Jacek Janiszewski

Prezes Zarządu IQRC Polska Sp. z o.o. | Doradca biznesowy i manager contact center | Wyzwania to codzienność...
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Komunikatywność Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Szkolenie język angielski Obsługa klienta jezyk hiszpański - biegle

Języki

hiszpański
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu
IQRC Polska Sp. z o.o.
Logo
Właściciel
SAPORT - Customer Contact Business Solutions
Praktyk contact center, doradca biznesowy, w zakresie tworzenia, rozbudowy, call/contact center. Freelancer. Doradztwo Technologiczne i organizacyjne. Badania marketingowe i projekty szkoleniowe, także dofinansowane z UE.
COMMUNICATION SERVICE SP. Z O.O
Dyrektor Zarządzający
Zarządzanie outsourcingowym Contact Center
Contact Center sp. z o. o.
Dyrektor Oddziału
Uruchomienie i kierowanie Warszawskim oddziałem Contact Center
Logo
Dyrektor Oddziału
Call Service
Uruchomienie, wypromowanie i kierowanie outsourcingowym Call Center
AICE Polska S.A.
Dyrektor Pionu Kontaktów z Klientami
Kierowanie pionem kontaktów z klientami

Edukacja

Logo
Chemia, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

Nowoczesne technologie informatyczne, motoryzacja, podróże

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Ameryka Łacińska
Ameryka Łacińska
Dla miłośników wszystkiego, co ma związek z Ameryką Łacińską
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
Dialog z Klientem ...
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy. Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
en espanol
en espanol
te atrae espana, su cultura, gente y la vida llena del sol?? comunicalo en espanol;))
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
HTC
HTC
Firma która tworzy obecnie najlepszy sprzęt PDA na rynku. Łączmy się razem wszyscy HTCowcy ;)
Język hiszpański
Język hiszpański
Hola todos :) grupa dla wszystkich zainteresowanych językiem hiszpańskim
Języki obce a praca
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Kuba
Kuba
Dla wszystkich, którzy byli lub chcieli by pojechać na "Perłę Karaibów"
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski