Izabela Zielińska

Prawnik w Kancelaria Prawna Izabela Zielińska | Właścicielka w Akademia COZiR | Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym | Reklamacje towarów i usług | Zwroty towarów | Rękojmia | Konsultacje | Szkolenia
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Szkolenia pracowników Regulaminy i procedury Obsługa reklamacji Konsultacje Audyt Prawo ochrony konkurencji i konsumentów zarządzanie reklamacjami rękojmia Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym Reklamacje towarów i usług Zwroty towarów Regulacje sprzedaży Certyfikowany Trener Trenerów szybkiego czytania i technik pamięciowych

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właścicielka
Akademia COZiR
Szkolenia w zakresie rękojmi, reklamacji towarów i usług oraz zwrotów towarów

O szkoleniu

Na szkoleniach przekazuję oraz utrwalam wiedzę na temat zasad składania reklamacji towarów oraz usług, jak również zasad ich rozpatrywania. Jako uczestnik szkolenia poznasz prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego, procedury reklamacyjne, koszty reklamacji. Poznasz również zasady dotyczące zwrotów towarów.

Dlaczego warto?

Jako uczestnik szkolenia:
§ zbudujesz kompetencje w zakresie wiedzy o odpowiedzialności sprzedawców za wady towarów i usług oraz co do uprawnień kupujących,
§ nabędziesz zdolności: rozpoznania, czy dana reklamacja jest zasadna i sposobu jej rozpatrywania; odrzucania reklamacji bezpodstawnych; szczegółowego formułowania roszczeń reklamacyjnych; podejmowania decyzji o zwrocie towaru, rozliczaniu kosztów związanych ze zwrotem.
§ poznasz prawa i obowiązki sprzedawców oraz kupujących związane z reklamacją wad towarów i usług.
§ nauczysz się formułować skuteczne i poprawne roszczenie reklamacyjne oraz dochodzić spełnienia tego roszczenia przed sprzedawcą lub przed sądem.
§ uczestnik – sprzedawca: będziesz potrafił rozpoznać nieuzasadnioną reklamację i odrzucić ją zgodnie z literą prawa; będziesz potrafił skutecznie obsłużyć reklamację zasadną redukując koszty jej załatwienia; będziesz potrafił podjąć świadomą decyzję, o zasadności zwrotu towaru i o tym, jakie należy zwrócić koszty.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie kieruję do:
§ personelu firm sprzedających towary oraz wykonujących usługi,
§ kadry zarządzającej oraz pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta, działów zwrotów i reklamacji oraz do właścicieli przedsiębiorstw.

Szkolenie nie ma ograniczeń branżowych. Dotyczy zarówno sprzedaży stacjonarnej, jak i realizowanej na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa.
Logo
Prawnik zarządzający
Kancelaria Prawna Izabela Zielińska
§ Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym
§ Reklamacje towarów i usług
§ Zwroty towarów
§ Rękojmia
§ Konsultacje
§ Szkolenia

§ Doradztwo prawne związane z:
- Tworzenie i obsługa procedur obsługi zwrotów i reklamacji
- Zasady i realizacja roszczeń z tytułu rękojmi
- Prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego
- Audyt i przygotowanie umów handlowych
- Audyt i przygotowywanie regulaminów sprzedaży

§ Konsultacje w zakresie zwrotów i reklamacji:
- klauzule abuzywne
- regulacje sprzedaży
- spory konsumenckie
- regulaminy i procedury
- procedury reklamacyjne
- zasady dotyczące zwrotów towarów
- formułowanie roszczeń reklamacyjnych
- zasady składania reklamacji towarów oraz usług

Projekty

Akademia Efektywnej Nauki
Poza sferą zawodową jestem fundatorką ogólnopolskiego projektu „Akademia Efektywnej Nauki”. Opracowałam autorski program ćwiczeń dla dzieci, którego celem jest niwelowanie wykluczenia szkolnego i społecznego dzieci z wrodzoną nadpobudliwością psychoruchową (tzw. ADHD).

Realizowany z powodzeniem od 2015 roku, wielokrotnie udowodnił swoją skuteczność, umożliwiając młodym kursantom osiągnąć dużo lepsze wyniki w nauce w bardzo krótkim czasie od rozpoczęcia kursu.
Zakres obowiązków
Organizuję kursy technik szybkiego czytania oraz technik pamięciowych zwiększające zdolność dzieci, młodzieży i dorosłych do szybkiego, łatwego i trwałego przyswajania nowych informacji.

Szkolenia i kursy

2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Technik Kontroli Stresu

2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Wystąpień Publicznych

2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Komunikacji Interpersonalnej

2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Szybkiego Czytania

2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Pamięciowych

Edukacja

Logo
Wydział Prawa i Administracji, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Prawo
Doradztwo prawne
Prawo
Specjaliści
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Organizacje

Pro bono publico służę wiedzą i doświadczeniem wspierając zainteresowane organizacje rodzicielskie przy placówkach szkolnych.

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i