Hanna Zalewska
specjalista ds.e-commerce
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds.e-commerce
kierowanie pracami partnerów zewnętrznych i wewnętrznych nad wdrożeniem nowego serwisu www firmy
realizacja i rozwój przyjętej strategii marketingowej firmy w zakresie sprzedaży internetowej B2B i B2C
opieka nad wizerunkiem produktów i usług oferowanych przez firmę
nadzór nad treściami prezentowanymi w serwisie www firmy
analiza efektywności stosowanych narzędzi promocji oraz rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań komunikacji marketingowej
współpraca z partnerami zewnętrznymi
realizacja i rozwój przyjętej strategii marketingowej firmy w zakresie sprzedaży internetowej B2B i B2C
opieka nad wizerunkiem produktów i usług oferowanych przez firmę
nadzór nad treściami prezentowanymi w serwisie www firmy
analiza efektywności stosowanych narzędzi promocji oraz rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań komunikacji marketingowej
współpraca z partnerami zewnętrznymi
asystent członka zarządu ds.handlowych
analiza wybranych obszarów działalności firmy i opracowanie roadmap
opracowanie i wdrożenie systemu premiowego w biurach obszaru handlowego
koordynacja oraz przygotowywanie raportów i analiz
wsparcie w prowadzeniu projektów z obszaru handlowego
koordynacja zadań i działań w biurach obszaru handlowego
organizacja pracy biura Prezesa
przygotowywanie prezentacji, pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
redagowanie i tłumaczenie pism, dokumentów
zarządzanie obiegiem informacji
prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych biura
obsługa kadrowo-administracyjna
wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych, organizacja terminarza i koordynacja spotkań
prowadzenie korespondencji i jej archiwizacja
opracowanie i wdrożenie systemu premiowego w biurach obszaru handlowego
koordynacja oraz przygotowywanie raportów i analiz
wsparcie w prowadzeniu projektów z obszaru handlowego
koordynacja zadań i działań w biurach obszaru handlowego
organizacja pracy biura Prezesa
przygotowywanie prezentacji, pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
redagowanie i tłumaczenie pism, dokumentów
zarządzanie obiegiem informacji
prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych biura
obsługa kadrowo-administracyjna
wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych, organizacja terminarza i koordynacja spotkań
prowadzenie korespondencji i jej archiwizacja
starszy specjalista ds.zarządzania i organizacji sprzedaży
wsparcie w prowadzeniu projektów z zakresu sprzedaży w zakresie ich koordynacji oraz w kwestiach komunikacyjnych
koordynacja zadań i działań w kanałach sprzedaży
koordynacja przygotowywania raportów i analiz
organizacja pracy biura Dyrektora
przygotowywanie prezentacji, pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
redagowanie i tłumaczenie pism, dokumentów
zarządzanie obiegiem informacji
prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych biura
obsługa kadrowo-administracyjna
wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych, organizacja terminarza i koordynacja spotkań
organizacja spotkań i podróży służbowych
prowadzenie korespondencji i jej archiwizacja
rozliczanie samochodów i delegacji służbowych
koordynacja zadań i działań w kanałach sprzedaży
koordynacja przygotowywania raportów i analiz
organizacja pracy biura Dyrektora
przygotowywanie prezentacji, pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
redagowanie i tłumaczenie pism, dokumentów
zarządzanie obiegiem informacji
prowadzenie dokumentacji i spraw administracyjnych biura
obsługa kadrowo-administracyjna
wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych, organizacja terminarza i koordynacja spotkań
organizacja spotkań i podróży służbowych
prowadzenie korespondencji i jej archiwizacja
rozliczanie samochodów i delegacji służbowych
Asystent
operacyjne i administracyjne wsparcie Dyrektora
dostarczanie danych oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie swoich kompetencji
profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
nadzór nad terminowością zleconych zadań pracownikom obszaru oraz ich weryfikacja,
zapewnianie właściwego obiegu informacji i dokumentów,
kompleksowa obsługa biura,
organizacja i obsługa spotkań,
przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów,
tłumaczenie dokumentów,
prowadzenie kalendarza spotkań,
organizacja wyjazdów służbowych oraz ich rozliczanie,
bieżące prace biurowe
aktywna współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji
dostarczanie danych oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów w zakresie swoich kompetencji
profesjonalna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
nadzór nad terminowością zleconych zadań pracownikom obszaru oraz ich weryfikacja,
zapewnianie właściwego obiegu informacji i dokumentów,
kompleksowa obsługa biura,
organizacja i obsługa spotkań,
przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów,
tłumaczenie dokumentów,
prowadzenie kalendarza spotkań,
organizacja wyjazdów służbowych oraz ich rozliczanie,
bieżące prace biurowe
aktywna współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie