Umiejętności
AutoCAD
Corel Draw
Microsoft Excel
Microsoft Word
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
praw jazdy kat. B
odpowiedzialność za powierzone stanowisko,
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
zarządzanie kreatywne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zakładu
Glibowska Pompy Sp. Jawna
Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji dla Transportowego Dozoru Technicznego we Wrocławiu w celu uzyskania przez zakład uprawnień do przygotowania urządzeń do podawania płynnego betonu pod ciśnieniem w celu przeprowadzania badań okresowych w/w urządzeń.
Zarządzania kadrą mechaników, organizacja pracy zakładu, opracowywanie procedur procesów, kontakt z inspektoratem Transportowego Dozoru Technicznego i klientami.
Zarządzania kadrą mechaników, organizacja pracy zakładu, opracowywanie procedur procesów, kontakt z inspektoratem Transportowego Dozoru Technicznego i klientami.
Specjalista d/s Logistyki
Protherm Sp. zo.o.
Administrowanie parkiem maszynowym,
Zarządzanie operatorami sprzętu i maszynami budowlanymi,
Zarządzanie transportem firmy,
Zarządzanie flotą samochodów firmowych,
Stworzenie systemu motywacyjnego i premiowego dla operatorów maszyn budowlanych, Kontroling,
Zarządzanie magazynem sprzętu drobnego.
Zarządzanie operatorami sprzętu i maszynami budowlanymi,
Zarządzanie transportem firmy,
Zarządzanie flotą samochodów firmowych,
Stworzenie systemu motywacyjnego i premiowego dla operatorów maszyn budowlanych, Kontroling,
Zarządzanie magazynem sprzętu drobnego.
Zastępca kierownika
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu oferty Orange i TP, dbanie o poziom wiedzy konsultantów w salonie, opracowywanie dla pracowników skryptów i materiałów z ważnych procesów dotyczących obsługi w salonie, raportowanie tygodniowe sprzedaży, obsługa najtrudniejszych procesów w salonie, obsługa klientów z najbardziej zaawansowanymi urządzeniami i terminalami telekomunikacyjnymi.
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych salonu.
Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych salonu.
Szkolenia i kursy
2013r. - Szkolenie operator pomp do podawania płynnego betonu pod ciśnieniem.
2006r. - Szkolenie "Negocjacje, pokonywanie obiekcji, siła perswazji"
2005r. i 2006r. - Szkolenie dla Specjalistów Usług Dodanych (Sprzedaż TP)
2004r. - Szkolenie „Negocjacje handlowe”
2004r. - Szkolenie „Trudny klient”
2004r. - Szkolenie „Standardy obsługi klienta”
2006r. - Szkolenie "Negocjacje, pokonywanie obiekcji, siła perswazji"
2005r. i 2006r. - Szkolenie dla Specjalistów Usług Dodanych (Sprzedaż TP)
2004r. - Szkolenie „Negocjacje handlowe”
2004r. - Szkolenie „Trudny klient”
2004r. - Szkolenie „Standardy obsługi klienta”
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
muzyka, taniec towarzyski, gry planszowe, sprzęt audio, motoryzacja, podróże, kulinaria, sport, koszykówka, bilard, zjawiska paranormalne.