Umiejętności
Microsoft Office
SharePoint
prawo jazdy kat. A i B
Microsoft Office Visio
Praca pod presją czasu i odporność na stres
Umiejętność organizacji pracy i prowadzenie kilku projektów równolegle
praca w grupie jak i samodzielnie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Mł. Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska, Inspektor ochrony ppoż.
- Obowiązki specjalisty w Fabryce produkującej żywność, zatrudniającej 740 stałych pracowników + pracownicy agencji pracy tymczasowej + stali podwykonawcy,
- Podejmowanie aktywnych i kreatywnych działań mających na celu budowanie świadomości i kultury kierownictwa i wszystkich pracowników w obszarze Safety, Health, Environment, w szczególności mającej na celu eliminację wypadków i zagrożeń wypadkowych,
- Wdrażanie niesztampowych programów bezpieczeństwa,
- Kontrola procesów produkcyjnych w zakresie zgodności z wymaganiami prawnymi,
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji formalnej zgodnie ze standardami firmy, zakłądowymi procedurami,
- Tworzenie, modyfikowanie i komunikowanie zmian prawnych oraz standardów,
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP, WIOŚ), w tym korporacyjni audytorzy zewnętrzni, podwykonawcy, Ubezpieczyciel,
- Reprezentowanie pracodawcy w postępowaniach administracyjnych w zakresie Ochrony środowiska, BHP i PPOŻ.,
- Prowadzenie pełnych postępowań powypadkowych w tym wdrażanie działań zapobiegawczych,
- Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, analiza danych dotyczących wypadków, a także analizowanie nowych procesów i maszyn pod kątem potencjalnego niebezpieczeństwa,
- Wprowadzanie informacji o incydentach, wypadkach do korporacyjnej bazy,
- Utrzymywanie i rozwój systemów zarządzania i standardów FSSC 22000, ISO 19011, ISO 14001, ISO 18001,
- Szkolenie pracowników w zakresie zagadnień BHP, Ochrony środowiska i PPOŻ,
- Prowadzenie szkoleń dla partnerów, gości i podwykonawców z zakresu obowiązujących zasad bezpiecznej pracy i nawyków w miejscu pracy,
- Prowadzenie szkoleń i pomaganie innym osobom (np. Kierownikom obszarów) w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i ochrony środowiska (realizacja szkoleń na konkretny temat zgodnie z wymaganiami Przełożonego),
- Prowadzenie prezentacji na spotkaniach z kierownictwem,
- Prowadzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych kontroli, audytów i spotkań w celu stwierdzenia naruszeń zasad bezpieczeństwa i zagrożeń oraz zidentyfikowania potencjalnych usprawnień,
- Bieżące audytowanie poziomu bezpieczeństwa pracy w tym również pracy podwykonawców,
- Prowadzenie audytów odbiorców odpadów (zgodność z prawem i standardami korporacyjnymi),
- Uczestnictwo w ocenie ryzyka związanego z wykonywanymi pracami (analiza zagrożeń) oraz wprowadzanymi nowymi urządzeniami. Rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka, w tym rozwiązań ergonomicznych,
- Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych w ramach wsparcia merytorycznego z zakresy BHP, Ochrony środowiska i PPOŻ,
- Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych,
- Uczestnictwo w odbiorach maszyn i przeprowadzanie oceny ryzyka maszyn,
- Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem pomiarów środowiska pracy,
- Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy,
- Opracowanie procedur i instrukcji w obszarze BHP, PPOŻ. i Ochrony środowiska,
- Organizacja pracy wg 5S,
- Sporządzanie sprawozdań dziennych, tygodniowych i miesięcznych dla kierownictwa oraz do korporacyjnych systemów raportowania,
- Znajomość przygotowania sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska: GUS, KOBIZE, Urząd Marszałkowski (opłata za korzystanie ze środowiska, roczne zestawienie odpadów),
- Współpraca z Organizacją Odysku Opakowań;
- Znajomość procedur uzyskiwania decyzji środowiskowych (pozwolenie na wytwarzanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, zgłoszenie emitorów, operat przeciwpożarowy),
- Obliczanie i raportowanie należnych opłat za korzystanie ze środowiska,
- Współtworzenie wniosków o zmianę pozwoleń, zgłoszenia instalacji, inwentaryzacja emitorów, koordynacja pomiarów,
- Nadzór nad substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyki - REACH,
- Systematyczne monitorowanie i raportowanie wskaźników zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, woda, odpady),
- Uczestnictwo w tworzeniu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, Dokumencie Zabezpieczenia Przed Wybuchem (ATEX)
- Realizacja działań w obszarze systemu WCM: filar ochrona środowiska i bezpieczeństwo.
