Jacek Holiczko

Jestem w pełni zdeterminowany, z konsekwencją dążę do osiągnięcia postawionych celów, natomiast zarządzanie i sprzedaż to moje środowisko naturalne.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Word Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Obsluga programów typu CRM Zorganizowanie i samodyscyplina Budowanie relacji z klientem Ogromna radość życia

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Doradca ds. Nieruchomości
Centrum Pośrednika Holiczko Nieruchomośći
• budowanie relacji z Klientami firmy
• pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż
• tworzenie ofert sprzedaży nieruchomości
• sprzedaż nieruchomości na rynku pierwotnym i na rynku wtórnym
• obsługa Klientów kupujących i sprzedających
Logo
Ekspert ds Sprzedaży Nieruchomości
Expander Nieruchomości
- sprzedaż nieruchomości na rynku pierwotnym
- współpraca z deweloperami na rynku lokalnym
- pozyskiwanie inwestycji na sprzedaż na rynku pierwotnym
- sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych
- tworzenie ofert sprzedaży nieruchomości
- prowadzenie prezentacji nieruchomości
- prowadzenie negocjacji
- zapewnianie obsługi związanej z obsługą transakcji
- budowanie relacji z Klientami firmy
- aktualizacja ofert
Home Broke
Starszy doradca ds. nieruchomości
- budowanie relacji z Klientami firmy
- pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż
- sprzedaż nieruchomości na rynku pierwotnym i na rynku wtórnym
- wynajem nieruchomości
Home Broke
Doradca ds. nieruchomości
- budowanie relacji z Klientami firmy
- pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż
- sprzedaż nieruchomości na rynku pierwotnym i na rynku wtórnym
- wynajem nieruchomości
Logo
Kierownik ds. Sprzedaży
Port Poszukiwacze Nieruchomości
• zarządzanie zespołem sprzedaży
• tworzenie polityki handlowej
• negocjowanie umów
• budowanie relacji businessowych
• dzielenie się dobrymi praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi Klienta
• samodzielna, bezpośrednia obsługa Klienta
• działania marketingowe
• rekrutacja
Logo
Kierownik ds. Sprzedaży
Port Poszukiwacze Nieruchomości
• zarządzanie zespołem sprzedaży
• tworzenie polityki handlowej
• negocjowanie umów
• budowanie relacji businessowych
• dzielenie się dobrymi praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi Klienta
• samodzielna, bezpośrednia obsługa Klienta
• działania marketingowe
• rekrutacja
Logo
Manager
Gruby Benek – Branża gastronomiczna
• zarządzanie zespołem pracowników restauracji
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
• współpraca z klientami i partnerami handlowymi
• inicjowanie działań promocyjnych oraz kreowanie wizerunku restauracji
• przygotowywanie i realizowanie planów finansowych restauracji
• zarządzanie zapasami, zamówieniami
• prowadzenie polityki personalnej Firmy – rekrutacja, ocena i motywowanie pracowników
Logo
Key Account Manager na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Brodr. Jorgensen S.A.
• współpraca z kluczowymi Klientami firmy, aktywne pozyskiwanie i rozwijanie
kontaktów handlowych
• analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• realizacja założonych celów sprzedaży
• przygotowanie ofert oraz ustalanie warunków technicznych i handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• profesjonalne doradztwo
• prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych
• zarządzanie polityką sprzedaży w regionie warmińsko-mazurskim
• sprzedaż
FRANCO FERUZZI
Manager Salonu / Regionalny Manager Sprzedaży / Business Development Manager
X 2005 – V 2011 Branża odzieżowa / ogólnopolska sieć pizzerii Olsztyn

Stanowisko: Business Development Manager (V 2009 – V 2011)

Osiągnięcia:

