Umiejętności
Sales
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie operacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor operacyjny
➟ Nadzór nad procesami operacyjnymi i sprzedażowymi w oddziałach i centrali
➟ Współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii działania
➟ Ścisła współpraca z Zarządem
➟ Inicjowanie i wdrażanie przedsięwzięć wspomagających realizację strategii oraz działań zmierzających do zwiększenia osiąganych efektów ekonomicznych
➟ Analiza istniejących procesów operacyjnych, identyfikacja, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
➟ Wyznaczanie i realizowanie celów
➟ Kreowanie i wdrażanie standardów obsługi i pracy
➟ Aktywny współudział w kreowaniu nowych obszarów rozwoju
➟ Zapewnienie spójnego funkcjonowania firmy w obszarze wszystkich działów
➟ Negocjacje z kluczowymi partnerami biznesowymi
➟ Współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii działania
➟ Ścisła współpraca z Zarządem
➟ Inicjowanie i wdrażanie przedsięwzięć wspomagających realizację strategii oraz działań zmierzających do zwiększenia osiąganych efektów ekonomicznych
➟ Analiza istniejących procesów operacyjnych, identyfikacja, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
➟ Wyznaczanie i realizowanie celów
➟ Kreowanie i wdrażanie standardów obsługi i pracy
➟ Aktywny współudział w kreowaniu nowych obszarów rozwoju
➟ Zapewnienie spójnego funkcjonowania firmy w obszarze wszystkich działów
➟ Negocjacje z kluczowymi partnerami biznesowymi
Dyrektor Biura Wsparcia Biznesu
➟ Skuteczne wspieranie procesów sprzedażowych i operacyjnych w kluczowych obszarach w rynku B2C: (1150 sklepów), B2B (165 handlowców)
➟ Zarządzanie zespołami (30-40 FTEs): wsparcie sprzedaży, logistyka, marketing, operacyjny, szkolenia i rozwój
➟ Odpowiedzialność za roczny budżet kosztowy
➟ Raportowanie do Członka Zarządu, Dyrektora Pionu Sprzedaży
➟ Identyfikacja i wdrażanie możliwości sprzedaży wieloproduktowej
➟ Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej
➟ Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji wszystkich procesów zachodzących w firmie
➟ Zbudowanie i zarządzanie narzędziami jakościowymi tj. badania standardu obsługi klienta, tworzenie manuali sprzedażowych, analiza konkurencji
➟ Wdrażanie nowych produktów i usług: Plusbank, Netia, Hestia, AGD, gaz, energia i in.
➟ Prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami usług oraz z producentami tj. Samsung, LG, Huawei, Sony
➟ Zarządzanie przepływem informacji od operatorów, banku do sieci sprzedaży na różnych poziomach: partnerzy, handlowcy, struktury terenowe, centrala
➟ Bieżąca współpraca z operatorami i bankiem oraz wsparcie partnerów
➟ Zarządzanie zespołami (30-40 FTEs): wsparcie sprzedaży, logistyka, marketing, operacyjny, szkolenia i rozwój
➟ Odpowiedzialność za roczny budżet kosztowy
➟ Raportowanie do Członka Zarządu, Dyrektora Pionu Sprzedaży
➟ Identyfikacja i wdrażanie możliwości sprzedaży wieloproduktowej
➟ Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej
➟ Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zmierzających do optymalizacji wszystkich procesów zachodzących w firmie
➟ Zbudowanie i zarządzanie narzędziami jakościowymi tj. badania standardu obsługi klienta, tworzenie manuali sprzedażowych, analiza konkurencji
➟ Wdrażanie nowych produktów i usług: Plusbank, Netia, Hestia, AGD, gaz, energia i in.
➟ Prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami usług oraz z producentami tj. Samsung, LG, Huawei, Sony
➟ Zarządzanie przepływem informacji od operatorów, banku do sieci sprzedaży na różnych poziomach: partnerzy, handlowcy, struktury terenowe, centrala
➟ Bieżąca współpraca z operatorami i bankiem oraz wsparcie partnerów
Z-ca Dyrektora ds. szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich
➟ Kierowanie rozwojem pracowników na wszystkich szczeblach organizacji
➟ Odpowiedzialność za przyrost kompetencyjny i doskonalenie zawodowe całej organizacji
➟ Zarządzanie budżetem szkoleniowym
➟ Przygotowywanie strategii rozwoju i szkoleń
➟ Zarządzanie działem szkoleń
➟ Zarządzanie projektami szkoleniowymi
➟ Badanie potrzeb szkoleniowych i opracowywanie szkoleń
➟ Tworzenie i ulepszanie rozwiązań edukacyjnych dla klientów
➟ Współpraca ze specjalistami zewnętrznymi
➟ Prowadzenie szkoleń, ocena efektywności
➟ Pozyskiwanie i współpraca z trenerami zewnętrznymi
➟ Prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla centrali i sieci sprzedaży
➟ Odpowiedzialność za przyrost kompetencyjny i doskonalenie zawodowe całej organizacji
➟ Zarządzanie budżetem szkoleniowym
➟ Przygotowywanie strategii rozwoju i szkoleń
➟ Zarządzanie działem szkoleń
➟ Zarządzanie projektami szkoleniowymi
➟ Badanie potrzeb szkoleniowych i opracowywanie szkoleń
➟ Tworzenie i ulepszanie rozwiązań edukacyjnych dla klientów
➟ Współpraca ze specjalistami zewnętrznymi
➟ Prowadzenie szkoleń, ocena efektywności
➟ Pozyskiwanie i współpraca z trenerami zewnętrznymi
➟ Prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla centrali i sieci sprzedaży
po Kierownika Regionu/Koordynator sieci agencyjnej
Polkomtel S.A.
➟ Zarządzanie podległym regionem i rozporoszonym zespołem (10 osób i 220 sklepów, 80 Partnerów)
➟ Kreowanie, realizacja strategii i planów sprzedaży
➟ Organizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
➟ Zarządzanie siecią sprzedaży szczególnie pod kątem efektywności, standardów jakościowych oraz geomarketingu
➟ Pozyskiwanie i współpraca z Partnerami handlowymi
➟ Prowadzenie szkoleń dla handlowców
➟ Coaching zespołu
➟ Kreowanie, realizacja strategii i planów sprzedaży
➟ Organizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
➟ Zarządzanie siecią sprzedaży szczególnie pod kątem efektywności, standardów jakościowych oraz geomarketingu
➟ Pozyskiwanie i współpraca z Partnerami handlowymi
➟ Prowadzenie szkoleń dla handlowców
➟ Coaching zespołu
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Inżynieria
Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo