Umiejętności
Reklama
B2B
Marketing B2B
rozwój marki
Zarządzanie Marką
Content Strategy
zarządzanie kreatywne
Strategia kreatywna
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
E-commerce
Rozrywka
Google Analytics
Marketing Zintegrowany
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Aplikacje mobilne
Urządzenia mobilne
Marketing Mobilny
Muzyka
nowe media
Reklama online
Marketing internetowy
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Project Management
Public Relations
Radio
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Start-upy
Strategic Communications
Partnerstwo strategiczne
Strategia
Telekomunikacja
telewizja
User Experience
Web Analytics
Web Development
E-mail marketing
Języki
polski
biegły
angielski
dobry
chiński
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Curator, executive director
Warsaw Electronic Festival
Warsaw Electronic Festival is a festival of the electronic music, visual art and new media which has been organised since 2001. It concentrates mainly on presentation of Polish artists, but during the annual main event the famous foreign stars are also presented on festival's stage. During the last 10 years WEF helped over 100 young Polish artists to make their first step on the big stage in front of the festival audience.
CEO
Fundacja Sztuka i Technologia
Competence: Founder of Warsaw Electronic Festival, WEFREC (WEF' Label), WEFCON (WEF Conference). Cooperator for Zachęta National Gallery of Art. Consultancy: life style and social communication influenced by technology, gaming, culture (for polish IT and Telco Brands). Promoter and journalist (Polish National Radio, Radio Jazz). Curator: new media art and electronic music events. Curator for ChoP (Polish and China Eelectronic Music Festival)
Strategic marketing and developing consultant, project manager HbbTV
Rebranding and repositioning for STOPKLATKA brand.
Marketing and communication strategy for Stopklatka.pl
Product marketing strategy.
Digital TV product concept (HbbTV - stopklatka.tv),
IT_LAB (product developement for Stopklatka S.A.)
Marketing and communication strategy for Stopklatka.pl
Product marketing strategy.
Digital TV product concept (HbbTV - stopklatka.tv),
IT_LAB (product developement for Stopklatka S.A.)
Project Manager for new technology, telecommunication product developement
RED LAB Sp. z o. o.
Red Lab was a special purpose vehicle involved in a telco industry, belonging to PPWK Group. It runs innovative projects in order to start new businesses based on 'out of the box' strategies and the newest technology trends.
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
nauka języków
Organizacje
Inne
cybersport.pl, jazzradio.pl, superliga.pl
Grupy
Cybersport
Oficjalne forum dyskusyjne największej i najprężniej rozwijającej się organizacji sportów elektronicznych w Polsce.
Drupal
Grupa zrzeszająca osoby związane z Drupalem - elastycznym systemem zarządzania treścią na stronach internetowych - CMS.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość