Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży. Kierownik Biura Handlowego
koordynowanie obsługi rynku detalicznego i inwestycji, pozyskiwanie informacji o rynku detalicznym i działaniach konkurencji – badanie rynku, zarządzanie informacją o inwestycjach klientów indywidualnych, koordynowanie zamówień wewnątrz firmy,
sporządzenie ofert, współudział w tworzeniu oferty produktowej dla inwestycji klientów indywidualnych oraz hurtowych, koordynacja działań Regionalnych Dealerów w zakresie obsługi klientów, wsparcie regionalnego Koordynatora ds. Sprzedaży w sprzedaży Normstahl Center, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów, wystawianie dokumentów księgowych, przygotowywanie analiz rentowności dla Prezesa Zarządu.
sporządzenie ofert, współudział w tworzeniu oferty produktowej dla inwestycji klientów indywidualnych oraz hurtowych, koordynacja działań Regionalnych Dealerów w zakresie obsługi klientów, wsparcie regionalnego Koordynatora ds. Sprzedaży w sprzedaży Normstahl Center, prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów, wystawianie dokumentów księgowych, przygotowywanie analiz rentowności dla Prezesa Zarządu.
Kierownik Działu Sprzedaży
nadzorowanie i koordynowanie pracy działu handlowego, kierowanie zespołem, szkolenie nowych pracowników, usprawnienie obsługi zamówień eksportowych i krajowych, organizacja obsługi klientów, prowadzenie projektów zmierzających do usprawnień w ramach procesu obsługi klienta, odpowiedzialność za podnoszenie jakości obsługi klienta, raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu
wystawiono
Pełniąc funkcję Dyrektora ds. Rozwoju w firmie Indeco S.A. odpowiadam m.in. za rozwój sieci sprzedaży oraz komunikację międzydziałową. Organizując pracę działów i przygotowując odpowiednie procedury zawsze uzyskiwałem silne wsparcie ze strony Justyny Filar, Kierownika Działu Sprzedaży. Moje uznanie budziło inicjowane przez Justynę ciągłe podnoszenie jej kwalifikacji zawodowych poprzez liczne studia podyplomowe, będące wyrazem autentycznego zainteresowania najnowszymi rozwiązaniami organizacyjnymi z silnym nastawieniem procesowym i orientacją na zadowolenie klientów. Justyna chętnie dzieli się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z zakresu zarządzania procesowego doskonale łącząc rozległą wiedzę z uwarunkowaniami firmy. W efekcie kierowany przez Justynę Dział Sprzedaży stał się działem bardzo efektywnym i elastycznym, doskonale nadążającym za standardami obsługi na międzynarodowym rynku.
Bardzo dużą rolę w sukcesach zawodowych Justyny odgrywa umiejętność współpracy z ludźmi. Przyjacielska postawa, empatia, życzliwość wobec pracowników i zaangażowanie w rozwój zawodowy pracowników czynią atmosferę pracy niezwykle miłą. Przy zachowaniu dobrego klimatu pracy Justyna zbudowała bardzo zmotywowany zespół wspierających się pracowników, realizujących jasno wytyczane przez Justynę cele. Dobra szefowa i doskonała koleżanka - tak właśnie jest odbierana przez innych pracowników. Doskonałe zarządzanie przez Justynę zespołem i dobrze zdefiniowane procesy i procedury obsługi klienta decydowały o bardzo dobrym odbiorze firmy przez klientów. Nastawienie na jakość obsługi klienta przyniosło wspaniałe efekty - wzorowe relacje Justyny z kluczowymi klientami zarówno krajowymi jaki i zagranicznymi wielokrotnie uratowały firmę przed utratą klientów w wyniku problemów produkcyjnych lub logistycznych innych działów.
Pragnę podkreślić pewną ważną cechę u Justyny jaką jest oddanie pracy. Jej doskonałe przygotowanie merytoryczne i talent organizatorski pozwolił Justynie perfekcyjnie zorganizować pracę własną i całego działu. Widoczne jest w tym autentyczne oddanie pracy - zaangażowanie, budowanie pozytywnych emocji, entuzjazm i radość z osiąganych wyników, zainteresowanie innymi pracownikami i ciągłe doskonalenie zawodowe. Justyna nie przechodzi obojętnie wobec problemów lecz z własnej inicjatywy identyfikuje je i perfekcyjnie neutralizuje.
Bardzo dobrze oceniam moją wieloletnią współpracę z Justyną, cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie oraz umiejętność tworzenia dobrych relacji. Justyna to najwyższej jakości pracownik i doskonała koleżanka. Życzyłbym sobie w przyszłości móc nadal współpracować z Justyną.
Artur Ornatowski
Dyrektor ds. Rozwoju
Indeco S.A.
Bardzo dużą rolę w sukcesach zawodowych Justyny odgrywa umiejętność współpracy z ludźmi. Przyjacielska postawa, empatia, życzliwość wobec pracowników i zaangażowanie w rozwój zawodowy pracowników czynią atmosferę pracy niezwykle miłą. Przy zachowaniu dobrego klimatu pracy Justyna zbudowała bardzo zmotywowany zespół wspierających się pracowników, realizujących jasno wytyczane przez Justynę cele. Dobra szefowa i doskonała koleżanka - tak właśnie jest odbierana przez innych pracowników. Doskonałe zarządzanie przez Justynę zespołem i dobrze zdefiniowane procesy i procedury obsługi klienta decydowały o bardzo dobrym odbiorze firmy przez klientów. Nastawienie na jakość obsługi klienta przyniosło wspaniałe efekty - wzorowe relacje Justyny z kluczowymi klientami zarówno krajowymi jaki i zagranicznymi wielokrotnie uratowały firmę przed utratą klientów w wyniku problemów produkcyjnych lub logistycznych innych działów.
Pragnę podkreślić pewną ważną cechę u Justyny jaką jest oddanie pracy. Jej doskonałe przygotowanie merytoryczne i talent organizatorski pozwolił Justynie perfekcyjnie zorganizować pracę własną i całego działu. Widoczne jest w tym autentyczne oddanie pracy - zaangażowanie, budowanie pozytywnych emocji, entuzjazm i radość z osiąganych wyników, zainteresowanie innymi pracownikami i ciągłe doskonalenie zawodowe. Justyna nie przechodzi obojętnie wobec problemów lecz z własnej inicjatywy identyfikuje je i perfekcyjnie neutralizuje.
Bardzo dobrze oceniam moją wieloletnią współpracę z Justyną, cenię jej profesjonalizm i zaangażowanie oraz umiejętność tworzenia dobrych relacji. Justyna to najwyższej jakości pracownik i doskonała koleżanka. Życzyłbym sobie w przyszłości móc nadal współpracować z Justyną.
Artur Ornatowski
Dyrektor ds. Rozwoju
Indeco S.A.
Szkolenia i kursy
07.2009 Faktura VAT w świetle przepisów obowiązujących w 2009 roku - prawa i obowiązki podatnika VAT w zakresie dokumentowania
18.04-18.05.2008 Kurs specjalistów personalnych i działów kadr – SEKA S.A.
17-18.10.2007 Szkolenie Strategie marketingowe w praktyce przedsiębiorstw. Strategie konkurencyjne w praktyce przedsiębiorstw.
23.07.2007 Szkolenie Charakterystyka rynku rosyjskiego - Krajowa Izba Gospodarcza
18.07.2007 Szkolenie Charakterystyka rynku ukraińskiego - Krajowa Izba Gospodarcza
19-20.06.2007 Szkolenie Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych - Krajowa Izba Gospodarcza
11-12.06.2007 Szkolenie Finansowanie handlu zagranicznego i rozliczenia międzynarodowe. Międzynarodowe zwyczaje i uzanse handlowe - Krajowa Izba Gospodarcza
31.05.2006 Szkolenie Business relations - podtrzymywanie dobrych relacji z klientami - Profesja Consulting
19-21.11.2004 Warsztaty szkoleniowe: Mercuri International Poland - International presentation skills for future managers; JS Project oraz TOC Consulting - Zarządzanie ograniczeniami. Udział w Konferencji Expert 2004 „Czy tylko paranoicy przetrwają?” Nowe oblicza zarządzania.
13-14. 12.2003 Szkolenie ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ przeprowadzone w ramach programu PROFESJONALNA ORGANIZACJA POZARZĄDOWA
18.04-18.05.2008 Kurs specjalistów personalnych i działów kadr – SEKA S.A.
17-18.10.2007 Szkolenie Strategie marketingowe w praktyce przedsiębiorstw. Strategie konkurencyjne w praktyce przedsiębiorstw.
23.07.2007 Szkolenie Charakterystyka rynku rosyjskiego - Krajowa Izba Gospodarcza
18.07.2007 Szkolenie Charakterystyka rynku ukraińskiego - Krajowa Izba Gospodarcza
19-20.06.2007 Szkolenie Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych - Krajowa Izba Gospodarcza
11-12.06.2007 Szkolenie Finansowanie handlu zagranicznego i rozliczenia międzynarodowe. Międzynarodowe zwyczaje i uzanse handlowe - Krajowa Izba Gospodarcza
31.05.2006 Szkolenie Business relations - podtrzymywanie dobrych relacji z klientami - Profesja Consulting
19-21.11.2004 Warsztaty szkoleniowe: Mercuri International Poland - International presentation skills for future managers; JS Project oraz TOC Consulting - Zarządzanie ograniczeniami. Udział w Konferencji Expert 2004 „Czy tylko paranoicy przetrwają?” Nowe oblicza zarządzania.
13-14. 12.2003 Szkolenie ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ przeprowadzone w ramach programu PROFESJONALNA ORGANIZACJA POZARZĄDOWA
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Wycieczki wysokogórskie i rowerowe, pływanie, podróże
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Firmą wg standardów MBA II edycja
Grupa zrzeszająca studentów Podyplomowego Studium Zarządzania Firmą wg standardów MBA