Joanna Kapczyńska

Dystryktowy Koordynator Promocji w Kompania Piwowarska S.A.
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Komunikacja CRM Pozyskiwanie klientów Trudne sytuacje Facebook Realizacja celów Google Analytics Analiza rynku Komunikacja Marketingowa MP2 Negocjacje Marketing internetowy Wordpress MS Office Obsługa klienta Gemius Traffic urządzenia biurowe AdOcean SALESmanago Reklama internetowa rozmowy handlowe GIODO enova system IAI-Shop reklama prasowa Eventy - planowanie i organizacja Localstars

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Dystryktowy Koordynator Promocji (dedykowana marka- Żubr)
- ewidencjonowanie i zliczanie zrealizowanych promocji przez Przedstawicieli Handlowych,
- kontakt i wymiana informacji z PH na podległym regionie,
- bezpośrednie wsparcie przedstawicieli z dystryktu,
- przygotowywanie raportów zbiorczych podsumowujących okresy promocji,
- ewidencja i archiwizacja dokumentów związanych z akcją promocyjną,
- nadzór nad prawidłowym przechowywaniem materiałów promocyjnych,
- współpraca z innymi koordynatorami i kierownikami.
Logo
Handlowiec
GM Gadgets
- pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych klientów firmy,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta,
- współpraca z dostawcami,
- tworzenie pomysłów i aktywne uczestnictwo w rozwoju klienta,
- współpraca z pozostałymi pracownikami.
Adrenaline.pl
specjalista ds. marketingu
- przygotowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych salonów stacjonarnych i sklepów internetowych należących do sieci adrenaline.pl,
- analiza działań konkurencji,
- komunikacja z Centami Handlowymi,
- analiza i wdrażanie programów lojalnościowych,
- planowanie i wycenianie kampanii reklamowych,
- bieżące uzupełnianie strony adrenaline.pli współpraca z blogerami fit,
- Social Media- monitorowanie fanpage'y, bieżąca komunikacja z fanami, analiza ruchu,
- przygotowywanie i nadzorowanie eventów,
- GIODO- nadzór nad prawidłowym przechowywanie m danych osobowych,
- analizowanie narzędzi: Salesmanago, Google Analytics,
- obsługa IAI shop i enova, Wordpress,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi.
Edytor Spółka z o.o
Specjalista ds. sprzedaży reklamy
- opracowywanie propozycji kampanii promocyjnych w Internecie
i prasie,
- negocjowanie kontraktów z klientami indywidualnymi oraz agencjami reklamowymi,
- sporządzanie propozycji współpracy oraz ich prezentacja,
- nadzór nad realizacją zleconych kampanii,
- dbanie o relacje z klientami,
- biegła obsługa MS Office,
- obsługa urządzeń biurowych.
Familie.pl sp. z o.o.
specjalista do spraw reklamy
- pozyskiwanie i sprzedaż powierzchni reklamowych w Internecie,
- opracowywanie ofert oraz kampanii reklamowych,
- negocjowanie kontraktów z klientami indywidualnymi oraz agencjami reklamowymi,
- permanentne rozbudowywanie bazy kontaktów,
- biegła obsługa MS Office,
- obsługa urządzeń biurowych.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Merchandiser
- kontrola stanu towarów (ilość, asortyment, daty ważności),
- przygotowywanie propozycji zamówień,
- analiza ofert konkurentów i metod ich działania.

Szkolenia i kursy

Skuteczny handlowiec internetowy

Edukacja

Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
filologia polska z językiem niemieckim, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
Logo
humanistyczny, średnie
I liceum Ogólnokształcące im. Filomatów Ziemi Michałowskiej w Brodnicy

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Literatura współczesna, kultura, muzyka, sport, media, marketing, Social Media