Julita Ewa Jablonska

Julita Ewa Jablonska

TS Back Office Cordinator, Hewlett-Packard Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
TS Sales Specialist
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Handlowiec w Dziale TS dla rynku SMB - sprzedaż usług serwisowych dla urządzeń HP
Alcatel-Lucent
Back Office Coordinator Global Welcome Center
- realizacja projektów
- współpraca z kontrakt menedżerami w Europie ( głównie Niemcy, Rosja, Włochy) z innych oddziałów Alcatela w zakresie podnoszenia jakości usług dostarczanych przez Call Center dla klientów zagranicznych
- rozwiązywanie eskalacji otrzymanych od Agentów Call Center
- nadzór nad prawidłowością danych w systemie obsługującym Klientów zagranicznych przez Call Center
- uzgadnianie procedur dla Call Center w zakresie obsługi Klienta
- badanie jakości usługi dostarczanej przez Call Center oraz definiowanie i wprowadzanie akcji korygujących (Quality
Improvement Process)
Logitel Sp. z o.o.
Koordynator ds Szkoleń oraz Pełnomocnik ds Jakości
- tworzenie polityki szkoleń
- badanie potrzeb szkoleniowych pracowników
- opracowanie oraz realizowanie rocznego planu szkoleń
- opracowanie i realizowanie rocznego budżetu szkoleń
- opracowanie programów szkoleń
- wyszukiwanie firm szkoleniowych
- zawieranie umów na długookresową współpracę z firmami szkoleniowymi
- negocjowanie warunków szkoleń
- ewaluacja szkoleń
Pełnione obowiązki Pełnomocnika ds. Jakości:
- planowanie i tworzenie SZJ (polityki jakości, definiowanie procesów, tworzenie procedur etc.)
- kreowanie świadomości oraz poszerzanie wiedzy pracowników na temat SZJ (System Zarządzania Jakością)
- wdrożenie SZJ oraz odpowiedzialność za przygotowanie firmy do audytu certyfikującego
- na bieżąco doskonalenie i ulepszanie SZJ w firmie
Alcatel-Lucent
Specjalista ds Organizacji Szkoleń
Departament Marketingu i Rozwoju Przedsiębiorstwa, później Departament Zarządzania Kadrami / Centrum Szkoleń
Pełnione obowiązki:
- opracowywanie propozycji programów szkoleń dla pracowników
- wyszukiwanie firm szkoleniowych i negocjowanie warunków
- realizacja planu szkoleń
- weryfikacja i zatwierdzanie należności za zrealizowane szkolenia
- ewaluacja szkoleń
- współpraca z Alcatel University na świecie w zakresie szkoleń technicznych
- współpraca z innymi organizacjami szkoleniowymi w kraju i zagranicą

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja