Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Operator Nadzoru Sieci
Główne zadania i obowiązki:
- Utrzymanie i zarządzanie siecią IP dla ISP (Netia), zarządzanie awariami - obsługa alarmów,
- Współpraca z Back Office przy rozwiązywaniu problemów, koordynacja, eskalacja,
- Monitoring sieci (Comarch Fault Management, Alcatel SAM, Alcatel-Lucent, Cisco, Huawei, iVMS, Zabbix, Cacti),
- Monitoring Anty DDoS - system Arbor,
- Współpraca z wielonarodowymi dostawcami usług internetowych,
- Zarządzanie kontami pracowników i klientów,
- Analiza logów dla zgłoszeń prokuratur krajowych,
- Utrzymanie i zarządzanie siecią IP dla ISP (Netia), zarządzanie awariami - obsługa alarmów,
- Współpraca z Back Office przy rozwiązywaniu problemów, koordynacja, eskalacja,
- Monitoring sieci (Comarch Fault Management, Alcatel SAM, Alcatel-Lucent, Cisco, Huawei, iVMS, Zabbix, Cacti),
- Monitoring Anty DDoS - system Arbor,
- Współpraca z wielonarodowymi dostawcami usług internetowych,
- Zarządzanie kontami pracowników i klientów,
- Analiza logów dla zgłoszeń prokuratur krajowych,
Front Office Assurance Operator
Główne zadania i obowiązki:
- Utrzymanie i zarządzanie siecią IP dla ISP (Netia), zarządzanie awariami - obsługa alarmów,
- Współpraca z Back Office przy rozwiązywaniu problemów, koordynacja, eskalacja,
- Monitoring sieci (Alcatel SAM, Alcatel-Lucent, Cisco, Huawei, iVMS, Zabbix, IBM Tivoli Fault Management, Cacti),
- Współpraca z wielonarodowymi dostawcami usług internetowych,
- Zarządzanie kontami pracowników i klientów,
- Analiza logów dla zgłoszeń prokuratur krajowych,
SYSTEMY:
xDSL (Ericsson EDA 1200, the Ericsson EDA 2530 and Alcatel Lucent 7302 ISAM)
- Management of a nationwide network of xDSL using tools: PEM (Ericsson) and AMS (Alcatel Lucent)
- Remote service failure and orders subscriber
CRM System: Clarify.
- Utrzymanie i zarządzanie siecią IP dla ISP (Netia), zarządzanie awariami - obsługa alarmów,
- Współpraca z Back Office przy rozwiązywaniu problemów, koordynacja, eskalacja,
- Monitoring sieci (Alcatel SAM, Alcatel-Lucent, Cisco, Huawei, iVMS, Zabbix, IBM Tivoli Fault Management, Cacti),
- Współpraca z wielonarodowymi dostawcami usług internetowych,
- Zarządzanie kontami pracowników i klientów,
- Analiza logów dla zgłoszeń prokuratur krajowych,
SYSTEMY:
xDSL (Ericsson EDA 1200, the Ericsson EDA 2530 and Alcatel Lucent 7302 ISAM)
- Management of a nationwide network of xDSL using tools: PEM (Ericsson) and AMS (Alcatel Lucent)
- Remote service failure and orders subscriber
CRM System: Clarify.
Mass Market Services Fault Fixing Specialist
Główne zadania i obowiązki:
- Zdalna obsługa awarii linii telefonicznych (oraz podkładów dla usług) w technologiach: Cu, RadioLine, FITL - Centrale: Alcatel, 5ESS, EWSD
- Zdalna obsługa awarii usług xDSL dla użytkowników końcowych.
- Zdalna obsługa awarii usług klienta końcowego na platformach NGN Netii.
- Obsługa splitów telefonicznych i zleceń abonenckich.
- Wparcie techniczne przy usuwaniu awarii usług dla jednostek terenowych.
Systemy:
- xDSL (Ericsson EDA 1200, Ericsson EDA 2530 i Alcatel Lucent 7302 ISAM),
- zarządzanie ogólnokrajową siecią xDSL przy użyciu narzędzi: PEM (Ericsson) i AMS (Alcatel Lucent),
Systemy CRM: Clarify
- Zdalna obsługa awarii linii telefonicznych (oraz podkładów dla usług) w technologiach: Cu, RadioLine, FITL - Centrale: Alcatel, 5ESS, EWSD
- Zdalna obsługa awarii usług xDSL dla użytkowników końcowych.
- Zdalna obsługa awarii usług klienta końcowego na platformach NGN Netii.
- Obsługa splitów telefonicznych i zleceń abonenckich.
- Wparcie techniczne przy usuwaniu awarii usług dla jednostek terenowych.
Systemy:
- xDSL (Ericsson EDA 1200, Ericsson EDA 2530 i Alcatel Lucent 7302 ISAM),
- zarządzanie ogólnokrajową siecią xDSL przy użyciu narzędzi: PEM (Ericsson) i AMS (Alcatel Lucent),
Systemy CRM: Clarify
Logistyk - specjalista działu przyjęć
Główne zadania i obowiązki:
- Planowanie oraz zamówienia transportu zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Modyfikacje harmonogramu.
- Planowanie i nadzorowanie pracy kurierów.
- Nadzór oraz optymalizacja czasu pracy - pracownicy tymczasowi firm zewnętrznych.
- Przygotowanie raportów operacyjnych.
- Zamówienia materiałów potrzebnych do procesu.
- Kontakty z klientem w sprawach transportu.
- Planowanie oraz zamówienia transportu zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Modyfikacje harmonogramu.
- Planowanie i nadzorowanie pracy kurierów.
- Nadzór oraz optymalizacja czasu pracy - pracownicy tymczasowi firm zewnętrznych.
- Przygotowanie raportów operacyjnych.
- Zamówienia materiałów potrzebnych do procesu.
- Kontakty z klientem w sprawach transportu.
Szkolenia i kursy
Certyfikat ukończenia UDEMY - Kurs internetowy CCNA - kurs sieci komputerowych - egzamin 200-125
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Project Game"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Ochrona danych osobowych"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Skuteczna komunikacja w grupie"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Polityka bezpieczeństwa informacji"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Project Game"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Ochrona danych osobowych"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Skuteczna komunikacja w grupie"
Certyfikat ukończenia szkolenia pt - "Polityka bezpieczeństwa informacji"
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
fotografia
Grupy
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!!
Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.