Umiejętności
Zarządzanie klientami
Budżetowanie
Analiza biznesowa
Zarządzanie zmianą
Negocjacje międzynarodowe
Outsourcing
planowanie
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Przetargi - przygotowanie dokumentacji oraz reprezentowanie firmy i udział w negocjacjach
zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi dostawcami sprzętu z obszaru IT ,
Zakupy Strategiczne
sprzedaż b2c
Przetargi publiczne
Zakupy, Negocjacje, Zarządzanie Łańcuchem dostaw,
Sprzedaż B2B, Negocjacje, Planowanie,Szkolenia Produktowe i sprzedażowe.
Negocjacje międzynarodowe
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedaży/ Key Account Manager
Realizacja budżetu sprzedażowego na podległym terenie: województw (Mazowieckie, Warmińsko-Mazurskie, Pomorskie) oraz w lokalizacjach klientów o rozproszonej strukturze w miejscach ich oddziałów w kraju. Negocjacje związane z zakupami sprzętu medycznego, oprogramowania oraz rozwiązań sprzętowych IT. Planowanie i wdrażanie niestandardowych projektów informatycznych. Rozwój nowych produktów. Planowanie rocznego budżetu sprzedażowego w oparciu o zadeklarowane projekty. Planowanie systemu premiowego. Zarządzane projektantami.
Pozyskiwanie nowych klientów w ramach uczestnictwa w ogłaszanych postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Pełna odpowiedzialność za oferty przetargowe.
Nadzór nad realizacją wdrożeń po wygranych przetargach. Pełna obsługa posprzedażna klientów: nowe usługi, reklamacje techniczne, reklamacje finansowe, regularne wizyty kontrolne.
Pozyskiwanie nowych klientów w ramach uczestnictwa w ogłaszanych postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Pełna odpowiedzialność za oferty przetargowe.
Nadzór nad realizacją wdrożeń po wygranych przetargach. Pełna obsługa posprzedażna klientów: nowe usługi, reklamacje techniczne, reklamacje finansowe, regularne wizyty kontrolne.
Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu
Manzoil Sp. z o.o
Prowadzenie negocjacji w ramach projektów energetycznych – inwestycyjnych. Doradztwo w zakresie przejęć w branży spożywczej. Odpowiedzialność za rozwój działalności firmy. Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność firmy. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
Logistyka i uczestniczenie w międzynarodowych negocjacjach polsko-chińskich w branży spożywczej. Analizy branży spożywczej i sektora biomas. Aktywne poszukiwanie dostawców biomas na rynkach europejskich: Cypr, Hiszpania i odbiorców na rynku krajowym oraz w Wielkiej Brytanii wraz z prowadzeniem międzynarodowych negocjacji.
Intensyfikacja rozwoju firmy.
Logistyka i uczestniczenie w międzynarodowych negocjacjach polsko-chińskich w branży spożywczej. Analizy branży spożywczej i sektora biomas. Aktywne poszukiwanie dostawców biomas na rynkach europejskich: Cypr, Hiszpania i odbiorców na rynku krajowym oraz w Wielkiej Brytanii wraz z prowadzeniem międzynarodowych negocjacji.
Intensyfikacja rozwoju firmy.
Key Account Manager
Realizacja budżetu sprzedażowego na podległym terenie: województw (Mazowieckie, Warmińsko-Mazurskie) oraz w lokalizacjach klientów o rozproszonej strukturze w miejscach ich oddziałów w kraju. Planowanie rocznego budżetu sprzedażowego w oparciu o zadeklarowane projekty.
Pozyskiwanie nowych klientów w ramach uczestnictwa w ogłaszanych postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Pełna odpowiedzialność za oferty przetargowe.
Nadzór nad realizacją wdrożeń po wygranych przetargach. Pełna obsługa posprzedażowa klientów: nowe usługi, reklamacje techniczne, reklamacje finansowe, regularne wizyty kontrolne.
Pozyskiwanie nowych klientów w ramach uczestnictwa w ogłaszanych postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Pełna odpowiedzialność za oferty przetargowe.
Nadzór nad realizacją wdrożeń po wygranych przetargach. Pełna obsługa posprzedażowa klientów: nowe usługi, reklamacje techniczne, reklamacje finansowe, regularne wizyty kontrolne.
Kierownik ds. zakupów/Specjalista ds. zakupów
Strategiczne i operacyjne zarządzanie zakupami w ramach podległych obszarów merytorycznych. Monitorowanie zasad polityki zakupowej i sugerowanie zmian usprawniających proces zakupowy. Przewodzenie procesom wyboru dostawców, komisjom przetargowym oraz nadzorowanie realizacji istotnych projektów zakupowych.
Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi oraz realizacja założeń budżetowych. Udział w projektach specjalnych na poziomie Grupy. Zaciąganie zobowiązań w ramach udzielonych pełnomocnictw. Poszukiwanie synergii zakupowych w ramach Grupy i aktywna współpraca ze spółkami zależnymi. Rozwój długofalowej współpracy z dostawcami. Analiza praktyk rynkowych ukierunkowanych na optymalizację kosztów zakupu produktów i usług.
Bieżąca współpraca z podległymi merytorycznie działami oraz działami wspierającymi: finansowy, podatkowy, prawny. Przygotowywanie i negocjowanie kontraktów z dostawcami. Zarządzanie projektami zakupowymi od momentu ich rozpoczęcia po wdrożenie. Analizowanie rynku i produktów. Poszukiwanie rozwiązań wspierających efektywność kosztową. Reprezentowanie działu w strategicznych projektach Grupy.
Realizacja rocznych celów zakupowych. Identyfikacja potrzeb zakupowych podległych działów merytorycznych.
Sporządzanie oraz kontrola realizacji zamówień od dostawców krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie postępowań przetargowych. Powoływanie Komisji Przetargowych i przewodniczenie im zgodnie z procedurą dokonywania zakupów w grupie.
Przeprowadzanie postępowań przetargowych. Sporządzanie dokumentacji przetargowej z przebiegu procesu.
Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi oraz realizacja założeń budżetowych. Udział w projektach specjalnych na poziomie Grupy. Zaciąganie zobowiązań w ramach udzielonych pełnomocnictw. Poszukiwanie synergii zakupowych w ramach Grupy i aktywna współpraca ze spółkami zależnymi. Rozwój długofalowej współpracy z dostawcami. Analiza praktyk rynkowych ukierunkowanych na optymalizację kosztów zakupu produktów i usług.
Bieżąca współpraca z podległymi merytorycznie działami oraz działami wspierającymi: finansowy, podatkowy, prawny. Przygotowywanie i negocjowanie kontraktów z dostawcami. Zarządzanie projektami zakupowymi od momentu ich rozpoczęcia po wdrożenie. Analizowanie rynku i produktów. Poszukiwanie rozwiązań wspierających efektywność kosztową. Reprezentowanie działu w strategicznych projektach Grupy.
Realizacja rocznych celów zakupowych. Identyfikacja potrzeb zakupowych podległych działów merytorycznych.
Sporządzanie oraz kontrola realizacji zamówień od dostawców krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie postępowań przetargowych. Powoływanie Komisji Przetargowych i przewodniczenie im zgodnie z procedurą dokonywania zakupów w grupie.
Przeprowadzanie postępowań przetargowych. Sporządzanie dokumentacji przetargowej z przebiegu procesu.
Szkolenia i kursy
• 2012.02 - New Renewable Energy DraftlLaw Conference
Energy & Environment Committee - American Chamber of Commerce in Poland
• 2011.04 Warsztaty z obrazowania onkologicznego
Alteris, Centrum Onkologii Warszawa
• 2010.11 Prezentacja Publiczna
Ponadregionalna Kuźnia Kadr - Podkarpacki Klub Biznesu
• 2010.06 Profesjonalna Obsługa Klienta
Podkarpacki Klub Biznesu
• 2009.11 Konferencja Zakupy i Zaopatrzenie
Blue Business Media Sp. z o.o.
• 2008.11 Mistrzowskie Negocjacje Kupieckie - Jak osiągnąć znaczącą przewagę negocjacyjną i zredukować koszty zakupu
Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect"
• 2007.10 Podstawy planowania mediów w kampaniach reklamowych
MindShare Academy
• 1999.07 Spoken English for Industry and Commerce – Advanced – Passed with Credit
London Chamber of Commerce and Industry
Energy & Environment Committee - American Chamber of Commerce in Poland
• 2011.04 Warsztaty z obrazowania onkologicznego
Alteris, Centrum Onkologii Warszawa
• 2010.11 Prezentacja Publiczna
Ponadregionalna Kuźnia Kadr - Podkarpacki Klub Biznesu
• 2010.06 Profesjonalna Obsługa Klienta
Podkarpacki Klub Biznesu
• 2009.11 Konferencja Zakupy i Zaopatrzenie
Blue Business Media Sp. z o.o.
• 2008.11 Mistrzowskie Negocjacje Kupieckie - Jak osiągnąć znaczącą przewagę negocjacyjną i zredukować koszty zakupu
Ośrodek Szkoleń i Informacji "Effect"
• 2007.10 Podstawy planowania mediów w kampaniach reklamowych
MindShare Academy
• 1999.07 Spoken English for Industry and Commerce – Advanced – Passed with Credit
London Chamber of Commerce and Industry
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Literatura fantastyczna i sensacyjna
Aktywny wypoczynek (jazda na rolkach, rowerze, narciarstwo, tenis, bieganie).
Aktywny wypoczynek (jazda na rolkach, rowerze, narciarstwo, tenis, bieganie).
Organizacje
Aiesec
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.