Jacek Mariusz Polkowski

Pełnomocnik Zarządu e-point SA
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

e-point SA
Marketing Manager at Vertabelo Team
e-point SA
Menedżer Projektu eWnioski.pl
Narodowy Bank Polski
Dyrektor Biura Prasowego
- kierowanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników Biura Prasowego NBP,
- kompleksowe działania z zakresu media relations, w tym: bieżące kontakty z dziennikarzami, udzielanie informacji i odpowiadanie na pytania, przygotowywanie materiałów prasowych, organizacja konferencji prasowych, obsługa medialna imprez i wydarzeń, w tym posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej, umawianie i autoryzowanie wywiadów z przedstawicielami NBP,
- współpraca z innymi jednostkami banku w zakresie udostępniania dziennikarzom informacji i danych,
- opracowanie koncepcji kampanii marketingowej i PR nowego systemu sprzedaży monet kolekcjonerskich, a następnie jej realizacja,
- przebudowa i unowocześnienie portalu internetowego NBP.pl oraz jego integracja z serwisem informacyjnym NBPnews,
- stworzenie marki telewizji internetowej NBPtv,
- przygotowanie założeń do przetargu na budowę nowego portalu internetowego NBP.
e-point SA
Marketing & PR Manager
▫ Definiowanie i realizacja strategii marketingowej firmy
▫ Zarządzanie całościową identyfikacją wizualną
▫ Zarządzanie serwisem www
▫ Opracowywanie materiałów marketingowych
▫ Marketing bezpośredni
▫ Marketing Operacyjny
▫ Relacje z dziennikarzami i wydawnictwami
▫ Uczestnictwo w konferencjach, seminariach, targach
▫ Wsparcie dla programów firmy
▫ Wsparcie marketingowe dla spółki-córki Point of View
▫ Współpraca z biurem tłumaczeń
▫ Marketing produktów
▫ PR wewnętrzny
Warszawski Uniwersytet Medyczny
Kierownik Biura Informacji i Promocji
Akademia Medyczna w Warszawie / Warszawski Uniwersytet Medyczny
▫ zbudowanie nowo powstałego działu promocji,
▫ definiowanie i realizowanie strategii marketingowej uczelni,
▫ konstruowanie budżetu promocyjnego i zarządzenie nim,
▫ zarządzanie przepływem informacji wewnątrz instytucji,
▫ opracowanie nowego serwisu internetowego, zarządzanie serwisami,
▫ rozwój współpracy z mediami, kompleksowe działania z zakresu press relations,
▫ opracowanie całościowej identyfikacji i stosowanie jej w praktyce,
▫ organizacja najważniejszych imprez i wydarzeń, w tym również ich obsługa medialna,
▫ dobór mediów i nośników reklamowych, negocjowanie rabatów,
▫ opracowywanie reklam, współpraca z grafikami i fotografami,
▫ marketing bezpośredni (m.in. udział w targach, wysyłka materiałów promocyjnych, mailing informacyjny),
▫ przygotowywanie i wydawanie publikacji oraz materiałów promocyjnych,
▫ współpraca z otoczeniem biznesowym.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kierownik Działu Marketingu
▫ pozyskiwanie funduszy zewnętrznych od firm i instytucji (darczyńców i sponsorów),
▫ kompleksowa obsługa firm zrzeszonych w klubie partnerów korporacyjnych SGH (m.in. organizowanie dla nich spotkań ze studentami, kampanii informacyjnych, rekrutacyjnych itd.),
▫ zarządzanie działalnością promocyjną firm na terenie uczelni i pozyskiwanie z tego tytułu przychodów finansowych (m.in. sprzedaż powierzchni reklamowych i wystawienniczych, nośników reklamowych),
▫ utrzymywanie bieżących kontaktów z partnerami korporacyjnymi uczelni, a także z innymi współpracującymi firmami oraz instytucjami,
▫ koordynacja umów sponsorskich, patronackich i barterowych zawieranych przez uczelnię i wszystkie jej jednostki.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rzecznik prasowy, kierownik Biura Informacji i Promocji
▫ określanie i realizacja strategii promocyjnej uczelni,
▫ konstruowanie budżetu promocyjnego,
▫ przygotowywanie i wydawanie publikacji informacyjnych i reklamowych (w tym również pozyskiwanie na ten cel funduszy od reklamodawców i sponsorów),
▫ współpraca z podmiotami zewnętrznymi na polu realizacji zadań promocyjnych, w tym m.in. z agencjami reklamowymi, agencjami PR, wydawnictwami, drukarniami,
▫ zamawianie i przygotowywanie reklam prasowych (negocjowanie rabatów, podpisywanie umów, bartery),
▫ rozbudowa serwisów internetowych i zarządzanie nimi,
▫ utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z mediami (przygotowywanie informacji prasowych, bieżąca obsługa dziennikarzy, organizowanie konferencji prasowych, obsługa medialna najważniejszych wydarzeń odbywających się na uczelni itd.),
▫ reprezentowanie uczelni na targach edukacyjnych,
▫ zamawianie i dystrybucja materiałów reklamowych z logo,
▫ zarządzanie logo uczelni i jej systemem całościowej identyfikacji wizualnej,
▫ organizowanie najważniejszych wydarzeń uczelnianych (np. wizyt Tarji Halonen – prezydent Finlandii, Sergio Zymana – byłego szefa promocji Coca-Coli, Jeffa Raikesa – wiceprezesa Microsoft, Billa Gatesa – prezesa Microsoft, Steve’a Forbesa – prezesa wydawnictwa Forbes)
▫ stworzenie i zarządzanie punktem informacyjnym oraz obiegiem informacji wewnątrz instytucji,
▫ dobór i zakup mediów oraz powierzchni reklamowych.

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

• Grafika komputerowa
• Tworzenie stron internetowych
• Śpiew (wieloletnie członkostwo w chórach, w liceum – wokal w zespole muzycznym)
• Fotografia
• Architektura
• Literatura popularno-naukowa (m.in. wielbiciel książek E. von Dänikena)

Organizacje

• Samorząd Studentów SGH (X.1994–X.1997, członek zarządu, przewodniczący komisji informacyjnej, delegat do Parlamentu Studentów RP)
• Niezależny Miesięcznik Studentów SGH "Magiel" (założyciel i redaktor naczelny XII.1996–III.1999)
• "Parlament" - miesięcznik Parlamentu Studentów RP (założyciel, redaktor naczelny X.1997–V.1998)

Inne

Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów:
• MS Word – znajomość bardzo dobra,
• MS Excel – znajomość bardzo dobra,
• MS Power Point – znajomość dobra,
• QuarkXPress – znajomość bardzo dobra,
• InDesign – znajomość bardzo dobra,
• Adobe Photoshop – znajomość bardzo dobra,
• Corel Photopaint – znajomość bardzo dobra,
• Adobe Illustrator– znajomość bardzo dobra,
• Corel Draw – dobra znajomość.
• umiejętność tworzenia i obróbki grafiki komputerowej, retuszu zdjęć,
• umiejętność komputerowego składu tekstu i grafiki,
• bardzo dobra znajomość HMTL i CSS,
• doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu serwisami internetowymi.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ActiveForms
ActiveForms
Forum klientów, użytkowników i sympatyków ActiveForms
LXII edycja RPSM SGH
LXII edycja RPSM SGH
Grupa studentów, a w przyszłości absolwentów 62. edycji Rocznych Podyplomowych Studiów Menedżerskich na Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PHP
PHP
Dla programistów PHP
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)