• Pozyskanie od Urzędu Pracy w Olsztynie, największego w 2010 roku dofinansowania, w ramach Doposażenia Stanowisk Pracy (cel: otwarcie drugiej restauracji Gruby Benek w Olsztynie)
• Salon Franco Feruzzi pod moim kierownictwem, od momentu rozpoczęcia swojej działalności był najlepszym Salonem franchising’owy w kraju oraz jednym z najlepszych Salonów w rankingu ogólnopolskim.
• Pierwsza restauracja pod logo Gruby Benek w Olsztynie była najszybciej rozwijającym się lokalem na terenie Polski Północno-Wschodniej oraz jedną z najlepiej prosperujących restauracji w Polsce.
• Zaproszenia do udzielania wypowiedzi, ukazujących się na łamach specjalistycznych wydawnictw branżowych grupy ProMedia: Moda Męska oraz Fashion & Business.

Zakres obowiązków:
• analiza rynku i kreowanie polityki handlowej, marketingowej i personalnej Firmy
• aktywne pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów handlowych
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• przygotowanie ofert, negocjowanie i ustalanie warunków technicznych i handlowych
• negocjowanie i podpisywanie umów handlowych
• rozpowszechnianie marki Firmy i budowanie jej wizerunku na rynku
• współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami od strony handlowej i technicznej
• rozwijanie oferty Firmy - tworzenie kolekcji odzieży
• udział w otwieraniu nowych salonów w całej Polsce
• reprezentowanie firmy na spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
• prowadzenie polityki personalnej Firmy – rekrutacja, ocena i motywowanie pracowników

Stanowisko: Regionalny Manager Sprzedaży Salonów Odzieżowych Franco Feruzzi (III 2008 – V 2011)

Zakres obowiązków:
• opracowywanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie
• budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie
• tworzenie nowych kanałów dystrybucji
• zarządzanie polityką dystrybucji w regionie
• monitorowanie efektywności poszczególnych kanałów dystrybucji
• planowanie i odpowiadanie za realizację budżetu regionu

Stanowisko: Manager Salonu Firmowego Franco Feruzzi w Galerii Handlowej Alfa w Olsztynie
(X 2005 – V 2011)

Zakres obowiązków:
• bezpośrednia odpowiedzialność za całościowe zarządzanie salonami na poziomie strategicznym
• tworzenie planów sprzedażowych, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
• kontrola realizacji założonych celów sprzedaży
• odpowiedzialność za przestrzegania procedur administracyjnych i gotówkowych obowiązujących w sieci
• zapewnienie optymalnego zatowarowania
• inicjowanie działań promocyjnych
• przygotowywanie miesięcznych zestawień finansowych
• budowanie strategii i realizacji polityki personalnej
• przeprowadzanie inwentaryzacji

Stanowisko: Manager Pizzerii Gruby Benek, Olsztyn, ul. Wilczyńskiego (II 2009 – XI 2010)
Manager Pizzerii Gruby Benek II, Olsztyn, ul. Żeromskiego (V 2010 – XI 2010)

Zakres obowiązków:

• zarządzanie zespołem pracowników restauracji
• odpowiedzialność za wysoki standard obsługi
• reprezentowanie lokalu w kontaktach zewnętrznych - współpraca z klientami i partnerami handlowymi
• inicjowanie nowych przedsięwzięć, promocji oraz kreowanie wizerunku restauracji
• przygotowywanie i realizowanie planów finansowych restauracji
• zarządzanie zapasami, zamówieniami
• bezpośredni udział poparty praktycznymi działaniami przy otwarciu dwóch restauracji Gruby Benek
w Olsztynie

Specjalizacje

Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

• Muay Thay (Boks tajski) – od 2007 do 2012 roku
• Boks – czynnie od 2013 roku
• Motoryzacja - członek Klubu BMW Olsztyn, członek klubu Honda Accord Klub Polska
• Audio i Hi-Fi, Car Audio

Inne

• umiejętność oceny i analizy
• dobra organizacja pracy
• zaangażowanie w realizację celów
• samodzielność w działaniu, kreatywność
• wytrwałość w realizacji zamierzeń
• umiejętność działania pod presją
• odpowiedzialność
• uczciwość
• łatwość nawiązywania kontaktów
• ogromna radość życia