Doświadczenie zawodowe
Spedytor krajowy
- zbieranie zleceń przysyłanych od klientów,
- planowanie ładunków wywozowych i powrotnych,
- planowanie ładunków w oparciu o posiadane zasoby,
- kontrolowanie właściwego obiegu dokumentów,
- uczestnictwo w pracach zespołu HACAP,
- bieżące informowanie i współpraca z klientem w zakresie realizacji usługi transportowej,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywaniem usługi,
- przygotowanie statystyk potrzebnych do oceny i analizy efektywnego funkcjonowania transportu,
- aktualizacja przepisów ADR na terenie firmy i udostepnienie ich kierowcom i odpowiednim pracownikom Działu Transportu,
- realizacja działań ustanowionych w dokumentacji ZSZ.
- planowanie ładunków wywozowych i powrotnych,
- planowanie ładunków w oparciu o posiadane zasoby,
- kontrolowanie właściwego obiegu dokumentów,
- uczestnictwo w pracach zespołu HACAP,
- bieżące informowanie i współpraca z klientem w zakresie realizacji usługi transportowej,
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywaniem usługi,
- przygotowanie statystyk potrzebnych do oceny i analizy efektywnego funkcjonowania transportu,
- aktualizacja przepisów ADR na terenie firmy i udostepnienie ich kierowcom i odpowiednim pracownikom Działu Transportu,
- realizacja działań ustanowionych w dokumentacji ZSZ.
Spedytor krajowy
- przyjmowanie zleceń od klientów i ich realizacja (FTL, LTL),
- telefoniczna obsługa klientów: wycena frachtów, udzielanie informacji,
- rejestracja zleceń w systemie informatycznym,
- bieżąca współpraca z klientami, identyfikowanie ich potrzeb,
- pozyskiwanie klientów,
- bieżące monitorowanie realizacji zleceń,
- przyjmowanie i kontrola dokumentacji transportowej
- współpraca z innymi biurami terenowymi oraz centralą
- telefoniczna obsługa klientów: wycena frachtów, udzielanie informacji,
- rejestracja zleceń w systemie informatycznym,
- bieżąca współpraca z klientami, identyfikowanie ich potrzeb,
- pozyskiwanie klientów,
- bieżące monitorowanie realizacji zleceń,
- przyjmowanie i kontrola dokumentacji transportowej
- współpraca z innymi biurami terenowymi oraz centralą
specjalista ds. reklamacji i obrotu paletami
- opracowanie wewnętrznych i zewnętrznych reklamacji
- doradztwo dla klienta
- utrzymanie właściwych relacji z klientem
- sprawny przepływ informacji wewnętrznej i na zewnątrz
- obsługa ubezpieczeń Cargo
- sporządzanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z reklamacjami
- raportowanie informacji o procesach reklamacyjnych do Zarządu
- sporządzanie inwentaryzacji palet i raportowanie
- prowadzenie kont paletowych dla klientów
- kontrolowanie pojazdów przewoźników
- kontrolowanie i raportowanie danych odnośnie Corporate Design
- monitorowanie i raportowanie jakości załadunków linii
- monitorowanie oraz analiza wskaźników jakościowych dla obszaru dystrybucyjnego
- wsparcie w procesie kontroli kosztów i procesów w firmie
- doradztwo dla klienta
- utrzymanie właściwych relacji z klientem
- sprawny przepływ informacji wewnętrznej i na zewnątrz
- obsługa ubezpieczeń Cargo
- sporządzanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z reklamacjami
- raportowanie informacji o procesach reklamacyjnych do Zarządu
- sporządzanie inwentaryzacji palet i raportowanie
- prowadzenie kont paletowych dla klientów
- kontrolowanie pojazdów przewoźników
- kontrolowanie i raportowanie danych odnośnie Corporate Design
- monitorowanie i raportowanie jakości załadunków linii
- monitorowanie oraz analiza wskaźników jakościowych dla obszaru dystrybucyjnego
- wsparcie w procesie kontroli kosztów i procesów w firmie
specjalista ds. spedycji krajowej
- planowanie tras samochodów dystrybucyjnych oraz linii wahadłowych
- rozliczanie przewoźników
- bieżąca współpraca z przewoźnikami – negocjacje i rozwiązywanie ewentualnych problemów
- koordynacja kursami dostaw i odbioru z uwzględnieniem przepisów oraz warunków zawartych w umowach z klientami
- przyjmowanie zleceń od klientów oraz wprowadzanie ich do systemu
- doradztwo dla klienta i utrzymywanie prawidłowych kontaktów biznesowych
- wprowadzanie statusów przesyłek do systemu
- opisywanie faktur od przewoźników
- obsługa przesyłek ADR
- wycena transportów specjalnych
- raportowanie tras, rozładunków
- kontrola stanu magazynu
- rozliczanie przewoźników
- bieżąca współpraca z przewoźnikami – negocjacje i rozwiązywanie ewentualnych problemów
- koordynacja kursami dostaw i odbioru z uwzględnieniem przepisów oraz warunków zawartych w umowach z klientami
- przyjmowanie zleceń od klientów oraz wprowadzanie ich do systemu
- doradztwo dla klienta i utrzymywanie prawidłowych kontaktów biznesowych
- wprowadzanie statusów przesyłek do systemu
- opisywanie faktur od przewoźników
- obsługa przesyłek ADR
- wycena transportów specjalnych
- raportowanie tras, rozładunków
- kontrola stanu magazynu
Szkolenia i kursy
2015.11.21 OBSŁUGA KLIENTA – KLIENT W CENTRUM UWAGI
Edukacja
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją