Umiejętności
księga główna
finanse osobiste
Finanse handlowe
Kadry i płace
Finanse przedsiębiorstwa
Doświadczenie zawodowe
Główna Księgowa
Termobud - Główna Księgowa; Zakład Robót Awaryjnych w Świdnicy – Główna Księgowa;PPH „Tursport” w Św
• Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości)
• Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
• Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
• Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
• Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
• Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
• Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
• Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
• Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
• Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
• Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Doradca finansowy:
• SKOK Wesoła – Manager oddziału; Meritum Bank ICB S.A. Doradca Bankowy; DB Deutshe Bank - mobilny d
• analiza zdolności kredytowych i udzielanie kredytów w imieniu banku
• kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
• nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów
• optymalizowanie polityki podatkowej
• optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
• kontakty i współpraca z bankami i firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
• polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach
• kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
• nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów
• optymalizowanie polityki podatkowej
• optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
• kontakty i współpraca z bankami i firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
• polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach
Specjalista ds. kadr i płac
Gminna Spółdzielnia „S. Ch.” Świdnica –BHP P.Poż; - Zakłady Energetyczne w Jeleniej Górze –zaopatrze
• prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, np. akta osobowe, ewidencja urlopów, zakresy obowiązków ewidencjonowanie czasu pracy zatrudnionych pracowników realizacja polityki personalnej firmy
• prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych, m.in. ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych utrzymywanie kontaktów z kierownikami działów firmy w zakresie bieżących spraw personalnych współpraca z firmami zewnętrznymi
• prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych, m.in. ocen pracowniczych, systemów motywacyjnych utrzymywanie kontaktów z kierownikami działów firmy w zakresie bieżących spraw personalnych współpraca z firmami zewnętrznymi
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling