Wypowiedzi
-
Ruszamy z kolejnym cyklem Szkolenie > Praktyka > Praca na
http://istqb.testuj.pl/
Jak ktoś chciałby rozpocząć swoją przygodę w IT zapraszamy. Nie musi mieć doświadczenia.
Zrealizowaliśmy do tej pory 9 szkolenia i zatrudniliśmy 26 osób.
Więcej informacji pod: info@testuj.pl
Zapraszamy!!!:) -
Ruszamy z kolejnym cyklem Szkolenie > Praktyka > Praca na
http://istqb.testuj.pl/
Jak ktoś chciałby rozpocząć swoją przygodę w IT zapraszamy. Nie musi mieć doświadczenia.
Zrealizowaliśmy do tej pory 9 szkolenia i zatrudniliśmy 26 osób.
Więcej informacji pod: info@testuj.pl
Zapraszamy!!!:) -
Ruszamy z kolejnym cyklem Szkolenie > Praktyka > Praca na
http://istqb.testuj.pl/
Jak ktoś chciałby rozpocząć swoją przygodę w IT zapraszamy. Nie musi mieć doświadczenia.
Zrealizowaliśmy do tej pory 9 szkolenia i zatrudniliśmy 26 osób.
Więcej informacji pod: info@testuj.pl
Zapraszamy!!!:) -
Natknęłam się w innym dziale na temat:
"Już 23.11 zapraszamy na bezpłatne Webinarium pt: "Masz smartfona? Sprawdź jak zostać testerem mobilnym już dziś!" , gdzie dowiecie się między innymi jak wykorzystać swój smartfon do zarabiania pieniędzy. Więcej informacji: http://szkolenia.testuj.pl/jak-zostac-testerem-aplikac... Liczba miejsc mocno ograniczona!"
Myślicie, że warto?
Prośba o informacje o Waszych doświadczeniach.
Pozdrawiam -
Cześć, natknęłam się w innym dziale na temat:
"Już 23.11 zapraszamy na bezpłatne Webinarium pt: "Masz smartfona? Sprawdź jak zostać testerem mobilnym już dziś!" , gdzie dowiecie się między innymi jak wykorzystać swój smartfon do zarabiania pieniędzy. Więcej informacji: http://szkolenia.testuj.pl/jak-zostac-testerem-aplikac... Liczba miejsc mocno ograniczona!"
Myślicie, że warto?
Prośba o informacje o Waszych doświadczeniach.
Pozdrawiam -
Napisz do http://optimakancelaria.pl - robili znajomej taką sprawę kiedyś.
Nie wiem jak sprawa finalnie się skończyła, bo nie dopytywałam o kasę, ale koleżanka była zadowolona ze współpracy.
Zapewne da się z nimi dogadać. -
Witajcie,
mam dla Was ciekawą propozycję szkoleń dla testerów oprogramowania.
W grudniu odbędą się dwa szkolenia:
Automatyzacja testów w SoapUI - SoapUI to darmowe narzędzie wspomagające testy funkcjonalne, obciążeniowe oraz bezpieczeństwa. Narzędzie to jest łatwe w obsłudze i bardzo funkcjonalne. Możliwości SoapUI wykraczają poza protokół SOAP i pozwalają testować aplikacje wykorzystujące technologie REST, JMS, AMF oraz JDBC. Istnieje możliwość rozbudowy SoapUI przy wykorzystaniu języka Groovy.
oraz
ISTQB Advanced Level - Test Manager
Szkolenie ISTQB Poziom Zaawansowany Kierownik Testów (Test Manager) oparte jest na programie certyfikacji testerów na poziomie zaawansowanym. Szkolenie dedykowane jest liderom i kierownikom testów zamierzającym zdobyć międzynarodowy certyfikat ISTQB CTAL TM (Certified Tester Advanced Level Test Manager). Podejście do egzaminu certyfikacyjnego wymaga posiadania certyfikatu ISTQB/ISEB Poziomu Podstawowego (Foundation Level) oraz wykazania wymaganego przez ISTQB doświadczenia zawodowego z zakresu testowania.
Szczegóły znajdziecie na http://szkolenia.testuj.pl
Jeśli napiszecie do dawid.kasprzyk@testuj.pl i powołacie się na mnie to otrzymacie specjalną ofertę na te szkolenia.
Polecam serdecznie,
Jagoda -
Z mojego (niewielkiego) doświadczenia w tej materii, mogłabym zaproponować http://green-spa.pl na grabiszyńskiej. Pierwsze wrażenie dość neutralne, ponieważ gabinet znajduje się w nowym bloku. Natomiast wnętrze jak i cały zabieg na plus. Byłam z chłopakiem wybraliśmy bodajże zabieg dla dwojga - masaż, piling i owoce. Mnie się podobało, chłopak też zadowolony.
-
Bańka jest skuteczna, choć trochę mnie bolało, ale mogę powiedzieć, że warto. Gdyby nie bolało nie byłoby efektów. Ale bańką miałam masowane tylko łydki, uda, pośladki i brzuch a reszta ciała to był masaż relaksacyjny.
-
Tak, to ten gabinet. Najpierw miałam peeling, potem masaż czekoladą całą tylną część ciała, a na końcu prysznic. Zapłaciłam niecałą stówkę. Było mi przyjemnie. Generalnie mogę polecić.
Pozdrawiam -
ja jestem łasuchem, więc byłam na masażu gorącą czekoladą w green spa, bodajże na manganowej, koło grabiszyńskiej. Jeszcze kilka godzin po zabiegu skóra pięknie pachniała czekoladką.
-
Piotr,
powiedzmy, że poziom usług był ok. Nam się generalnie podobało. Dziewczyny starały się i do tego jeszcze poczęstunek winem + muzyka. Ja z kolei nie byłam nigdy w spa w górach czy nad morzem, więc za bardzo nie będę mogła porównać. Natomiast na pewno ciekawa alternatywa i niższe koszty. -
A po co szukać tak daleko i płacić jeszcze za hotel?! We wrocku jest sporo dziennych spa. Niedawno byłam z mężem w green spa na ul. Manganowej, obok Grabiszyńskiej, na masażu dla dwojga. Było ok. Może coś wybierzecie. http://green-spa.pl
-
Dzięki za namiar, sprawdzę w wolnej chwili. BTW Orientujesz się jak wygląda koszt takiej przyjemności? acha.... i czy ma przede wszystkim cierpliwość, w zasadzie dużó?
-
Hey wszystkim,
nie będę się rozpisywała nad moją tragiczną sytuacją na roku, ale pilnie potrzebuję korepetycji z termodynamiki?
Czy ktoś orientuje się w temacie i mógłby pomóc - będę wdzięczna.
Pozdr
J. -
Witam wszystkich,
Chciałabym spróbować swoich sił w doradztwie biznesowym - jako freelancer "do wynajęcia". Z uwagi na mój wiek - nie będę miała szans na przebicie się z ofertą do docelowego klienta.
Ułożyłam strategie, która będzie polegała na tym, iż rozliczam się z klientem wtedy kiedy odnosi on zyski, osiągamy zamierzony efekt (z reguły zwiększenie sprzedaży, klientów).
i tu pojawia się problem...
... bo nie mam pojęcia "JAK" rozliczać się za efekt - konkretniej JAKIE określić kluczowe wskaźniki na podstawie których będę się rozliczała.
JAK OCENIĆ CZY MOJA PRACA PRZYNOSI EFEKTY?
Jedynie co mi przychodzi do głowy, to pomiary ze statystyki internetowej (G. Analytics - liczba wejść na stronę itp). Zdaję sobie z tego sprawę, że niechętnie mówi się o finansach, a tym bardziej nie powiem do klienta: "pokaż faktury"!
Proszę o pomoc. -
Witam forumowiczów.
Mam kilka pytań – szczególnie do właścicieli małych i średnich firm dotyczące reklamacji. Mianowicie jak często macie reklamacje w swoich fiirmach. Czy często tak bywa, że klient chce Was oszukać – wymuszając na Was pewną akcję. Przecież każdy zwrot, wymiana, naprawa to dodatkowe koszty. Jak sobie radzicie z niezadowolonymi klientami. Jak ugryźć temat, aby każda strona była zadowolona?
U mnie branża odzieżowa. -
Pani Dominiko - skoro jest Pani ekspertem do spraw obsługi klienta (reklamacji), będę zobowiązana jeśli Pani mi pomoże ;)
Mianowicie mój bliski znajomy prowadzi biznes, który się opiera na "wypukłym" nadruku projektów na odzieży (t-shirt, bluzy). Głównie są to projekty, loga, wzory stworzone przez jego klientów. Idzie mu bardzo dobrze, ma sporo zleceń w miesiącu i zatrudnia 2 osoby.
Mimo to, że dobrze wykonuje swoją prace ma problemy z reklamacjami. W miesiącu jest ich około 5-6, przy czy 1 jest faktycznie uwzględniana.
Dziwne jest to, że przed rozpoczęciem pracy klienci wypełniają szczegółowy BRIEF dotyczący ich zlecenia, projektu. Reklamacje głównie dotyczą:
- złej odległości liter (czasami o 2,3 mm klient potrafi się upomnieć),
- koloru,
- czasu dostawy.
Wszystkie uwagi stara się jakoś wprowadzać w życie i niwelować błędy w przyszłości.
Pani Dominiko mam pytanie:
- co zrobić z niezadowolonymi klientami? - jak najbardziej koryguje błędy, ale nie zawsze może wszystkie reklamacje uznawać?
- jak rekompasować błędy w przypadku NIE-akceptacji reklamacji? (jak budować relacje)? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy xxx
-
może tutaj się jakaś narodzi? http://flywithme.pl
- 1
- 2