Justyna K Ochędzan

Zarządzanie organizacją i zmianą społeczną
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezeska, Dyrektorka
Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych
- zarządzanie organizacją
- prowadzenie szkoleń, doradztwa
- animowanie aktywności organizacji obywatelskich na terenie Wielkopolski
- budowanie sieci NGO
Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej
fundatorka, koordynatorka projektów
- tworzenie i realizacja projektów badawczych
- wykonywanie analiz
Logo
animatorka
Forum Kultur
- realizacja projektów edukacyjnych

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Sektor publiczny
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
III sektor
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.