którym razem pracowaliśmy. Uczył się chętnie i szybko. Ma wiele zainteresowań i otwartą głowę. Był bardzo lubiany przez kolegów w pracy. Cechuje go nieco szalone poczucie humoru, co w przypadku twórcy treści komercyjnych jest dużym atutem. Miło wspominam czas wspólnej pracy, a prywatnie uważam, że to po prostu fajna osoba.
Logo
dziennikarz/autor
Wydawnictwo INFOR - moto.wieszjak.pl
- redakcja poradników podróżniczo-motoryzacyjnych
- optymalizacja tekstów pod kątem SEO
Grupa Interia.pl
redaktor w dziale faktów
redagowanie newsów i artykułów
Logo
redaktor muzyczny
Magazyn Hip Hop
redagowanie reportaży i biografii muzycznych
Logo
reporter
42-200
reportaże muzyczno-kulturalne

Edukacja

Logo
historia, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.
scenarzyści
scenarzyści
scenarzyści i scriptwriterzy, pomysły, inspiracje, drogi dochodzenia do, od, pod i nad całościowego ujęcia tematu, miejsca gdzie opłaca się pracować, miejsca gdzie nie opłaca się pracować,
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie