Grzegorz Andrzejewski

Kierownik Zakładu, Glibowska Pompy Sp. Jawna
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

AutoCAD Corel Draw Microsoft Excel Microsoft Word obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne praw jazdy kat. B odpowiedzialność za powierzone stanowisko, Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy zarządzanie kreatywne

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zakładu
Glibowska Pompy Sp. Jawna
Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji dla Transportowego Dozoru Technicznego we Wrocławiu w celu uzyskania przez zakład uprawnień do przygotowania urządzeń do podawania płynnego betonu pod ciśnieniem w celu przeprowadzania badań okresowych w/w urządzeń.
Zarządzania kadrą mechaników, organizacja pracy zakładu, opracowywanie procedur procesów, kontakt z inspektoratem Transportowego Dozoru Technicznego i klientami.
Logo
Prezes Zarządu/Dyrektor d.s. Logistyki
Liquitech Sp. zo.o.
Zarządzanie sprawami bieżącymi spółki,
Weryfikacja umów przed ich podpisaniem,
Zabezpieczenie logistyczne,
Analiza finansów spółki,
Realizacja celów spółki wyznaczonych przez Zarząd.
Logo
Specjalista d/s Logistyki
Protherm Sp. zo.o.
Administrowanie parkiem maszynowym,
Zarządzanie operatorami sprzętu i maszynami budowlanymi,
Zarządzanie transportem firmy,
Zarządzanie flotą samochodów firmowych,
Stworzenie systemu motywacyjnego i premiowego dla operatorów maszyn budowlanych, Kontroling,
Zarządzanie magazynem sprzętu drobnego.
Logo
Kierownik Salonu TP.
Telekomunikacja Polska S.A. - Kierownik Salonu TP.
Kierowanie Salonem Firmowym TP,
Organizacja pracy zespołu i kierowanie zespołem.
Podnoszenie standardów sprzedaży
Realizacja miesięcznych planów sprzedaży
Przeprowadzanie coachingów
Wdrażanie nowych procesów i usług w salonie
Orange Polska S.A.
Zastępca kierownika
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu oferty Orange i TP, dbanie o poziom wiedzy konsultantów w salonie, opracowywanie dla pracowników skryptów i materiałów z ważnych procesów dotyczących obsługi w salonie, raportowanie tygodniowe sprzedaży, obsługa najtrudniejszych procesów w salonie, obsługa klientów z najbardziej zaawansowanymi urządzeniami i terminalami telekomunikacyjnymi.
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych salonu.
Logo
Asystent głównego projektanta
Biuro Projektów Stefpol
projektowanie instalacji sanitarnych
Logo
Dział Informacji Gospodarczej
Kaczmarski Inkaso – Dział Informacji Gospodarczej

Szkolenia i kursy

2013r. - Szkolenie operator pomp do podawania płynnego betonu pod ciśnieniem.
2006r. - Szkolenie "Negocjacje, pokonywanie obiekcji, siła perswazji"
2005r. i 2006r. - Szkolenie dla Specjalistów Usług Dodanych (Sprzedaż TP)
2004r. - Szkolenie „Negocjacje handlowe”
2004r. - Szkolenie „Trudny klient”
2004r. - Szkolenie „Standardy obsługi klienta”

Edukacja

Logo
INŻYNIERIA SANITARNA, magisterskie
Uniwesytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Budownictwo
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

muzyka, taniec towarzyski, gry planszowe, sprzęt audio, motoryzacja, podróże, kulinaria, sport, koszykówka, bilard, zjawiska paranormalne.