Temat: obsługa klienta w kulturze

Zwiedzający też klient :-) szczególnie w te dni, kiedy wstęp nie jest darmowy :D ale czy pracownicy kultury są odpowiednio szkoleni, czy ktoś ich uczy, jakie zachowania są profesjonalne a jakie nie? Najczęściej pracujemy "intuicyjnie". Dlatego tej tematyce poświęciłam bloga http://obsluga-klienta.blogspot.com/.

A jak Waszym zdaniem wygląda obsługa klienta w muzeach/galeriach??Karolina K. edytował(a) ten post dnia 27.03.13 o godzinie 18:02
Piotr Mitura

Piotr Mitura Miło jest być kimś
ważnym, ale
ważniejsze jest być
kimś m...

Temat: obsługa klienta w kulturze

Karolino,

bardzo ciekawy pomysł na blog! Nigdy nie zastanawiałem się nad poruszanymi przez Ciebie kwestiami. Bardzo miło czyta sie twojego bloga (film o obsłudze klienta - boki zrywać!)

Jedno zdanie sobie "ukradłem" i zapamiętałem: "Pytanie zadane Tobie danego dnia po raz setny, jest pierwszym pytaniem dzwoniącego :-)"

Dzięki!

Temat: obsługa klienta w kulturze

Piotrze,

dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieje, że będziesz zaglądać czasem "do mnie" :-)



Wyślij zaproszenie do