Joanna Janowicz

Właściciel w THINK BIG. kreowanie marki_ personal branding_ szkolenia wizerunkowe_
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel marki Joanna Janowicz_
Założyciel THINK BIG
Doradzam i współpracuję w obszarach:

# personal branding
# brand coaching i life coaching
# strategia wizerunkowa firmy
# warsztaty i szkolenia wizerunkowe
# współpraca z udziałem znanych i cenionych osób ze środowiska sportu i showbiznesu
# doradztwo wizerunkowe i strategiczne dla TOP Management’u
# kompleksowa obsługa PR i kontakt z mediami

sprawdź -> www.joannajanowicz.com
PL.2012+ Sp. z o.o.
Zastępca Dyrektora ds. PR i Promocji
Koncepcja i wdrożenie Strategii Komunikacji PR i Marketingowej dla Stadionu Narodowego

Zakres
• Realizacja strategii Komunikacji Marketingowej dla produktów i usług w kategorii Biznes i Premium oraz dla klienta indywidualnego i projektów własnych SN, koordynacja pracy Agencji Kreatywnych i Interaktywnych
• Realizacja strategii B2B i B2C w zakresie nowych mediów, ATL, BTL, SM: wprowadzenie i utrzymanie ofert: wynajem Lóż VIP, powierzchni komercyjnych i powierzchni biznesowych SN; promocja projektów autorskich SN, np.: Zimowy Narodowy (lodowisko), Kompleksowy Program Wycieczek, Oferta Imprez Okolicznościowych, i. in.
• Realizacja Strategii Komunikacyjnej w obszarze relacji z mediami, PR produktowego i korporacyjnego, komunikacji kryzysowej oraz koordynacja pracy Agencji PR
• Budowanie aliansów marketingowych z partnerami zewnętrznymi opartych na wzajemnej wymianie świadczeń i reprezentowanie spółki w środowisku biznesowym, sportowym i opiniotwórczym
• Zbudowanie i zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację Strategii Marketingowej
• Ścisła współpraca z działami: Sprzedaży, Partnerstw Strategicznych i New Business Development

Osiągnięcia:
• Wartość marki Stadion Narodowy na koniec 2013 roku: 67 mln PLN (na podstawie raportu Sporting Insight’ 2012)
• W 2013 Stadion Narodowy otrzymał zaproszenie do ESEG – European Stadium Experts Group
• Wdrożenie systemów sprzedaży opartych o narzędzia internetowe / programy afiliacyjne
Logo
Rzecznik Prasowy Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012 TM w Poznaniu
EURO Poznań 2012
Zakres obowiązków:
Opracowanie i wdrożenie strategii Public Relations oraz działań promocyjnych dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012 TM.

Zakres:
• Zarządzanie zespołem obsługi prasowej, odpowiedzialność za media relations w kraju i zagranicą, komunikację kryzysową, organizację briefingów i konferencji prasowych, koordynację działań agencji PR, promocję w obszarze ATL, BTL i SM
• Wsparcie zespołu Biura Promocji Miasta dla UEFA EURO 2012 TM
• Realizacja programów TV (dla TVN, TVP)

Osiągnięcia:
• Ekwiwalent reklamowy dla aktywności w Polsce: 16 mln zł
• Liczba kontaktów z potencjalnymi odbiorcami mediów w Polsce: 6,9 mld
• Stowarzyszenie Przedsiębiorców Polskich – prelekcja biznesowa o UEFA EURO 2012 TM
• Poparcie społeczne dla realizacji projektu Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu: 88%
Logo
Rzecznik Prasowy, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i Public Relations
EURO Poznań 2012
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja strategii Public Relations i działań promocyjnych dla inwestycji EURO 2012 "Stadion Miejski w Poznaniu" oraz EURO Poznań 2012.

Zakres:
• Reprezentowanie EURO Poznań 2012 w branży sport i biznes, wsparcie dla zespołów: negocjacyjny z UEFA dla UEFA EURO 2012 TM, zespołu Biura Promocji Miasta dla UEFA EURO EURO 2012 TM
• Odpowiedzialność za media relations w kraju i zagranicą, komunikację kryzysową, organizacją briefingów i konferencji prasowych, organizację niestandardowych wydarzeń specjalnych, koordynację działań agencji PR, promocję w obszarze ATL, BTL i SM
• Organizacja strategicznych wizyt (Prezydent UEFA M. Platini, Ministerstwa, Komisje Sejmowe, i in.)

Osiągnięcia:
• Ekwiwalent reklamowy dla wybranych aktywności w Polsce (2010-2011): 14 mln zł
• Liczba kontaktów z potencjalnymi odbiorcami mediów dla wybranych aktywności w Polsce: 3 mld.
• Przygotowywanie programów we współpracy z międzynarodowymi TV: Discovery International i Al Jazeera (emisja: 120 krajów) dla POZnan*
• Program CSR ukierunkowany na wsparcie dzieci z Centrum Wspierania Rodzin Swoboda w Poznaniu (m.in.: licytacja certyfikowanych przedmiotów „POZnan* po EURO” z Allegro)
• Zaangażowanie poznańskich celebrytów i elit w promocję miasta - Autorski Program Miasta POZnan* Ambasadorowie EURO 2012
Logo
Key Account Manager
Wydawnictwo PRESS
Zakres obowiązków:
Realizacja budżetów w zakresie sprzedaży i sponsoringu.
Roczna wartość realizowanych budżetów na poziomie 1 mln zł
- realizacja projektów sprzedażowych i sponsoringowych kluczowych klientów
- zarządzanie projektami i eventami
- tworzenie strategii sprzedażowych i promocyjnych firmy i produktów
- reprezentowanie firmy w środowisku branżowym
- sukcesy poparte wysoką rentownością projektów
Logo
Specjalista ds. Reklamy
Wydawnictwo PRESS

Szkolenia i kursy

m.in.:
• Jacek Rozenek, Marzena Rogalska - "Profesjonalny wywiad w środkach masowego przekazu - wywiad TV"
• Sławomir Matczak, Małgorzata Wiśniewska - "Zapobieganie atakom medialnym na wizerunek firmy i obrona przed "czarnym PR" w środkach masowego przekazu - trening medialny dla rzeczników prasowych, talking heads, działów PR i marketingu".
• Mateusz Grzesiak:
„Success and Change” – trening z zakresu: konstruktywne myślenie, skuteczna komunikacja, kontrola i zarządzanie czasem i emocjami, strategia motywowania.
"Master Sales" - trening z zakresu innowacyjnych metod sprzedazy.
"Behavioriks" - trening z zakresu personal branding, nowoczesne techniki marketingowe, kreowanie brandu.

Edukacja

Logo
Coaching (aktualnie przerwa w edukacji), studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Mediacje i Negocjacje, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
Psychologia Społeczna w Praktyce, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Towaroznawstwo, specjalności: Menedżer Produktu oraz Zarządzanie Jakością, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, spec. Reklama i Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Zainteresowania

sport i edukacja: nurkowanie (AWD), snowboard, yoga, podróże, literatura popularno - naukowa, Psychologia Pozytywna, Inbound Marketing.

Inne

Trener technik Public Relations w Instytucie Filozofii UAM

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
EURO 2012. Grupa osób zainteresowanych Mistrzostwami Europy Euro 2012. Wielki sukces POLSKI i UKRAINY! Jesteśmy w grze!
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Nurkowanie
Nurkowanie
Grupa przeznaczona dla miłośników nurkowania
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.