Umiejętności
Adobe Creative Suite
Reklama
Corporate Branding
Technologie internetowe
Marketing
Technologie mobilne
Marketing internetowy
Public Relations
Trade Marketing
Zarządzanie projektami
Poligrafia
projektowanie graficzne
SEO/SEM
Digital Publishing Suite (DPS)
Technologie Google
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
Alpaca-Studio
– Zbudowanie od podstaw firmy zajmującej się kompleksowym consultingiem oraz outsourcingiem usług marketingowych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów rynkowych
– Permanentny rozwój oferty produktów i usług
– Budowa grupy partnerskiej zaangażowanej w realizacje kompleksowych, wielopłaszczyznowych projektów marketingowych (przedsiębiorstwa produkcyjne, media, firmy IT, wydawnictwa itp.)
– Zwiększenie zysku netto o blisko 50% (w ciągu ostatnich 2 lat)
– Pozyskanie ponad 60 klientów (w tym klienci korporacyjni oraz globalne przedsiębiorstwa)
– Permanentny rozwój oferty produktów i usług
– Budowa grupy partnerskiej zaangażowanej w realizacje kompleksowych, wielopłaszczyznowych projektów marketingowych (przedsiębiorstwa produkcyjne, media, firmy IT, wydawnictwa itp.)
– Zwiększenie zysku netto o blisko 50% (w ciągu ostatnich 2 lat)
– Pozyskanie ponad 60 klientów (w tym klienci korporacyjni oraz globalne przedsiębiorstwa)
Dyrektor Marketingu
– Opracowanie całościowej strategii komunikacji marki Z500 (określenie cech brandu, przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, unifikacja materiałów reklamowych)
– Przygotowanie i wdrożenie kilkuletniej strategii marketingowej na rynku polskim obejmującej kompleksowe działania z zakresu ATL, BTL, Nowych Mediów, Trade Marketingu oraz PR
– Finansowanie i realizacja budżetu marketingowego
– Rozwój oferty produktów i usług komplementarnych, dzięki efektywnej kooperacji z partnerami strategicznymi (deweloperzy, banki / instytucje finansowe, producenci materiałów budowlanych i wykończeniowych itp.)
– Udział w udanym procesie ekspansji rynków zagranicznych (wsparcie marketingowe oddziałów w Europie Zachodniej, Środkowo-Wschodniej, Skandynawii, krajach byłego Bloku Wschodniego, Australii)
– Zaprojektowanie i wdrożenie innowacyjnych narzędzi marketingowych (pierwszy w Polsce multimedialny katalog z projektami domów na platformę iPAD / iOS, mobilna aplikacja / strona www, zintegrowany system mailingowy, serwisy internetowe dla partnerów zagranicznych, biuro prasowe, narzędzia monitoringu i analiz itp.)
– Redakcja naczelna ogólnopolskiego Magazynu Projektów Z500
– Przygotowanie i wdrożenie kilkuletniej strategii marketingowej na rynku polskim obejmującej kompleksowe działania z zakresu ATL, BTL, Nowych Mediów, Trade Marketingu oraz PR
– Finansowanie i realizacja budżetu marketingowego
– Rozwój oferty produktów i usług komplementarnych, dzięki efektywnej kooperacji z partnerami strategicznymi (deweloperzy, banki / instytucje finansowe, producenci materiałów budowlanych i wykończeniowych itp.)
– Udział w udanym procesie ekspansji rynków zagranicznych (wsparcie marketingowe oddziałów w Europie Zachodniej, Środkowo-Wschodniej, Skandynawii, krajach byłego Bloku Wschodniego, Australii)
– Zaprojektowanie i wdrożenie innowacyjnych narzędzi marketingowych (pierwszy w Polsce multimedialny katalog z projektami domów na platformę iPAD / iOS, mobilna aplikacja / strona www, zintegrowany system mailingowy, serwisy internetowe dla partnerów zagranicznych, biuro prasowe, narzędzia monitoringu i analiz itp.)
– Redakcja naczelna ogólnopolskiego Magazynu Projektów Z500
Marketing Manager
Master-Sport-Automobiltechnik GmbH
– Zbudowanie od podstaw i zarządzanie kilkunastoosobowym działem marketingu
– Realizacja budżetu marketingowego
– Przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii promocji w Polsce i za granicą (Niemcy, kraje byłego Bloku Wschodniego), obejmującą działania z zakresu ATL, BTL, Nowych Mediów oraz PR
– Zaprojektowanie i wdrożenie od podstaw kompleksowej platformy e-commerce na poziomie B2C i B2B zintegrowanej z systemem CDN XL oraz globalnym systemem katalogowania części samochodowych TecDoc
– Przeprowadzenie udanego procesu wdrożenia programu sprzedaży detalicznej na rynku polskim
– Przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, unifikacja materiałów graficznych
– Realizacja budżetu marketingowego
– Przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii promocji w Polsce i za granicą (Niemcy, kraje byłego Bloku Wschodniego), obejmującą działania z zakresu ATL, BTL, Nowych Mediów oraz PR
– Zaprojektowanie i wdrożenie od podstaw kompleksowej platformy e-commerce na poziomie B2C i B2B zintegrowanej z systemem CDN XL oraz globalnym systemem katalogowania części samochodowych TecDoc
– Przeprowadzenie udanego procesu wdrożenia programu sprzedaży detalicznej na rynku polskim
– Przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej, unifikacja materiałów graficznych
Szkolenia i kursy
Aktywny uczestnik licznych szkoleń, warsztatów, konferencji w Polsce i za granicą: komunikacja, sprzedaż, techniki negocjacji i prezentacji, praca zespołowa, NLP, copywriting, technologie internetowe
i multimedialne, oprogramowanie IT itp.
i multimedialne, oprogramowanie IT itp.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Sporty wodne, siłownia i fitness, snowboard
Motoryzacja - pasjonat samochodów marki Subaru i BMW
Motoryzacja - pasjonat samochodów marki Subaru i BMW
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.