Izabela Polichnowska

e-mail: iza.polichnowska@gmail.com
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zaangażowanie Obsługa kluczowych klientów Keying Klucz (do zamka) Managing Key Accounts Marketing Negocjacje Public Relations Publikacje Zarządzanie Sprzedażą Łatwość nawiązywania kontaktów umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów umiejętność pracy indywidualnej jak i w grupie doskonałe umiejętności organizacyjne Wytrwałość w dążeniu do celu odpowiedzialność i skuteczność w działaniu otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Flint Group Polska Sp. z o.o.
Sales Manager, CEE
zarządzanie zespołem techniczno-handlowym, realizacja budżetu oraz założonych celów, zapewnienie wzrostu poprzez pozyskanie nowych i utrzymanie obecnych klientów, dbanie o najwyższe standardy obsługi i utrzymywanie doskonałych relacji z klientami
TFP Sp. z o.o.
Specjalista ds sprzedaży/ specjalista ds rozwoju rynku
aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B, przygotowywanie ofert i przetargów, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja przyjętej polityki cenowej i kosztowej, systematyczne raportowanie, kontrola zapasów magazynowych i należności.
Stora Enso Poland
p.o. Kierownika sprzedaży
budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie i realizacja budżetów sprzedaży, realizacja przyjętej polityki cenowej i kosztowej, planowanie wolumenowe i wartościowe sprzedaży, systematyczne raportowanie.
Stora Enso Poland
specjalista ds. obsługi klienta
obsługa telefoniczna i korespondencyjna zapytań ofertowych, zamówień i reklamacji (głównie klientów zagranicznych), nadzór nad realizacją zamówień, koordynacja z działami produkcji i kontroli jakości, systematyczne prowadzenie dokumentacji, współpraca z dostawcami, kontrola stanu należności.
Stora Enso Poland
asystent ds. sprzedaży
organizacja transportu dla dostaw wychodzących, monitorowanie terminowości dostaw, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z działami zaopatrzenia, produkcji, sprzedaży, konstrukcji i R&D.
Logo
asystentka Welcome Center
Fundación 32.Org America’s Cup Match by Louis Vuitton, Walencja, Hiszpania
administracyjne , współorganizacja event-ów, planowanie i kontrolowanie harmonogramu, kontakt z uczestnikami oraz klientami zewnętrznymi, przyjmowanie rezerwacji, udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej.
Logo
pracownik biurowy (data entry clerk)
National Insurance Contributions Office – Newcastle upon Tyne, Wielka Brytania
wprowadzanie danych personalnych oraz podatkowych do bazy danych, przygotowywanie dokumentów i raportów.

Szkolenia i kursy

Trening umiejętnosci managerskich
Budżetowanie i forecastowanie
Negocjacje handlowe w jęz angielskim
Organizacja pracy własnej dla handlowców
Komunikacja asertywna i inteligencja emocjonalna
Warsztaty doskonalące dla audytorów ZSZ
Kooperacja i uwarunkowania efektywności zespołu sprzedawców Stora Enso S.A.
Excel w zarządzaniu
Europejski certyfikat umiejętności komputerowych – ECDL
Akademia Lidera

Edukacja

Logo
Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Chemiczna Technologia Drewna, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

- Speedbadminton (96 miejsce w rankingu ISBO),
- podróże zagraniczne (odwiedziłam 28 krajów).
- białe owczarki szwajcarskie.

Inne

- prawo jazdy kat.B (od roku 2000)
- SAP-R3, CRM, MyPrint, Microsoft Dynamics AX (Axapta), LotusNotes.
- zaawansowana znajomość arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstu oraz narzędzi do tworzenia prezentacji.

Grupy

Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
SZKOLENIA co gdzie kiedy
SZKOLENIA co gdzie kiedy
grupa przeznaczona dla wszystkich osób poszukujących szkoleń oraz osób którzy te szkolenia organizują