Przemysław
Zwierzyński
Barman w Andromeda
Gold Suites Hotel
Temat: Budowanie wartości dodanej meczów piłkarskich!
Wszyscy wiemy, jaka jest frekwencja na polskich stadionach. Zdajemy sobie również sprawę, że największy wpływ na to ma tragiczna infrastruktura oraz nie najwyższy poziom umiejętności piłkarskich, jakie możemy obserwować. Czy jednak pomimo tego frekwencja nie mogłaby być wyższa i to nie tylko przy okazji meczy z „największymi” rywalami?Moim zdaniem mogłaby być gdyby tylko kluby zaczęły dbać o to by mecz piłkarskich nie był tylko zwykłym meczem. Pomoc finansowa kibicom w „oprawie”, rozwinięcie kateringu, prowadzenie różnego rodzaju konkursów w przerwie meczu, dodawanie do biletu bezpłatnego biuletynu z bieżącymi informacjami, czy wreszcie stworzenie choćby maskotki klubowej może sprawić, że wiele osób w sobotnie popołudnie wybierze się na mecz nie tylko by mieć szanse przeżycia sportowych emocji, ale by miło spędzić czas. A gwarancje tego otrzyma właśnie między innymi dzięki tym czynnikom, które opisałem wyżej,
Zapraszam do dyskusji na temat budowy całej tej otoczki, którą sprzedaje się kibicom nie jako w pakiecie z możliwością obejrzenia meczu.
PozdrawiamPrzemek Z. edytował(a) ten post dnia 28.01.08 o godzinie 16:17