Umiejętności
Szkolenia pracowników
Regulaminy i procedury
Obsługa reklamacji
Konsultacje
Audyt
Prawo ochrony konkurencji i konsumentów
zarządzanie reklamacjami
rękojmia
Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym
Reklamacje towarów i usług
Zwroty towarów
Regulacje sprzedaży
Certyfikowany Trener Trenerów szybkiego czytania i technik pamięciowych
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właścicielka
Akademia COZiR
Szkolenia w zakresie rękojmi, reklamacji towarów i usług oraz zwrotów towarów
O szkoleniu
Na szkoleniach przekazuję oraz utrwalam wiedzę na temat zasad składania reklamacji towarów oraz usług, jak również zasad ich rozpatrywania. Jako uczestnik szkolenia poznasz prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego, procedury reklamacyjne, koszty reklamacji. Poznasz również zasady dotyczące zwrotów towarów.
Dlaczego warto?
Jako uczestnik szkolenia:
§ zbudujesz kompetencje w zakresie wiedzy o odpowiedzialności sprzedawców za wady towarów i usług oraz co do uprawnień kupujących,
§ nabędziesz zdolności: rozpoznania, czy dana reklamacja jest zasadna i sposobu jej rozpatrywania; odrzucania reklamacji bezpodstawnych; szczegółowego formułowania roszczeń reklamacyjnych; podejmowania decyzji o zwrocie towaru, rozliczaniu kosztów związanych ze zwrotem.
§ poznasz prawa i obowiązki sprzedawców oraz kupujących związane z reklamacją wad towarów i usług.
§ nauczysz się formułować skuteczne i poprawne roszczenie reklamacyjne oraz dochodzić spełnienia tego roszczenia przed sprzedawcą lub przed sądem.
§ uczestnik – sprzedawca: będziesz potrafił rozpoznać nieuzasadnioną reklamację i odrzucić ją zgodnie z literą prawa; będziesz potrafił skutecznie obsłużyć reklamację zasadną redukując koszty jej załatwienia; będziesz potrafił podjąć świadomą decyzję, o zasadności zwrotu towaru i o tym, jakie należy zwrócić koszty.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kieruję do:
§ personelu firm sprzedających towary oraz wykonujących usługi,
§ kadry zarządzającej oraz pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta, działów zwrotów i reklamacji oraz do właścicieli przedsiębiorstw.
Szkolenie nie ma ograniczeń branżowych. Dotyczy zarówno sprzedaży stacjonarnej, jak i realizowanej na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa.
O szkoleniu
Na szkoleniach przekazuję oraz utrwalam wiedzę na temat zasad składania reklamacji towarów oraz usług, jak również zasad ich rozpatrywania. Jako uczestnik szkolenia poznasz prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego, procedury reklamacyjne, koszty reklamacji. Poznasz również zasady dotyczące zwrotów towarów.
Dlaczego warto?
Jako uczestnik szkolenia:
§ zbudujesz kompetencje w zakresie wiedzy o odpowiedzialności sprzedawców za wady towarów i usług oraz co do uprawnień kupujących,
§ nabędziesz zdolności: rozpoznania, czy dana reklamacja jest zasadna i sposobu jej rozpatrywania; odrzucania reklamacji bezpodstawnych; szczegółowego formułowania roszczeń reklamacyjnych; podejmowania decyzji o zwrocie towaru, rozliczaniu kosztów związanych ze zwrotem.
§ poznasz prawa i obowiązki sprzedawców oraz kupujących związane z reklamacją wad towarów i usług.
§ nauczysz się formułować skuteczne i poprawne roszczenie reklamacyjne oraz dochodzić spełnienia tego roszczenia przed sprzedawcą lub przed sądem.
§ uczestnik – sprzedawca: będziesz potrafił rozpoznać nieuzasadnioną reklamację i odrzucić ją zgodnie z literą prawa; będziesz potrafił skutecznie obsłużyć reklamację zasadną redukując koszty jej załatwienia; będziesz potrafił podjąć świadomą decyzję, o zasadności zwrotu towaru i o tym, jakie należy zwrócić koszty.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kieruję do:
§ personelu firm sprzedających towary oraz wykonujących usługi,
§ kadry zarządzającej oraz pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta, działów zwrotów i reklamacji oraz do właścicieli przedsiębiorstw.
Szkolenie nie ma ograniczeń branżowych. Dotyczy zarówno sprzedaży stacjonarnej, jak i realizowanej na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa.
Prawnik zarządzający
Kancelaria Prawna Izabela Zielińska
§ Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym
§ Reklamacje towarów i usług
§ Zwroty towarów
§ Rękojmia
§ Konsultacje
§ Szkolenia
§ Doradztwo prawne związane z:
- Tworzenie i obsługa procedur obsługi zwrotów i reklamacji
- Zasady i realizacja roszczeń z tytułu rękojmi
- Prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego
- Audyt i przygotowanie umów handlowych
- Audyt i przygotowywanie regulaminów sprzedaży
§ Konsultacje w zakresie zwrotów i reklamacji:
- klauzule abuzywne
- regulacje sprzedaży
- spory konsumenckie
- regulaminy i procedury
- procedury reklamacyjne
- zasady dotyczące zwrotów towarów
- formułowanie roszczeń reklamacyjnych
- zasady składania reklamacji towarów oraz usług
§ Reklamacje towarów i usług
§ Zwroty towarów
§ Rękojmia
§ Konsultacje
§ Szkolenia
§ Doradztwo prawne związane z:
- Tworzenie i obsługa procedur obsługi zwrotów i reklamacji
- Zasady i realizacja roszczeń z tytułu rękojmi
- Prawa i obowiązki sprzedawcy oraz kupującego
- Audyt i przygotowanie umów handlowych
- Audyt i przygotowywanie regulaminów sprzedaży
§ Konsultacje w zakresie zwrotów i reklamacji:
- klauzule abuzywne
- regulacje sprzedaży
- spory konsumenckie
- regulaminy i procedury
- procedury reklamacyjne
- zasady dotyczące zwrotów towarów
- formułowanie roszczeń reklamacyjnych
- zasady składania reklamacji towarów oraz usług
Projekty
Akademia Efektywnej Nauki
Poza sferą zawodową jestem fundatorką ogólnopolskiego projektu „Akademia Efektywnej Nauki”. Opracowałam autorski program ćwiczeń dla dzieci, którego celem jest niwelowanie wykluczenia szkolnego i społecznego dzieci z wrodzoną nadpobudliwością psychoruchową (tzw. ADHD).
Realizowany z powodzeniem od 2015 roku, wielokrotnie udowodnił swoją skuteczność, umożliwiając młodym kursantom osiągnąć dużo lepsze wyniki w nauce w bardzo krótkim czasie od rozpoczęcia kursu.
Realizowany z powodzeniem od 2015 roku, wielokrotnie udowodnił swoją skuteczność, umożliwiając młodym kursantom osiągnąć dużo lepsze wyniki w nauce w bardzo krótkim czasie od rozpoczęcia kursu.
Zakres obowiązków
Organizuję kursy technik szybkiego czytania oraz technik pamięciowych zwiększające zdolność dzieci, młodzieży i dorosłych do szybkiego, łatwego i trwałego przyswajania nowych informacji.
Szkolenia i kursy
2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Technik Kontroli Stresu
2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Wystąpień Publicznych
2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Komunikacji Interpersonalnej
2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Szybkiego Czytania
2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Pamięciowych
Certyfikat Trenera Technik Kontroli Stresu
2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Wystąpień Publicznych
2013 / NeuroNova Trening Trenerów
Certyfikat Trenera Komunikacji Interpersonalnej
2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Szybkiego Czytania
2013 / Centrum Szkoleniowe Intelektualnie.pl
Certyfikat Trenera Technik Pamięciowych
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Prawo
Doradztwo prawne
Prawo
Specjaliści
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Organizacje
Pro bono publico służę wiedzą i doświadczeniem wspierając zainteresowane organizacje rodzicielskie przy placówkach szkolnych.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i