Izabela Pyka ( Wądołowska)

Specjalista ds. sprzedaży Dziennik Gazeta Prawna
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menedżer projektu
INFOR Biznes Sp. z o.o.- Dziennik Gazeta Prawna- Biuro Reklamy
- realizacja planów budżetowych,
- nawiązywanie kontaktu z klientami oraz przygotowywanie ofert w oparciu o ich potrzeby,
- obsługa posprzedażowa klientów,
- przystępowanie do przetargów oraz realizacja umów przetargowych w oparciu o Ustawę- Prawo Zamówień Publicznych
- Koordynowanie pracy nad przygotowaniem magazynów firmowych- Custom publishing ( Yves Rocher Magazine, Unisono Magazine, Bata Magazine)
Logo
Human Resources Assistant Manager
Stewarts of Tayside Ltd w Szkocji
- przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnionych pracowników,
- przygotowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z zatrudnieniem nowego pracownika,
- naliczanie oraz wprowadzanie wynagrodzeń,
- monitorowanie oraz sporządzanie raportów z wyników pracy poszczególnych zespołów,
- kontrola kosztów związanych z uzyskaniem produktu gotowego,
- naliczanie bonusów należnych pracownikom
Logo
pomoc księgowa
Biuro rachunkowe Kancelaria Sławomir Hinc Sp. z o.o
przyjmowanie, wprowadzanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
konsultant telefoniczny w dziale Call Center
- nawiązywanie kontaktów z nauczycielami współpracującymi z wydawnictwem,

- telefoniczne informowanie klientów o promocjach organizowanych przez GWO,

-telefoniczne przeprowadzanie ankiet.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

Strategia sukcesu, zasoby niematerialne
W wolnych chwilach: fotografowanie, rower, książki, eksperymenty kulinarne, Belly Dance

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.