- Podejmowanie aktywnych i kreatywnych działań mających na celu budowanie świadomości i kultury kierownictwa i wszystkich pracowników w obszarze Safety, Health, Environment, w szczególności mającej na celu eliminację wypadków i zagrożeń wypadkowych,
- Wdrażanie niesztampowych programów bezpieczeństwa,
- Kontrola procesów produkcyjnych w zakresie zgodności z wymaganiami prawnymi,
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji formalnej zgodnie ze standardami firmy, zakłądowymi procedurami,
- Tworzenie, modyfikowanie i komunikowanie zmian prawnych oraz standardów,
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP, WIOŚ), w tym korporacyjni audytorzy zewnętrzni, podwykonawcy, Ubezpieczyciel,
- Reprezentowanie pracodawcy w postępowaniach administracyjnych w zakresie Ochrony środowiska, BHP i PPOŻ.,
- Prowadzenie pełnych postępowań powypadkowych w tym wdrażanie działań zapobiegawczych,
- Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, analiza danych dotyczących wypadków, a także analizowanie nowych procesów i maszyn pod kątem potencjalnego niebezpieczeństwa,
- Wprowadzanie informacji o incydentach, wypadkach do korporacyjnej bazy,
- Utrzymywanie i rozwój systemów zarządzania i standardów FSSC 22000, ISO 19011, ISO 14001, ISO 18001,
- Szkolenie pracowników w zakresie zagadnień BHP, Ochrony środowiska i PPOŻ,
- Prowadzenie szkoleń dla partnerów, gości i podwykonawców z zakresu obowiązujących zasad bezpiecznej pracy i nawyków w miejscu pracy,
- Prowadzenie szkoleń i pomaganie innym osobom (np. Kierownikom obszarów) w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i ochrony środowiska (realizacja szkoleń na konkretny temat zgodnie z wymaganiami Przełożonego),
- Prowadzenie prezentacji na spotkaniach z kierownictwem,
- Prowadzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych kontroli, audytów i spotkań w celu stwierdzenia naruszeń zasad bezpieczeństwa i zagrożeń oraz zidentyfikowania potencjalnych usprawnień,
- Bieżące audytowanie poziomu bezpieczeństwa pracy w tym również pracy podwykonawców,
- Prowadzenie audytów odbiorców odpadów (zgodność z prawem i standardami korporacyjnymi),
- Uczestnictwo w ocenie ryzyka związanego z wykonywanymi pracami (analiza zagrożeń) oraz wprowadzanymi nowymi urządzeniami. Rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka, w tym rozwiązań ergonomicznych,
- Uczestnictwo w projektach inwestycyjnych w ramach wsparcia merytorycznego z zakresy BHP, Ochrony środowiska i PPOŻ,
- Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych,
- Uczestnictwo w odbiorach maszyn i przeprowadzanie oceny ryzyka maszyn,
- Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem pomiarów środowiska pracy,
- Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy,
- Opracowanie procedur i instrukcji w obszarze BHP, PPOŻ. i Ochrony środowiska,
- Organizacja pracy wg 5S,
- Sporządzanie sprawozdań dziennych, tygodniowych i miesięcznych dla kierownictwa oraz do korporacyjnych systemów raportowania,
- Znajomość przygotowania sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska: GUS, KOBIZE, Urząd Marszałkowski (opłata za korzystanie ze środowiska, roczne zestawienie odpadów),
- Współpraca z Organizacją Odysku Opakowań;
- Znajomość procedur uzyskiwania decyzji środowiskowych (pozwolenie na wytwarzanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, zgłoszenie emitorów, operat przeciwpożarowy),
- Obliczanie i raportowanie należnych opłat za korzystanie ze środowiska,
- Współtworzenie wniosków o zmianę pozwoleń, zgłoszenia instalacji, inwentaryzacja emitorów, koordynacja pomiarów,
- Nadzór nad substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyki - REACH,
- Systematyczne monitorowanie i raportowanie wskaźników zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, woda, odpady),
- Uczestnictwo w tworzeniu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, Dokumencie Zabezpieczenia Przed Wybuchem (ATEX)
- Realizacja działań w obszarze systemu WCM: filar ochrona środowiska i bezpieczeństwo.
