Umiejętności
Analiza rynku
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
wiele innych
Opracowywanie materiałów reklamowych
opracowywanie strategii sprzedaży
opracowanie strategii marketingowych
udział w targach i konferencjach
tworzenie i realizacja planów sprzedaży
rekrutacja personelu działu
sprzedaż i marketing B2B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży i marketingu
- opracowywanie ofert i kalkulacji cenowych oraz dokumentów sprzedaży,
- budowanie trwałych relacji z kontrahentami,
- uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach,
- udział w targach i konferencjach,
- opracowanie strategii i programów marketingowych,
- prowadzenie analiz rynku i partycypowanie w budowaniu strategii sprzedaży,
- organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem działu sprzedaży i marketingu,
- wybór lokalizacji, negocjacje umów najmu, wyposażenie i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem sklepów firmowych OEC,
- budowanie trwałych relacji z kontrahentami,
- uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach,
- udział w targach i konferencjach,
- opracowanie strategii i programów marketingowych,
- prowadzenie analiz rynku i partycypowanie w budowaniu strategii sprzedaży,
- organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem działu sprzedaży i marketingu,
- wybór lokalizacji, negocjacje umów najmu, wyposażenie i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem sklepów firmowych OEC,
Szkolenia i kursy
2000 - kurs dla pełnomocników i audytorów wewnętrznych Systemów Zapewnienia Jakości w TŰV Akademie
GmbH
1996 - kurs dla kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa, zakończony zdaniem egzaminu państwowego z wynikiem pozytywnym.
Kursy specjalistyczne:
„Szczegółowa i praktyczna analiza pojęć z zakresu marketingu”,
„Kampanie reklamowe”,
„Prezentacja i moderowanie”,
„Komunikacja, zarządzanie informacją, organizacja baz danych”,
„Procedury pierwszego kontaktu”,
„Komunikacja interpersonalna”,
„Marketing przemysłowy – koncepcja i praktyczne funkcjonowanie."
Kurs "Business English" w HELC Hastings English Learning Centre, UK
GmbH
1996 - kurs dla kandydatów do Rad Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa, zakończony zdaniem egzaminu państwowego z wynikiem pozytywnym.
Kursy specjalistyczne:
„Szczegółowa i praktyczna analiza pojęć z zakresu marketingu”,
„Kampanie reklamowe”,
„Prezentacja i moderowanie”,
„Komunikacja, zarządzanie informacją, organizacja baz danych”,
„Procedury pierwszego kontaktu”,
„Komunikacja interpersonalna”,
„Marketing przemysłowy – koncepcja i praktyczne funkcjonowanie."
Kurs "Business English" w HELC Hastings English Learning Centre, UK
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Biegi, narciarstwo zjazdowe.