Joanna Domaradzka (Lewandowska)

Specjalista ds. marketingu
Sopot, pomorskie

Umiejętności

Copywriting Praca twórcza CSRs CSS E-commerce Facebook HTML Marketing Microsoft Office Pozytywne Project Management Public Relations Redmine Social Media Wordpress kreatywność Reklama Strategia kreatywna Komunikacja Marketingowa Planowanie mediów Planowanie projektów Reklama Online Twórcze pisarstwo dobra organizacja pracy marketing produktu Projekty Kreatywne rozwiązania Planowanie eventów Wydarzenia

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Des Art Sp. z o.o.
Marketing Specialist
Logo
Marketing Manager
MySurveyLab
- Planowanie i wsparcie działań marketingowych
Logo
Własna działalność gospodarcza
JL Marketing
Konsultacja i obsługa marketingowa firm z sektora B2B oraz B2C działających w różnych branżach
Logo
Koordynator ds. marketingu
P.P.U. Omega sp. z o.o. (XTrack)
- Opracowanie, realizacja oraz rozliczenie budżetu marketingowego
- Przygotowanie i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej marki XTrack
- Opracowanie i realizacja planu marketingowego i założonego w nim mediaplanu
- Opracowywanie materiałów poligraficznych – ulotek, katalogów, teczek, zaproszeń, materiałów POS
- Redagowanie treści na potrzeby strony internetowej, artykułów promocyjnych, newsletterów, materiałów drukowanych itp.
- Koordynowanie udziału w targach polskich i zagranicznych, spotkaniach biznesowych, konferencjach
- Bieżąca aktualizacja strony internetowej oraz wewnętrznego bloga firmowego
- Stworzenie i prowadzenie profilu firmowego w serwisie Facebook
- Wsparcie w przygotowywanych prezentacjach produktu
- Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi
SportData Sp. z o.o.
Specjalista ds. produktu
- Planowanie i budżetowanie działań związanych z wdrażaniem, rozwijaniem oraz modyfikacjami produktu
- Przygotowanie opisów koniecznych zmian i kierunku rozwoju produktu
- Prowadzenie prezentacji przedwdrożeniowych oraz szkoleń produktowych
- Doradzanie klientom w zakresie konfiguracji produktu w oparciu o możliwości systemu
- Zapewnienie bieżącej obsługi kluczowych klientów
- Prezentacja produktu na międzynarodowych targach
- Zarządzanie informacjami na dostarczanych wraz z produktem stronach sprzedażowych – obsługa CMS
- Redagowanie materiałów dla klientów (m.in. ofert, instrukcji, pism formalnych, list wdrożeniowych, opisów funkcjonalnych)
2mgroup s.c.
Młodszy specjalista ds. marketingu
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych oraz związanego z nimi budżetu
- Nadzór nad przygotowywaniem materiałów poligraficznych - ulotek, katalogów, folderów
- Współorganizowanie eventów dla klientów – min. spotkań szkoleniowych
- Kreowanie koncepcji działań marketingowych i ich realizacja
- Redagowanie tekstów - haseł reklamowych, treści ulotek, artykułów sponsorowanych
- Współpracowanie z podwykonawcami w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych dla klientów
Logo
Asystent projektu
ECCO Walkathon
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne jednego z największych przedsięwzięć CSR na świecie;
- Przygotowanie materiałów marketingowych - redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych oraz opracowywanie informacji na stronę internetową projektu;
- Tworzenie materiałów reklamujących beneficjentów projektu;
- Współpraca ze sklepami oraz partnerami ECCO w zakresie kampanii POS;
- Prowadzenie negocjacji z „ambasadorami” projektu;
- Negocjowanie umów barterowych;
- Przygotowanie planu rozmieszczenia bannerów informacyjnych;
- Ścisłe współdziałanie z agencją PR;
- Analiza danych sprzedaży;
- Pozyskiwanie oraz nadzór nad pracą Wolontariuszy.
Logo
Asystentka ds. inwestycji
"Hotel Rezydent - Gdańsk" Sp. z o.o.
- Poszukiwanie kanałów promocji hotelu Radisson BLU
- Redagowanie materiałów informacyjnych (m.in. broszury)
- Wyszukiwanie możliwości reklamy - współpraca z mediami oraz agencjami reklamowymi
- Badanie rynku
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z podwykonawcami
- Samodzielne prowadzenie biura
- Koordynacja obiegu i archiwizacja dokumentów
- Zarządzanie kalendarzem biura
- Realizacja formalności urzędowych
Logo
Asystentka biura
Barwil Agencies Poland sp. z o. o.
- Kompletowanie i segregowanie dokumentacji;
- Ewidencja oraz sortowanie korespondencji;
- Wykonywanie prac zleconych i pomocniczych.

Szkolenia i kursy

Business English Vantage

Edukacja

Logo
Reklama i marketing medialny, studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

marketing
podróże
taniec
geocaching
UX

Organizacje

Fundacja Dom Rain Mana - Wolontariusz

Inne

Dobra znajomość Wordpress, Redmine
Podstawowa znajomość HTML, CSS, Trello
Obsługa pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B


Uczestnictwo w spotkaniach Geek Girls Carrots, Tipi UX, Rails Girls Tricity

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Ecco Walkathon
Ecco Walkathon
Celem ECCO Walkathonu jest zbieranie pieniędzy na szczytne cele połączone z poznawaniem swojego miasta w trakcie spaceru.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.