Grzegorz Gęsiarek

właściciel agencji marketingowej, wsparcie sprzedaży, kampanie podnoszące sprzedaż
Krotoszyn, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

MPG Grzegorz Gęsiarek
właściciel
własne projekty marketingowe: studium marki, nowe produkty, szukanie nisz ;-)
Drop
Kierownik Działu Marketingu
Logo
Dyrektor Handlowy
Krotoszyńskie Zakłady Mięsne Sp. z o.o. z/s w Czachorowie
Kierowanie działem handlowym oraz marketingiem;
CONSULTING
doradztwo w firmie sektora mięsnego
Consulting
Logo
V-ce Prezes Zarządu
Zakłady Przetwórstwa Mięsnego Sp. z o.o. w Krotoszynie
Kierowanie Działami: Skupu, Zaopatrzenia, Technologii, Produkcji
Logo
Specjalista ds. normowania; Specjalista ds. kalkulacji; Asystent Prezesa
Zakłady Mięsne w Krotoszynie

Szkolenia i kursy

2010 - certyfikat ukończenia kursu: „Fundusze inwestycyjne – wiedza dla każdego” - Izba Zarzadzajacych Funduszami i Aktywami

2010 - Certyfikat ukończenia szkolenia: "Socialising - sztuka rozmowy w biznesie" - Verbum

2007 Certyfikat ukończenia seminarium „Promocje sprzedaży i programy motywacyjne” – Directus

2007 Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Trudne sytuacje w kontakcie z klientem” McHayes&Steward Group

2003-2004: kurs z przygotowania pedagogicznego przy Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu

1996: kurs przedsiębiorczości Fundacji Stefana Batorego w ramach programu „Przedsiębiorczość”

1995: kurs menedżerski organizowany przez Fundację Stefana Batorego w ramach nagrody przyznanej przez Sąd Konkursowy programu „Moja Szkoła – Szkołą Przedsiębiorczości”

Edukacja

Logo
Handel i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania w Lesznie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

· sport (czynnie uprawiane: tenis, narciarstwo)
· giełda papierów wartościowych
· podróże
· historia
· nauki polityczne

Organizacje

od 2003r. – 2006r. Członek Komisji Rolnej przy Ogólnopolskim Stowarzyszeniu Bractw Optymalnych im. St. Sedlaka w Jaworznie

Grupy

Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Czas na mobi
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing mobilny
Marketing mobilny
Marketing mobilny to nie tylko SMSy reklamowe.
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Polityka
Polityka
Forum wymiany poglądów nt. szeroko pojętej polityki.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Product Placement
Product Placement
Product Placement - to sposób promocji polegający na umieszczeniu na zasadach komercyjnych w filmie, sztuce teatralnej, programie telewizyjnym czy też innym nośniku audiowizualnym lub drukow