Jarek Goławski

Strateg Marketingowy, Kreatywny, Trener, Coach, Przedsiębiorca
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Coaching Szkolenie korporacyjne Kreatywność Strategia marketingowa nowe media Marketing internetowy Social Media Marketing Planowanie strategiczne Trener Strategie Reklamy / Sprzedaży

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative Strategy Director, Chairman of the Board eBrands Sp. z o.o., Co-founder.
eBrands Sp. z o.o.
I am responsible for creating business strategies, marketing strategies, analysis of the requirements for IT systems, preparation of specifications of software systems (IT), the coordination of strategic IT projects. Creation of marketing projects.
Logo
Trener/Właściciel
Akademia Kreatywności (akademiakreatywnosci.eu)
Logo
Członek Zarządu
Shakehands Sp. z o.o.
Brand Support Sp. z o.o.
Dyr. Strategiczny i Kreatywny, członek Zarządu, Współzałożyciel, większościowy udziałowiec
Opracowywanie strategii projektów marketingowych, IT. Analizy potrzeb przy projektach klientów. Nadzór nad działem Kreacji Agencji. Zarządzanie strategiczne Agencją.

Szkolenia i kursy

Od 12 lat nieustannie rozwija swoje kompetencje z zakresu komunikacji interpersonalnej, coachingu, narzędzi treningu indywidualnego i grupowego. Ukończył, m.in. certyfikowane warsztaty z zakresu: coachingu biznesowego (Marka Rożalskiego), Coachingu Prowokatywnego u Franka Farrelly’ego (psychologa i psychiatry, twórcy metody Terapii Prowokatywnej), przemawiania publicznego (wg metody Matthiasa Poehma), NLP (m.in. z Davidem Gordonem, współtwórcą metodologii NLP), mediacji biznesowych i coachingowych (u Dr Richarda Bolstad’a, twórcy metody Transforming Communication, jednego z najlepszych światowych mediatorów), a także wielu innych.

Edukacja

Logo
Architektura Wnętrz, magisterskie
Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Audiofil, meloman muzyki klasycznej i jazzu, DJ, producent muzyczny. Kolekcjoner lamp audio, płyt winylowych i starych muzycznych instrumentów elektronicznych. Rowerzysta downhillowy i crossowy.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Byk
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:) Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
sprzedaż baz danych
sprzedaż baz danych
oferty baz danych oraz ewentualne dyskusje na ich temat, wszelkie możliwe pytania oraz odpowiedzi