Asystentka Dyrektora Zarzadzajacego
- Codzienna pomoc w organizacji pracy Dyrektora Fabryki i Kierowników,
- Aktywne wspieranie wszystkich działów Fabryki,
- Organizacja audytów,
- Organizacja wizyt gości, spotkań na terenie Fabryki i poza nią,
- Organizacja spotkań pracowników,
- Przygotowywanie prezentacji,
- Akceptacja i komunikacja standardów wizualnych, kontakt z agencją reklamową,
- Prowadzenie regularnej komunikacji wewnętrznej,
- Tworzenie prezentacji, komunikatów, pism,
- Współpraca z podwykonawcami usług,
- Organizacja i koordynacja działań w zakresie wolontariatu pracowniczego,
- Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie pracy Fabryki.
- Aktywne wspieranie wszystkich działów Fabryki,
- Organizacja audytów,
- Organizacja wizyt gości, spotkań na terenie Fabryki i poza nią,
- Organizacja spotkań pracowników,
- Przygotowywanie prezentacji,
- Akceptacja i komunikacja standardów wizualnych, kontakt z agencją reklamową,
- Prowadzenie regularnej komunikacji wewnętrznej,
- Tworzenie prezentacji, komunikatów, pism,
- Współpraca z podwykonawcami usług,
- Organizacja i koordynacja działań w zakresie wolontariatu pracowniczego,
- Prowadzenie projektów mających na celu usprawnienie pracy Fabryki.
Asystent sprzedaży ds. współpracy z bankami
Asystent sprzedaży ds. Współpracy z Bankami
- prowadzenie szkoleń dla pracowników i zarządu banków,
- spotkania biznesowe,
- koordynacja pracy opiekunów banków, zarządzanie zespołem,
- wsparcie sprzedaży, raportowanie wyników,
- działania marketingowe i motywacyjne zwiększające sprzedaż. Zobacz mniej
- spotkania biznesowe,
- koordynacja pracy opiekunów banków, zarządzanie zespołem,
- wsparcie sprzedaży, raportowanie wyników,
- działania marketingowe i motywacyjne zwiększające sprzedaż. Zobacz mniej
Specjalista ds. obsługi klienta strategicznego
Axa Trading
- profesjonalna obsługa klienta Premium (B2B),
- spotkania biznesowe (głównie dyrektorzy marketingu i komunikacji),
- tworzenie ofert handlowych, współtworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- projektowanie newsletterów,
- inicjowanie i koordynowanie projektów marketingowych,
- współpraca z partnerami biznesowymi – aktywne pozyskiwanie,
- szkolenia wewnętrzne,
- analiza działań i raportowanie wyników. Zobacz mniej
- spotkania biznesowe (głównie dyrektorzy marketingu i komunikacji),
- tworzenie ofert handlowych, współtworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych,
- projektowanie newsletterów,
- inicjowanie i koordynowanie projektów marketingowych,
- współpraca z partnerami biznesowymi – aktywne pozyskiwanie,
- szkolenia wewnętrzne,
- analiza działań i raportowanie wyników. Zobacz mniej
Szkolenia i kursy
Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej /Szkoła Aspirantów PSP w Poznaniu/
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania środowiskowego wg ISO 14001,
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania bezpieczeństwem żywności wg standardów FSSC 22000 i ISO 19011;
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania środowiskowego wg ISO 14001,
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania bezpieczeństwem żywności wg standardów FSSC 22000 i ISO 19011;
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
kino skandynawskie, muzyka jazzowa, książki z zakresu rozwoju i samodoskonalenia, pływanie, bieganie, trekking górski, wspinaczka skałkowa.
Organizacje
Centrum Edukacji i Aktywności Społecznej