Justyna Sztandar

Kierownik Zespołu Rozwoju iPKO i Inteligo, PKO Bank Polski
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Bugzilla Business Objects JIRA MS Project Project Management Redmine HP Quality Center pakiet MS Office Agile PRINCE2 Practitioner Certificate

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Rozwoju Aplikacji Kanałowych, Departament Aplikacji Bankowości Elektronicznej
• Kierowanie i organizacja pracami zespołu Kierowników Technicznych i Analityków IT
• Zarządzanie portfelem projektów i inicjatyw w obszarze elektronicznej bankowości detalicznej (iPKO, Inteligo, Junior, Szkolne Blogi)
• Zarządzanie procesem wdrażania zmian w systemach informatycznych oraz wsparcie w procesie rozwiązywania błędów
• Zarzadzanie i współpraca z dostawcami. Prowadzenie negocjacji dotyczących zakresu, ceny i terminów dostarczania rozwiązań. Monitorowanie bieżących prac dostawców, odbiór i rozliczanie prac.
• Zarządzanie Projektem
PKO BP Finat sp. z o.o.
Kierownik Wydziału Inicjatyw i Projektów w Departamencie Rozwoju Systemów
• Zarządzanie, koordynacja i monitorowanie procesu formalnego obsługi ofert na realizację projektów oraz procesu przygotowania analiz i szacowania kosztów dla nowych inicjatyw.
• Monitorowanie i raportowanie statusu realizacji projektów oraz inicjatyw.
• Koordynacja zależności między projektami realizowanymi przez Departament.
• Przygotowanie analiz możliwości realizacji zmian oraz szacunkowych kosztów dla nowych inicjatyw.
• Przygotowanie informacji o potencjalnych i zmaterializowanych ryzykach oraz zagrożeniach w realizacji projektów.
• Przygotowywanie wymagań biznesowych i specyfikacji funkcjonalnych.
• Planowanie i realizacja projektów, zarządzanie zespołem projektowym.
PKO BP Finat sp. z o.o.
Project Manager
• Przygotowanie założeń projektu, ustalenie procesów biznesowych, opracowanie wymagań biznesowych, przygotowanie specyfikacji funkcjonalnej, przygotowanie budżetu i harmonogramu projektu.
• Zarządzanie realizacją projektów, koordynacja procesu wdrożenia.
• Przygotowanie scenariuszy testowych, zarządzanie i koordynacja procesem testów akceptacyjnych.
• Udział w procesie opracowania i negocjacji umów, opracowywania regulaminów oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektów.
Bank Pocztowy S.A.
Naczelnik Wydziału Rozwoju Kanałów Elektronicznych
• Planowanie rozwoju i unowocześniania produktów udostępnianych w kanałach elektronicznych.
• Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie bankowości internetowej oraz pozostałych kanałów elektronicznych.
• Analiza usług i produktów dostępnych w kanałach elektronicznych pod kątem dostosowania do obowiązujących regulacji prawnych, działań konkurencji oraz rozwoju technologii.
• Opracowywanie projektów tworzenia, modyfikacji i likwidacji alternatywnych kanałów dystrybucji
• Planowanie kosztów dystrybucji i obsługi produktów i usług Banku w kanałach elektronicznych, podejmowanie działań w celu minimalizacji oraz optymalizacji kosztów.
• Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników Banku i Poczty Polskiej z zakresu produktów Banku.
• Współpraca w zakresie wprowadzania systemu identyfikacji wizualnej w kanałach alternatywnych.
• Współpraca w zakresie kształtowania oferty produktowej banku.
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży produktów bankowych w kanałach elektronicznych.
• Realizacja projektów związanych z rozwojem produktów i usług w kanałach elektronicznych oraz narzędzi i programów aktywizacji sprzedaży.
• Przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz raportów wynikających z wymogów prawa.
• Planowanie i przeprowadzanie kontroli funkcjonalnej następnej w podległych jednostkach.
• Kierowanie pracami Wydziału.
Bank Pocztowy S.A.
Zastępca Naczelnika Wydziału Telefonicznej Obsługi Klienta – Call Center
• Organizacja i kierowanie pracami Wydziału oraz podległych Sekcji (zarządzanie zespołem ponad 80 pracowników).
• Przygotowywanie i opracowywanie projektów nowych produktów i usług Banku.
• Udział w pracach zespołów projektowych.
• Przeprowadzanie testów akceptacyjnych dla wdrażanych modyfikacji i poprawek w systemach Banku.
• Udział w pracach komisji przetargowych, min. ds. ograniczenia kosztów telekomunikacyjnych Banku.
• Kontakty z dostawcami usług dla Banku, przygotowywanie projektów umów.
• Przygotowywanie, modyfikowanie oraz kontrola nad scenariuszami działania ACD (automatic call distributor).
• Tworzenie i wdrażanie procedur produktowych.
• Projektowanie procesów obsługi produktów, w tym narzędzi wspomagających obsługę produktów
• Przygotowywanie specyfikacji funkcjonalnych.
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników.
Bank Pocztowy S.A.
Kierownik Sekcji Usług Telefonicznych

Szkolenia i kursy

Lipiec 2017 „Agile Project Management Foundation”, Altkom
Marzec 2016 „Enterprise Architect dla znających UML – warsztaty” Altkom
Październik 2013 „Zaawansowane PMO. Praktyki funkcjonowania i rozwoju biura projektów”, JS Projects
Czerwiec 2011 „Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 Practitioner”, CRM, Certificate number 02410877-01-U7BD Czerwiec 2011 „Modelowanie procesów pod kątem optymalizacji procesów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań IT”
Luty 2009 „Inżynieria wymagań oprogramowania”, SQAM
Styczeń 2009 „Zarządzanie wymaganiami na oprogramowanie z wykorzystaniem przypadków użycia”, SQAM
Listopad 2008 „Modelowanie procesów biznesowych”, High5
Listopad 2008 „The Challenge of Egypt. Warsztaty Interaktywnego Zarządzania Projektem”, Infovide-Matrix
Sierpień 2008 „PRINCE2 Foundation”, Infovide-Matrix, Certificate number 02408318-01UD71
Maj 2008 „Modelowanie procesów biznesowych BPMN”, SW Konferencje
Grudzień 2007 „MS Excel w praktyce finansowej” Training Partners 73
Grudzień 2007 „Technologie IT w wielokanałowej działalności bankowej” Forum Bankowości Elektronicznej
Listopad 2007 „E-commerce 2007” ECU Marketing
Sierpień 2007 „Internet Banking Security” Software –Konferencje
Lipiec 2007 „Efektywne programowanie systemów obiegu dokumentów i informacji w środowisku IBM Lotus Domino” Komputer Service Suport S.A
Marzec 2003 „Zarządzanie Zespołem” IDEA!MC
Październik 2001 „Techniki i metody rekrutacji” FPL Consultanat
Czerwiec 2001 „Potencjał zespołu, czyli rozwijanie efektywnej współpracy” – szkolenie dla kadry kierowniczej, SIST

Edukacja

Logo
WNEiZ, Zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Literatura fantasy, jazda na rowerze.

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Żużel Speedway Forever
Żużel Speedway Forever
Żużel - najlepszy sport! FANATYCY!